Zandvoort

23-08-2012 10:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet de juiste pijler, maar toch ff een vraagje. In september gaan mijn vriend en ik een weekendje naar Zandvoort, we willen daar wel even gezellig gaan stappen. Heeft er iemand tips? Kroeg of discotheek.
Ik zou naar Haarlem gaan. Zandvoort heeft bijna niks...
Alle reacties Link kopieren
Yanks.
Alle reacties Link kopieren
oke Thanks.... Yanks en Haarlem dus.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt erg aan het weer. Is het nog erg zomers, dan is Zandvoort prima te doen (tenzij je tot een uur of zes op straat wil zwalken, dan is de sfeer niet meer zo goed). Anders zou ik idd naar Haarlem (of Amsterdam) gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven