Zaterdagje weg
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:05
quote:paque_pink schreef op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 En wst is een overnachtingkje? Slaap je dan in n poppenhuis?
Met zaterdag en overnachting bedoel ik zaterdag morgen tot uiterlijk zondagmiddag.
Overnachtinkje is zonder 'g'. Ben je altijd de leukste thuis met poppenhuis opmerking?
Met zaterdag en overnachting bedoel ik zaterdag morgen tot uiterlijk zondagmiddag.
Overnachtinkje is zonder 'g'. Ben je altijd de leukste thuis met poppenhuis opmerking?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:19
quote:kleine_prinses schreef op 13 augustus 2013 @ 19:07:
Dolfje, wat kan je doen in Den Bosch of Maastricht? Winkelen, uit eten of dacht je aan wat specifieks?
Ik ben dan niet Dolfje, maar heb je geen fantasie?
Je kan winkelen, je kan uit eten, je kan naar een museum, je kan lunchen, je kan bootje varen, je kan naar een concert, je kan een stadswandeling maken, je kan ook niet winkelen, je kan misschien wel naar het theater, je kan naar de bioscoop, je kan op terrasjes zitten, je kan picknicken.... Eigenlijk kan je best veel!
En dat kan ook nog in Utrecht, Amersfoort, Zwolle, Arnhem, Middelburg.
Maar misschien is het handig om te vertellen wat je zelf leuk vindt?
Dolfje, wat kan je doen in Den Bosch of Maastricht? Winkelen, uit eten of dacht je aan wat specifieks?
Ik ben dan niet Dolfje, maar heb je geen fantasie?
Je kan winkelen, je kan uit eten, je kan naar een museum, je kan lunchen, je kan bootje varen, je kan naar een concert, je kan een stadswandeling maken, je kan ook niet winkelen, je kan misschien wel naar het theater, je kan naar de bioscoop, je kan op terrasjes zitten, je kan picknicken.... Eigenlijk kan je best veel!
En dat kan ook nog in Utrecht, Amersfoort, Zwolle, Arnhem, Middelburg.
Maar misschien is het handig om te vertellen wat je zelf leuk vindt?
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:22
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:29
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:54
dinsdag 13 augustus 2013 om 20:03
quote:geheimenaam schreef op 13 augustus 2013 @ 19:42:
Het valt me op dat er op het forum zo vaak ruzie gezocht wordt. Beetje TO afzeiken, verkeerd willen begrijpen, agressief reageren.
Lekker gezellig.
Niets verkeerd aan een vraag netjes formuleren, geen onnodige spreektaal. Dat iemand niet weet wat een leuke plaats is om 2 dagen te zijn, ok, maar open dan na wat suggesties een nieuw tabblad voor Google en zoek wat plaatsnamen op. Heus, zo simpel kan het zijn
Ik heb een link zojuist gepost met een voorbeeld
Het valt me op dat er op het forum zo vaak ruzie gezocht wordt. Beetje TO afzeiken, verkeerd willen begrijpen, agressief reageren.
Lekker gezellig.
Niets verkeerd aan een vraag netjes formuleren, geen onnodige spreektaal. Dat iemand niet weet wat een leuke plaats is om 2 dagen te zijn, ok, maar open dan na wat suggesties een nieuw tabblad voor Google en zoek wat plaatsnamen op. Heus, zo simpel kan het zijn
Ik heb een link zojuist gepost met een voorbeeld
Je bent zelf een theepot
dinsdag 13 augustus 2013 om 20:23
quote:geheimenaam schreef op 13 augustus 2013 @ 19:42:
Lekker gezellig.
Sorry mams.
Maar wat is jouw bijdrage nou, aan het overnachtinkie van TO? Die lees ik namelijk nergens terug.
Lekker gezellig.
Sorry mams.
Maar wat is jouw bijdrage nou, aan het overnachtinkie van TO? Die lees ik namelijk nergens terug.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 13 augustus 2013 om 20:30
dinsdag 13 augustus 2013 om 21:06
quote:kleine_prinses schreef op 13 augustus 2013 @ 19:07:
Nou buiten winkelen(jakkes) kan je in den Bosch lekker slenteren,een museum bezoeken,een tochtje over de Binnen Dieze maken,terrasje zitten etc etc.
In Maastricht kan je lekker slenteren,een museum bezoeken een tochtje over de Maas maken,terrasje zitten etc etc
Nou buiten winkelen(jakkes) kan je in den Bosch lekker slenteren,een museum bezoeken,een tochtje over de Binnen Dieze maken,terrasje zitten etc etc.
In Maastricht kan je lekker slenteren,een museum bezoeken een tochtje over de Maas maken,terrasje zitten etc etc