Zaterdagje weg

13-08-2013 18:04 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, we willen een zaterdagje gezellig weg. Hooguit een overnachtinkje erbij. We wonen in Amsterdam, maar dat zou (eigenlijk liever?) ergens anders kunnen.

Hebben jullie ideeen, tips, suggesties?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Den Bosch of Maastricht zijn wat mij betreft altijd gezellig.
Wat is een zaterdagje?
En wst is een overnachtingkje? Slaap je dan in n poppenhuis?
Zaterdagje, overnachtingkje(?) ach het past goed bij haar naam
quote:paque_pink schreef op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 En wst is een overnachtingkje? Slaap je dan in n poppenhuis?

Met zaterdag en overnachting bedoel ik zaterdag morgen tot uiterlijk zondagmiddag.

Overnachtinkje is zonder 'g'. Ben je altijd de leukste thuis met poppenhuis opmerking?
Dolfje, wat kan je doen in Den Bosch of Maastricht? Winkelen, uit eten of dacht je aan wat specifieks?
Als je van strand houdt is Scheveningen misschien iets? lekker langs het strand wandelen.
quote:paque_pink schreef op 13 augustus 2013 @ 19:00:

En wst is een overnachtingkje? Slaap je dan in n poppenhuis?In het Land van Laaf.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:kleine_prinses schreef op 13 augustus 2013 @ 19:07:

Dolfje, wat kan je doen in Den Bosch of Maastricht? Winkelen, uit eten of dacht je aan wat specifieks?

Ik ben dan niet Dolfje, maar heb je geen fantasie?

Je kan winkelen, je kan uit eten, je kan naar een museum, je kan lunchen, je kan bootje varen, je kan naar een concert, je kan een stadswandeling maken, je kan ook niet winkelen, je kan misschien wel naar het theater, je kan naar de bioscoop, je kan op terrasjes zitten, je kan picknicken.... Eigenlijk kan je best veel!

En dat kan ook nog in Utrecht, Amersfoort, Zwolle, Arnhem, Middelburg.

Maar misschien is het handig om te vertellen wat je zelf leuk vindt?
Dagje Arnhem: Burgers Zoo/ Open Lucht Museum/ wandelen op de Postbank of in het Sonsbeekpark, borrelen bij café Babo, dineren bij restaurant Benjamins en daarna speciaal biertjes drinken bij café het Moortgat.

Zo, zit jullie dagje meteen vol
Ik spreek toch geen Chinees?!
In Kaatsheuvel kun je verder nog naar de Korenmolen, naar de St. Jozefkerk, of wandelen in de Loonse en Drunense duinen.
quote:Wageningen1985 schreef op 13 augustus 2013 @ 19:09:

Als je van strand houdt is Scheveningen misschien iets? lekker langs het strand wandelen.Bij een zaterdagje weg in die regio denk ik toch eerst aan Madurodam
quote:milonga schreef op 13 augustus 2013 @ 19:26:

[...]

Bij een zaterdagje weg in die regio denk ik toch eerst aan Madurodam

Ben jij de leukste thuis ofzo, met je Madurodam.
Je kan ook op excursie naar de Belangenvereniging voor Lilliputters, in Hoofddorp.
Haha! Voor dat overnachtingkje kun je ook bij madurodam terecht denk ik zo. ( ok, flauw..)
In de efteling in het sprookjesbos. Kun je slapen in een paddestoeletje.
Kabouter plopsaland?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het valt me op dat er op het forum zo vaak ruzie gezocht wordt. Beetje TO afzeiken, verkeerd willen begrijpen, agressief reageren.

Lekker gezellig.

Ik gooi het er nog maar weer eens in:

Lmgtfy

Ook te gebruiken voor Den Bosch of andere dingen die je wilt weten
Je bent zelf een theepot
quote:geheimenaam schreef op 13 augustus 2013 @ 19:42:

Het valt me op dat er op het forum zo vaak ruzie gezocht wordt. Beetje TO afzeiken, verkeerd willen begrijpen, agressief reageren.

Lekker gezellig.

Niets verkeerd aan een vraag netjes formuleren, geen onnodige spreektaal. Dat iemand niet weet wat een leuke plaats is om 2 dagen te zijn, ok, maar open dan na wat suggesties een nieuw tabblad voor Google en zoek wat plaatsnamen op. Heus, zo simpel kan het zijn

Ik heb een link zojuist gepost met een voorbeeld
Je bent zelf een theepot
quote:Very__Cherry schreef op 13 augustus 2013 @ 19:31:

Je kan ook op excursie naar de Belangenvereniging voor Lilliputters, in Hoofddorp.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:geheimenaam schreef op 13 augustus 2013 @ 19:42:

Lekker gezellig.

Sorry mams.

Maar wat is jouw bijdrage nou, aan het overnachtinkie van TO? Die lees ik namelijk nergens terug.
quote:Nouschi schreef op 13 augustus 2013 @ 20:27:

[...]

Niet zeiken.

Altijd zo jammer he, dat negatieve gedoe.

Ben je er al uit TO? Hoe lang duurt een overnachtinkje eigenlijk? En wat doe je dan de rest van de nacht?

Nou buiten winkelen(jakkes) kan je in den Bosch lekker slenteren,een museum bezoeken,een tochtje over de Binnen Dieze maken,terrasje zitten etc etc.

In Maastricht kan je lekker slenteren,een museum bezoeken een tochtje over de Maas maken,terrasje zitten etc etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven