Zaterdagje weg

13-08-2013 18:04 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, we willen een zaterdagje gezellig weg. Hooguit een overnachtinkje erbij. We wonen in Amsterdam, maar dat zou (eigenlijk liever?) ergens anders kunnen.

Hebben jullie ideeen, tips, suggesties?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
quote:aliva schreef op 14 augustus 2013 @ 23:53:

geweldig hoor, zoals er hier wordt gesuggereerd "een museum te doen"

alsof elk museum zo geslaagd is, zeker in die provinciestadjes is het vaak echt drie keer niks...

ik vraag me af met hoeveel kennis van zaken de mensen spreken die "een museum" aanraden, zonder te zeggen wélk museum en zonder een waardering mee te geven.

maar wel TO uitlachen, want je kan toch 'een museum doen' En jouw suggestie aan TO was....??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Splinter_ schreef op 14 augustus 2013 @ 23:57:

@Aliva, heb je je bokkenpruik op?

ik heb de uitdrukking even moeten opzoeken, maar dus: nee... ik ben niet slecht gehumeurd.

maar ik vind "een museumpje doen", als dé super suggestie, als tegenstelllng van de 'inspiratieloze TO' nogal idioot... veel van die stedelijke musea zijn immers drie keer niks.

als je dan toch TO op de vingers wilt tikken... zeg dan ook wèlk museum en waarom het het bezoeken waard is.

ik ben benieuwd!
quote:Very__Cherry schreef op 15 augustus 2013 @ 00:10:

[...]

En jouw suggestie aan TO was....??

Wel leuk hoor al die kritiek maar een zinnige bijdrage ho maar.

ik woon niet in Nederland, dus ik kan inderdaad zelf weinig zinnige bijdragen doen.

sorry hoor.
quote:aliva schreef op 15 augustus 2013 @ 00:15:

[...]

ik woon niet in Nederland, dus ik kan inderdaad zelf weinig zinnige bijdragen doen.

sorry hoor.

correctie: ik heb al een aantal fietsvakanties in Friesland gedaan.

dus ik kan aan TO vertellen dat die "musea" daar niet de moeite waard zijn.

zo goed dan?
Ik was een van de mensen die zei dat TO een museum zou kunnen bezoeken in een stad,welk museum mag ze zelf uitzoeken omdat ik TO niet ken en ook omdat ik niet op de hoogte ben van alle musea met hun tentoonstellingen.

Mijn suggestie was ook meer van kijk eens of er een museum is waar iets te zien valt wat je wellicht interesseert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven