zeeland

22-05-2012 13:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Via vakantieveiligen hebben we twee overnachtingen bij het v/d Valk hotel in Goes geboekt. We zijn van plan morgen te gaan. Iemand nog leuke tips wb leuke eettentjes, winkels, leuke plaatsjes?

Groetjes Sjakie
Eten: Lunchcafe Stadhuis, brasserie D'Anvers of steakhouse De Lachen de Koe allemaal binnenstad Goes

Winkels: Verder is de gehele binnenstad leuk om te winkelen. Niet te vergelijken met grote winkelcentra natuurlijk maar wel gezellig!

Leuke plaatsjes in omgeving:

Ik zou zeker een dagje Schouwen Duiveland doen. Zierikzee is een leuke monumentale stad en Renesse + strand is erg leuk als het mooi weer is. Ongeveer 30 ( Zierikzee ) en 35 a 40 ( Renesse )minuten rijden/.

Veel plezier
Middelburg is ook leuk winkelen en heerlijk op terrasjes vertoeven.
In Goes zitten veel leuke restaurantjes, cafes.. restaurantje achter de hema (raymondo's) is erg goed!

Vlissingen (25min rijden) heeft een prachtige boulevard waar je heerlijk kunt wandelen.. daar zit de sandtent de pata rhei met mooi weer spelen daar regelmatig live bands..

In Goes zelf heb je bv de Hollandsche hoeve, die is vaak ook op zaterdag open met bv midgetgolf, pannekoekenhuis de vier linden, maar ook kaarsenmakerij etc.. En een ritje stoomtram Goes-Borsele is ook altijd leuk, waarbij in Hoedekenskerke uitstapt en bv op bezoek kan bij Willems snoepwinkeltje (uit grootmoederstijd!)

Genoeg te doen dus..

Veel plezier
Middelburg, Veere en Domburg!
Zo he, wat al een reacties, leuk. Zo te lezen wordt het nog moeilijk kiezen. En we hebben maar twee daagjes haha.

We willen zowiezo naar het strand plus boulevard en naar leuke strandtentjes voor het ultieme vakantiegevoel.

Zo te lezen moeten we dan naar Vlissingen of Renesse. Wat is volgens jullie leuker? Als we nog tijd genoeg hebben kunnen we natuurlijk ook beide aandoen.

En voor een dagje shoppen mischien Middelburg? Oh, hadden we maar een hele week!!
Jaa zeker Middelburg en dan taart eten bij Honeypie of yoghurt ijs bij St jonh
Vlissingen alleen op zondagmiddag met goed weer en dan naar strandtent Panta Rei op de kop van de Boulevard. Unieke plek/tent met elke zondagmiddag de leukste lifebandjes.

Renesse, mwah. Ligt aan je leeftijd. Onder grofweg de dertig leuk om te stappen op zaterdagavond. Voor combinatie " iets ouder", strand en kleinschalig shoppen is Domburg betere optie. Of Veere inderdaad, combi strand/ Veerse Meer.

Welkom in Zeeland!
En verder: wat Princess zegt! Taart bij Honeypie en yoghurtijs bij St John...

:cheer:
Bedankt voor al jullie reacties, hier kan ik zeker wat mee!

Gr Sjakie
anouar schreef op 22 mei 2012 @ 21:52:

Vlissingen alleen op zondagmiddag met goed weer en dan naar strandtent Panta Rei op de kop van de Boulevard. Unieke plek/tent met elke zondagmiddag de leukste lifebandjes.

Welkom in Zeeland!

Tis dat ze net een fonkelnieuw paviljoen hebben neergezet met een verdieping er op. Tot vorig jaar stond er echt een krot uit de jaren zeventig...
mevrouwr schreef op 22 mei 2012 @ 13:45:

(raymondo's) is erg goed!

Wanneer ben je daar voor het laatst geweest?

Slecht... Vroeger was het goed ja..

Ik zou het niet aanraden (google de recensies maar eens)

Voor de rest al hele leuke tips voorbij zien komen.

Is Veere al genoemd? ;-) Nostalgisch plaatsje.
Aruuba schreef op 22 mei 2012 @ 22:30:

[...]

Wanneer ben je daar voor het laatst geweest?

Slecht... Vroeger was het goed ja..

Ik zou het niet aanraden (google de recensies maar eens)

Voor de rest al hele leuke tips voorbij zien komen.

Is Veere al genoemd? ;-) Nostalgisch plaatsje.

Ze hebben een terras aan dat bolwerk, maar toen wij er waren was 't te koud om binnen te zitten. (Ik vond het interieur nogal donker, kleine ramen, beetje te veel naar binnen gekeerd...)
Raymondo's is inderdaad niet geweldig. Was veel beter toen het nog gewoon Bon Vivant was, van vorige eigenaar. Jammer dat die gestopt is.

Echt leuke eettentjes is Goes vind ik altijd moeilijk. Stadsschuur op het terras. Dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven