Zonvakantie eind april/begin mei

04-02-2020 20:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn gezin (4 kinderen tussen de 2-12) willen we in de meivakantie even lekker 2 weken naar de zon.

Wat zijn jullie ervaringen qua weer in deze periode in zuid-Spanje/Canarische eilanden? Zie dat het nogal kan verschillen in die periode per jaar dus het is wel
Enigszins een risico.

De kinderen willen graag zwemmen en het zou dan ook jammer zijn als het daar te koud voor is.

Hebben jullie eventueel nog andere aanraders voor zon zekere bestemmingen in die periode?

Turkije, Egypte etc trekt me niet zo, ben daar in het verleden geweest en dat zijn niet zo mijn vakantielanden.
Je hebt ook accommodaties met een verwarmd zwembad oa in Zuid Spanje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Curaçao? Wel lang vliegen maar het is er sowieso altijd mooi weer.
Inderdaad hotel/appartement met verwarmd zwembad zoeken.
Wij zijn in januari op Fuerteventura geweest en van de 7 dagen hebben we er 2 bewolkt gehad en 5 stralend blauw en lekker in de zon gelegen en in ons verwarmd zwembad.
Kaapverdie is ook warm. Is maar 1,5/2 uur verder dan de Canarische eilanden en als je alleen zon,zee,zwembad en strand zoekt prima voor een week.
Griekenland? Drie keer daar geweest rond die tijd en altijd lekker weer gehad, zwembad en strand. Zee was wel fris nog, maar we konden echt wel de hele dag rond het zwembad liggen of met korte broek rondlopen. Canarische eilanden zijn dan volgens mij ook echt wel zonzeker hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven