Zonvakantie in december

21-08-2009 15:39 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen rond de kerst lekker de kou ontlopen en dus lekker een zonvakantie gaan pakken..

Nu zit ik zelf te denken aan Gran Canaria *weet alleen niet welke plekken leuk zijn* en Curacao..

Weten jullie nog leuke plekken (die ook qua ticket betaalbaar zijn).. Thailand ben ik pas geweest dus die valt helaas af :P
Egypte kan wel in december. Let alleen wel op dat het s' avonds erg kan afkoelen, en de temperaturen overdag zijn volgens mij rond de 23-25 graden.

Ik ben er zelf 2 keer geweest 1x in juni en 1x in maart. Zelf vind ik het geen aanrader voor december.
Hai,

Azie is een goede optie (let wel op regenseizoen), maar ook Z-Amerika is qua temperatuur erg goed te doen! Wij zijn vorig jaar naar Brazilie geweest in die periode en het was heerlijk weer!

Of richting Florida, daar kun je ook ontspannen en is het lekker weer. Hangt vooral allemaal van je budget af.
Brazilie lijkt mij geweldig! Ik ben er nooit geweest maar daar is het het hele jaar prima te doen en de tickets zijn betaalbaar.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
je kunt nooit vaak genoeg naar Thailand, maar ja dat is mijn mening
De Canarische eilanden zijn heel divers. Ik ben op La Palma geweest, echt prachtig daar. Beneden op het strand liggen en boven op de berg met moonboots in de sneeuw kunnen lopen.

Veel accommodaties inclusief auto dus alle vrijheid.

De natuur is prachtig en alles een stuk rustiger dan Can Canaria of Tenerife. Tis maar net waar je van houdt natuurlijk.
Cuba

Costa Rica

Mexico

Bali

Egypthe

Gambia

Canarische eilanden

Aruba

Bonaire

Malediven.....

Ik snap nooit dat jullie niet kunnen kiezen er is zoveel moois te zien....
quote:belletje2 schreef op 31 augustus 2009 @ 22:00:

Als je niet te ver wilt vliegen en je wilt geen inentingen dan kom je bijna vanzelf op de Canarische Eilanden terecht. Van de Canaries ik zelf ken vind ik Tenerife het leukste, Gran Canaria een gruwel en Fuerteventura wel aardig (erg mooie stranden maar veel wind).

Ik geloof dat de letterlijke vertaling van Fuerteventura is: hevige wind. Het eiland staat bekend als surfparadijs.

Ik ben twee keer rond de kerst op de Canarische eilanden geweest en beide keren heel behoorlijk weer gehad. Ook wel eens regen en veel wind. Het ligt er maar net aan welke stroming er in de bovenlucht zit en wat die aanvoert. Maar de bijnaam van de Canarische eilanden is eilanden van de eeuwige lente, dus over het algemeen genomen is het weer er ook in onze winter wel oké.
quote:bettyboob schreef op 15 september 2009 @ 23:08:

Cuba

Costa Rica

Mexico

Bali

Egypthe

Gambia

Canarische eilanden

Aruba

Bonaire

Malediven.....

Ik snap nooit dat jullie niet kunnen kiezen er is zoveel moois te zien....Hehehe.. tsja ik ben nu in Thailand geweest en wil eigenlijk toch wel naar een land wat qua moois in de buurt hiervan komt.. dus beetje verwend is t wel hihi
Ik was vorig jaar begin december in Egypte. We hadden erg mooi zonnig weer (het regent daar . Maar vanaf het begin vd avond koelt het snel af. We hebben een nijlcruise gedaan en zijn daarna nog in Cairo en Hurghada geweest.

Gaan jullie alleen voor de zon, of willen ook nog excursies doen?
Ik ben twee jaar geleden in December een weekje naar Dahab in Egypte geweest. Een schattig, klein duikers/ snorkel plaatsje op een uur rijden van Sharm el Sheikh (waar je met Transavia rechtstreeks naartoe kan vliegen)

Het is mij toen heel goed bevallen, lekker weer, mooi snorkelen en hele lieve mensen.
quote:Poppy86 schreef op 16 september 2009 @ 15:10:

[...]

Hehehe.. tsja ik ben nu in Thailand geweest en wil eigenlijk toch wel naar een land wat qua moois in de buurt hiervan komt.. dus beetje verwend is t wel hihi

Cambodja

Vietnam

Birma
quote:Poppy86 schreef op 08 september 2009 @ 09:32:

Leuke tips..

Nog mensen wel eens naar Egypte geweest.. dit lijkt me ook lekker in december..Voor Egypte worden vaccinaties DTP en Hepatitis A aanbevolen.
joyce48 wijzigde dit bericht op 19-09-2009 23:36
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
Ik ben eruit! We gaan zoals het er nu uitziet lekker naar dushi Curacao!!
De ABC eilanden zijn leuk met de kerst. Heb er een tijdje gewoond en vond kerst en oud en nieuw altijd erg leuk en bijzonder! Veel plezier.

Btw: ik geloof dat Arke momenteel veel winterakties heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven