Zoover veranderd?
zaterdag 5 mei 2012 om 13:40
Goedemiddag,
Misschien heb ik te weinig geduld, maar ik kom er niet uit.
Volgens mij is de indeling van de Zoover pagina dusdanig veranderd dat je nu geen venstertje meer hebt om een beoordeling op te zoeken??
Mij lukt het in ieder geval niet!
Jou wel?
Groetjes, Beter Laat
Misschien heb ik te weinig geduld, maar ik kom er niet uit.
Volgens mij is de indeling van de Zoover pagina dusdanig veranderd dat je nu geen venstertje meer hebt om een beoordeling op te zoeken??
Mij lukt het in ieder geval niet!
Jou wel?
Groetjes, Beter Laat
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 05-05-2012 14:30
Reden: typfoutje.... :(
Reden: typfoutje.... :(
% gewijzigd
zaterdag 5 mei 2012 om 13:50
quote:Plokkie schreef op 05 mei 2012 @ 13:47:
[...]
Als iemand al niet weetwat Zoover is...
Ik heb er deze week voor het eerst van gehoord... Omdat ik voor het eerst in mijn (24 jarige) leven een vliegvakantie met accomodatie ging boeken.
Ik weet dus ondertussen wel wat het is... Maar ik weet niet hoe het er voorheen uit heeft gezien
[...]
Als iemand al niet weetwat Zoover is...
Ik heb er deze week voor het eerst van gehoord... Omdat ik voor het eerst in mijn (24 jarige) leven een vliegvakantie met accomodatie ging boeken.
Ik weet dus ondertussen wel wat het is... Maar ik weet niet hoe het er voorheen uit heeft gezien
zaterdag 5 mei 2012 om 13:50
zaterdag 5 mei 2012 om 13:54
Ik wil het met alle liefde uitleggen.
Zoover is een website waarop je beoordelingen kunt lezen van bijvoorbeeld hotels, campings, bungalowparken in Nederland maar ook ver daarbuiten.
Zelf kun je ook eenvoudig een beoordeling toevoegen.
Als ik ergens een leuke aanbieding zie, kijk ik gelijk op Zoover wat het cijfer is waarmee de accomodatie beoordeeld wordt.
Ideaal!
Maar nu heb ik dus het idee dat de opmaak van de website veranderd is!
Zoover is een website waarop je beoordelingen kunt lezen van bijvoorbeeld hotels, campings, bungalowparken in Nederland maar ook ver daarbuiten.
Zelf kun je ook eenvoudig een beoordeling toevoegen.
Als ik ergens een leuke aanbieding zie, kijk ik gelijk op Zoover wat het cijfer is waarmee de accomodatie beoordeeld wordt.
Ideaal!
Maar nu heb ik dus het idee dat de opmaak van de website veranderd is!
dinsdag 8 mei 2012 om 17:57