Zouden jullie dat doen?

15-11-2010 15:32 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit met een klein probleempje; Mijn man heeft zijn ouders in Australie wonen(Melbourne) en nu is het zo dat we al 4,5 jaar niet meer daar op vakantie zijn geweest.

Helaas zijn we ook niet zo dik gespekt om een nieuwe vakantie te bekostigen voor ons vieren; wijzelf, en 2 kids( tzt 7 en 4 jaar).

We zijn aan school vakanties gebonden en ik zie dat we rond juli volgend jaar zo'n 4500 euro nodig hebben om alleen al daar te komen. Onderdak hebben we dus al bij mijn schoonouders.

Nu hebben we gisteren van mijn schoonouders te horen gekregen dat zowel zij als mijn schoonzus( die ook in australie woont) onze tickets wil bekostigen.

Ik stel het aanbod zeer op reis maar het idee dat ik op andermans kosten op reis ga vind ik wat minder.,

Stel dat we het wel zouden doen dan voel ik me toch in zekere mate wel schuldig want andersom zouden we dit nooit kunnen doen

We willen ook daar natuurlijk nog wel de nodige uitstapjes maken(dan wel van ons eigen geld)

Ik vind het best een lastig iets, hoezeer ik hun aanbod op prijs stel.

Mijn man wil het maar al te graag want hij heeft zijn familie dan ook al weer een paar jaar niet gezien en onze jongste hebben ze ook nog niet live gezien. mijn schoonouders wel maar de rest alleen van foto's .

Ik snap wel dat hij het wil aannemen maar ik ben er wat huiverig voor, ook al zou ik best weer eens die kant op willen.

Wat zouden jullie doen? wel of niet?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Analyse,

We zitten dus in precies hetzelfde schuitje wat dat betreft, alleen wordt het bij mijn man steeds meer wat betreft het verhuizen naar Australie. Ook zijn familie zit er al achteraan

Volgens iedereen van zijn familie is het in Australie beter om voor de kids op te groeien maar ik vind dat we het hier ook niet slecht hebben. Althans, het ene moment denk ik; ik blijf hier en het andere moment kan het me allemaal geen bal meer schelen en zeg ik het liefste morgen alles nog op om te gaan.

Heb een beetje een dubbelgevoel hierover.

Of we ooit teruggaan weet ik niet; als het aan mijn man ligt wel. Nu zijn de kinderen nog relatief jong en pikken ze alles makkelijker op maar ik heb ook mijn ouders hier nog zitten en dan is het weer een stuk moeilijker want deze 2 kids zijn hun enige kleinkinderen.

Kris33; Ik denk ook wel dat het Emirates gaat worden. We zijn nu 4 keer in Australie geweest; 2xmet Singapore Airlines, 1x met Olympia Airways(vliegen niet meer op Melbourne waardoor we met de terugreis over Sydney moesten) 1x British Airways/Qantas. Van deze 3 vond ik SA toch het fijnste qua service en (kind)vriendelijkheid.

Groetjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven