Zuidoost-Azië
vrijdag 1 maart 2013 om 01:23
9 maart komen we aan in Kuala Lumpur. Onze plannen zijn om naast Maleisië ook Ko Phi Phi en Singapore te bezoeken. Hierna willen we naar Jakarta, om door te reizen naar Bali, daarvandaan hebben we namelijk een retourticket naar Nederland. We hebben voor alles een maand de tijd. We zitten te twijfelen wat een slimme manier is en in welke volgorde we die landen kunnen bezoeken zodat t ons zo weinig mogelijk geld kost. Vliegen is ons vaak te duur vanwege de extra kosten die er nog bij komen, wij vinden het niet erg om lang in bussen/treinen te zitten.
vrijdag 8 maart 2013 om 22:07
12Go en Nok hebben geen Siem Reap. AirAsia alleen vanaf Phnom Penh naar Bangkok, verder geen Thailand.
Anders gewoon even op je tanden bijten en overland gaan. De grensovergang bij Poipet Cambodja uit is mij prima bevallen (andere kant op schijnt uitkijken te zijn qua oplichting, maar ik ben naar PP gevlogen en daar was het prima geregeld met visum on arrival).
Ik ben een klein beetje jaloers dat je in SR bent.... Wel naar Beng Maelea geweest? Dat vond ik zoooooooo gaaf. Phnom Kulen ben ik niet geweest, moest keuzes maken, maar schijnt ook heel mooi te zijn.
Anders gewoon even op je tanden bijten en overland gaan. De grensovergang bij Poipet Cambodja uit is mij prima bevallen (andere kant op schijnt uitkijken te zijn qua oplichting, maar ik ben naar PP gevlogen en daar was het prima geregeld met visum on arrival).
Ik ben een klein beetje jaloers dat je in SR bent.... Wel naar Beng Maelea geweest? Dat vond ik zoooooooo gaaf. Phnom Kulen ben ik niet geweest, moest keuzes maken, maar schijnt ook heel mooi te zijn.
vrijdag 8 maart 2013 om 22:16