Zwolle in juli
donderdag 24 februari 2011 om 17:03
21-07-2011 t/m 25-08-2011
Donderdag Meppeldag - Meppel
Gedurende 6 donderdagen vele aktiviteiten en evenementen,zoals straattheater,muziek en dans.
www.donderdagmeppeldag.nl
Donderdag Meppeldag - Meppel
Gedurende 6 donderdagen vele aktiviteiten en evenementen,zoals straattheater,muziek en dans.
www.donderdagmeppeldag.nl
donderdag 24 februari 2011 om 17:53
Sowieso een dagje Zwolle, lekker winkelen, ijsje eten bij Salute, Zwolle heeft leuke musea's en een mooi theather, heel veel leuke restaurantjes en een mooie binnenstad.
Giethoorn inderdaad, Blokzijl is ook een heel mooi klein dorpje, vooral als het mooi weer is kun je daar heel leuk een terrasje pakken en kijken naar alle bootjes die door de sluis willen.
Wandelen/fietsen door de Weerribben.
Als je houd van antiek/brocante zijn er in die omgeving heel veel leuke kleine winkeltjes te vinden.
Meer weet ik zo niet te bedenken
Giethoorn inderdaad, Blokzijl is ook een heel mooi klein dorpje, vooral als het mooi weer is kun je daar heel leuk een terrasje pakken en kijken naar alle bootjes die door de sluis willen.
Wandelen/fietsen door de Weerribben.
Als je houd van antiek/brocante zijn er in die omgeving heel veel leuke kleine winkeltjes te vinden.
Meer weet ik zo niet te bedenken
donderdag 24 februari 2011 om 18:54
In giethoorn zijn soms ook muziekfeesten: drijf-in blues, wiedepop, rock-around Giethoorn. Ik weet niet precies wanneer, maar allemaal in juli/augustus, dacht ik.
In de Wieden/Weerribben kun je heel mooi varen/kanoën (als je d'r van houdt...).
Ik vind Steenwijk en Blokzijl ook leuke stadjes. Zwolle heeft veel leuke restaurantjes, bioscopen, etc.
In de Wieden/Weerribben kun je heel mooi varen/kanoën (als je d'r van houdt...).
Ik vind Steenwijk en Blokzijl ook leuke stadjes. Zwolle heeft veel leuke restaurantjes, bioscopen, etc.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
donderdag 24 februari 2011 om 20:14
Kampen is ook een leuk stadje om te winkelen.
Hmz weet verder niet echt activiteiten hier in de buurt in juli.
Leuke eettentjes in Zwolle; (weet niet of je een dag uit eten gaat?)
Tapasbar la bodega en borrels and bites
Ook os & peper en Xanders Bazaar zijn goed, maar wat duurder
Het lekkerste ijs van deze omgeving haal je in Oldebroek bij de Strijkert :p (aanrader:P)
Hmz weet verder niet echt activiteiten hier in de buurt in juli.
Leuke eettentjes in Zwolle; (weet niet of je een dag uit eten gaat?)
Tapasbar la bodega en borrels and bites
Ook os & peper en Xanders Bazaar zijn goed, maar wat duurder
Het lekkerste ijs van deze omgeving haal je in Oldebroek bij de Strijkert :p (aanrader:P)
donderdag 3 maart 2011 om 18:10
Rondje Zwolle fietsen (volgens mij fiets je dan deels langs de IJssel, de sluizen, verschillende watertjes en mooie natuur);
De binnenstad bekijken (Peperbus op om het uitzicht te bekijken);
Lekker genieten van de terrasjes (Cafe de Beugel zit vlakbij de Librije in de oude stadsmuur, direct aan de gracht);
Restaurantjes (Hoogh is een aanrader!) en lekker naar het theater.
Voor de blauwvingerdagen hoef je echt niet naar Zwolle (maar ja, wie ben ik...)
Ga eens wat andere Hanzesteden in de buurt bezoeken (Kampen, Deventer, Zutphen)
Inderdaad ook fluisterbootjes huren in Giethoorn
Genoeg te doen dus! Heel veel plezier!
De binnenstad bekijken (Peperbus op om het uitzicht te bekijken);
Lekker genieten van de terrasjes (Cafe de Beugel zit vlakbij de Librije in de oude stadsmuur, direct aan de gracht);
Restaurantjes (Hoogh is een aanrader!) en lekker naar het theater.
Voor de blauwvingerdagen hoef je echt niet naar Zwolle (maar ja, wie ben ik...)
Ga eens wat andere Hanzesteden in de buurt bezoeken (Kampen, Deventer, Zutphen)
Inderdaad ook fluisterbootjes huren in Giethoorn
Genoeg te doen dus! Heel veel plezier!
woensdag 16 maart 2011 om 09:59
quote:Kate1980 schreef op 24 februari 2011 @ 17:25:
Ik zie dat die Blauwvingerdagen en Meppeldagen net op dagen zijn dat we er niet zijn, jammer!
Welke dagen ga je er dan wel heen? En waar zit je precies?
Hasselt, Zwartsluis en Genemuiden zijn ook de moeite waard om een fietstocht of autotocht langs te doen.
Of een rondje Belterwiede.
Vollenhove, Wanneperveen, Beltschutsloot (leuk om met een bootje door te varen)
Je moet wat betalen voor een etentje in de koperenhoogte maar je hebt dan wel een super uitzicht over Zwolle, Hasselt, Nieuwleusen, Rouveen, Staphorst etc
Ik zie dat die Blauwvingerdagen en Meppeldagen net op dagen zijn dat we er niet zijn, jammer!
Welke dagen ga je er dan wel heen? En waar zit je precies?
Hasselt, Zwartsluis en Genemuiden zijn ook de moeite waard om een fietstocht of autotocht langs te doen.
Of een rondje Belterwiede.
Vollenhove, Wanneperveen, Beltschutsloot (leuk om met een bootje door te varen)
Je moet wat betalen voor een etentje in de koperenhoogte maar je hebt dan wel een super uitzicht over Zwolle, Hasselt, Nieuwleusen, Rouveen, Staphorst etc