'ze heeft randjes'
maandag 7 juli 2008 om 11:50
Hoi,
Ik heb een hele rare vraag.
Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".
De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.
Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.
Heeft er iemand n idee / wild guess?
Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.
(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
Ik heb een hele rare vraag.
Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".
De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.
Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.
Heeft er iemand n idee / wild guess?
Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.
(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
maandag 7 juli 2008 om 13:05
Zoals ik het voel (ja verder dan dit kom ik niet in deze discussie want duidelijke omschrijving mist nog, je bent een eikel Costello ) is het niet viezig. Want dat vind ik weer wat anders. Da's gewoon viezig, dat is niet zo vaag als randjes hebben.
Die gast van Kane heeft iig voor mij wel randjes. Johnny Depp daarentegen weer niet alhoewel hij het wel goed doet op het randje . Maar da's weer heel wat anders haha.
Aaaarg. Iig fijne afleiding, dit topic.
Die gast van Kane heeft iig voor mij wel randjes. Johnny Depp daarentegen weer niet alhoewel hij het wel goed doet op het randje . Maar da's weer heel wat anders haha.
Aaaarg. Iig fijne afleiding, dit topic.

maandag 7 juli 2008 om 13:07
maandag 7 juli 2008 om 13:08
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juli 2008 @ 13:07:
Ik begon me ook al zorgen te maken over die randjes.
Maar toen heb ik gewoon mijn gele zonnebril opgezet en toen was het over!
Toch denk ik dat Ewqeqeqe het hebben van randjes uitsluit, dus maak je niet teveel zorgen.
Gelukkig dat is dan één zorg minder!!
Ik begon me ook al zorgen te maken over die randjes.
Maar toen heb ik gewoon mijn gele zonnebril opgezet en toen was het over!
Toch denk ik dat Ewqeqeqe het hebben van randjes uitsluit, dus maak je niet teveel zorgen.
Gelukkig dat is dan één zorg minder!!
Wees blij!

maandag 7 juli 2008 om 13:11
maandag 7 juli 2008 om 13:18