10 jaar leugens en bedrog

11-02-2020 22:59 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Mijn relatie van 10 jaar is sinds 3 weken over. Hij heeft me jarenlang voorgelogen en bedrogen met alles wat los en vast zat. Zeker alarmbellen geweest maar de glasharde leugens hebben we toch zand in de ogen gestrooid. Ik ben mezelf kwijt geraakt in de relatien en er is weinig meer over van mijn zelfvertrouwen. Ik weet dat mijn ex vergif voor me is en ik heb hem ook verbannen uit mijn leven. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om uberhaupt nog contact te hebben.

Waar ik zoveel moeite mee heb is mijn blindheid en het confronterende van zolang met iemand samen zijn die alleen maar liegt en bedriegt. Hoe kan iemand zo zijn? Ik krijg het maar niet rond gewoon. Voel me zo verschrikkelijk gekrenkt.

Ik denk dat ik een beetje in shock verkeer ofzo. Hoe kan je je zo vergissen in iemand en hoe kan je dit iemand aandoen.

Ben er echt helemaal kapot van. Iemand wat tips om vooruit te komen door deze baggerzooi? Ben het echt even helemaal kwijt.

Liefs,

Juut
Je vertrouwen is natuurlijk ernstig geschaad, maar hopelijk ga je toekomstige
mannen niet straffen voor de fouten van jouw ex. Je toekomstig liefde is immers
geen pleister voor je huidige wonden.
Probeer dingen zoveel mogelijk anoniem van je af te schrijven en een plekje
te geven. En zodra je dit verwerkt hebt kun je werken aan jezelf en eventueel
een nieuwe relatie. Sterkte!
Dank jullie wel allemaal. Ik heb lekker 2 weken vrij genomen zodat ik alles even op een rij kan zetten. Het is zo'n warboel in mijn hoofd, woede, verdriet, wanhoop, voel me vreselijk.
Heb je plannen voor deze twee weken? Probeer wat dingen te doen waar je energie uit haalt.

:hug:
Heb als man dit ook meegemaakt in een 7 jarige relatie met toenmalige vriendin.
Achteraf gezien al leugens vanaf de eerste dag dat we mekaar ontmoette.
Nadat ik het uitgemaakt had, op zoek gegaan naar wat die mensen in hun hoofd halen om anderen te blijven voorliegen. De ziekte waaraan deze mensen lijden is NARCISME. Hebben helemaal geen medelijden met wat ze aanrichten, gaan gewoon verder met wat ze bezig zijn. Geven je nadien ook nog een schuldgevoel voor alles en nog wat. Heeft voor mij lange tijd geduurd voor ik het kon aanvaarden wat ze me allemaal aangedaan had. Veel sterkte, hier kom je wel over TO.
becky1702 schreef:
13-02-2020 06:32
Heb als man dit ook meegemaakt in een 7 jarige relatie met toenmalige vriendin.
Achteraf gezien al leugens vanaf de eerste dag dat we mekaar ontmoette.
Nadat ik het uitgemaakt had, op zoek gegaan naar wat die mensen in hun hoofd halen om anderen te blijven voorliegen. De ziekte waaraan deze mensen lijden is NARCISME. Hebben helemaal geen medelijden met wat ze aanrichten, gaan gewoon verder met wat ze bezig zijn. Geven je nadien ook nog een schuldgevoel voor alles en nog wat. Heeft voor mij lange tijd geduurd voor ik het kon aanvaarden wat ze me allemaal aangedaan had. Veel sterkte, hier kom je wel over TO.
Hè nee joh, niet weer die zelfgestelde diagnose als narcisme. Mensen willen graag een diagnose voor dit gedrag, omdat ze het niet aankunnen dat ze zijn bedrogen. Het hoeft geen diagnose. Er zijn gewoon mensen die leuk zijn en er zijn mensen die niet leuk zijn. Of mensen die niet genoeg van je houden. Of die niet monogaam willen zijn. Iemand is niet een narcist, omdat je dat op Google vindt.
TO wat fijn dat je even 2 weken rust pakt voor jezelf. Zorg voor afleiding, ga leuke dingen doen, eind wandelen, evt. naar de kapper en trakteer jezelf op een nieuwe outfit 😉, wees goed voor jezelf en ga niet teveel piekeren.
Even een update. De laatste weken zijn zwaar geweest maar heb inmiddels een huis gekocht dus dat voelt goed. Volgende week de sleutel en tot die tijd slaap ik bij een vriendin. De laatste dagen kwamen er allemaal berichten over dat hij me zo mist, zoveel van me houdt, dat ik het mooiste ben wat hem ooit is overkomen maar guess what? Hij heeft de laatste 4 jaar van onze relatie, dus bijna de helft van onze hele relatie een affaire gehad met een vrouw met wie hij direct in een relatie is gestapt nadat we uit elkaar gingen. WOW.

Ik krijg echt de full package. Maakt me zo boos en kapot. Hoe haal je het in hersens om dat nog tegen mik te zeggen dat je me zo mist en van me houdt en shit.

Ik heb nu alle contact weer verbroken met de mededeling dat ik nooit maar dan ook NOOIT de vrouw wil zijn wiens appgesprekken verwijderd moeten worden omdat de vriendin die niet mag lezen.

Hoe kan je nou 4 fucking jaar een affaire hebben en je parter gewoon voorliegen en laten blijven. Wat een egoist. Kan nauwelijks bevatten dat dit allemaal echt gebeurt.

Wat een smeerlappen. Ze verdienen elkaar, firma list en bedrog.

Maar oeh....de pijn. Killing.
Jezus, wat een debiel.
Sterkte, dit is wel een klap voor je.
Maar, wees blij dat je ervan af bent.

Gefeliciteerd met je woning!!!

Heerlijk :cheer2:
Hem blokkeren en kijken naar de toekomst. Succes met klussen en verhuizen!
It's 5 o'clock somewhere
Dank jullie wel. Wordt een moeilijke periode maar dat is wat het is. Verdomd lastig om te accepteren en een plek te geven zoiets. Bah
Geniet van je nieuwe woning. Lekker van vloer tot dak helemaal naar je eigen wensen inrichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven