17 en 31
zaterdag 20 november 2010 om 07:59
Wat vinden jullie als een meisje van 17 een ralietie, alleen vriendschappelijk, heeft met een, in mijn ogen een man, van 31. Ik eerste instantie dacht ik ik wil hem wel eens zien. Zo gezegd zo gedaan. naar ik lig nu al 2 nachten wakker en voel mij niet gerust. Als ik dit verbied zullen ze waarschijnlijk toch wel kontakt blijven houden via msn en mobiel. Wat vinden jullie is dit gezond. Ik bedoel van de man uit gezien. geef please jullie mening.
Ik zlef wil het het liefst verbieden maar ik ben bang dat ze dan gaat liegen met wie ze weggaat
Ik zlef wil het het liefst verbieden maar ik ben bang dat ze dan gaat liegen met wie ze weggaat
zondag 28 november 2010 om 18:02
Wat goed, dat de wijkagent dit serieus heeft opgenomen! En ik vind het klasse van je, dat je zo je best doet, om het allemaal goed onder controlle te krijgen. Het is natuurlijk geen zuivere koffie, dat zijn achternaam en adres niet kloppen. Ze wilt het nu nog niet inzien, maar later zal ze je er dankbaar voor zijn, dat je zo je nek hebt uit gestoken voor haar. Ze is nog erg jong en moet een hoop leren. (al denkt ze nu natuurlijk dat ze al volwassen is)