18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
Sanne: een hele dikke knuffel van mij voor jou! Tsjonge jonge, nog maar weer een nieuwe aftakking van een emotionele achtbaan erbij, alsof het niks is... Wat je ook doet, dit kindje ís er of ís er geweest, dus in die zin zul je er altijd mee moeten 'dealen.' Ik denk aan je, meid! Goed dat je je verhaal hier deelt.
Dank je wel gianna.

Denk dat ik maar naar bed ga en proberen wat te slapen. Morgen naar dok. Hou jullie op de hoogte hoor. Pfff kan er nog niet over uit. Of ik niet al genoeg op mijn bordje heb. En jaaa weet het, ben er zelf ook bij geweest maar dit, nee dit is geen seconde in mijn hoofd opgekomen.

Ok, morgen weer een dag. Welterusten meiden en dank jullie wel
Slaap lekker Sanne en succes morgen bij de dokter.
Och, hemel. Wat een dillema erbij!

Sanne, succes bij de dokter vandaag!

Dikke knuffels van NewWoman!!!
Vanmorgen bij de dokter geweest en na een verbijsterde stilte (dok is ook buurman) heeft hij natuurlijk de buik gevoeld. Kan er vanuit gaan dat het 13 weken is, baarmoeder zit vrij hoog. Gelukkig was zijn ehmm 'luisterapparaat' (weet ik veel hoe zo'n ding heet) stuk dus nog geen hartje gehoord. Hij heeft een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog, mag morgen heen om 12.15. Ex heeft gebeld en gevraagd hoe het ging, hij gaat morgen mee naar het ziekenhuis. Gelukkig maar want dit kan ik niet alleen. En hoe fout het ook tussen ons is, dit is iets waar we alle twee mee te maken hebben.

Geen woeste emails gehad van de banshee hihihi (met dank aan dushi) dus ex heeft het niet verteld, had ik ook niet verwacht want hij is een scheiterd hoor.

Nu maar even van het mooie weer genieten, zover dat gaat natuurlijk.

meiden
Woon je in een (klein) dorp?

Fijn dat je al zo snel bij een gyn. terecht kunt voor een echo! Goed dat hij meegaat, ik had hem voorgoed naar de lamlullen planeet verbannen als hij zijn snor had gedrukt. Een ienieminiepuntje voor je ex, ik hoop dat hij jou niet gaat pushen en overtuigen tegen je eigen gevoel in, wat je nu moet doen. Geniet van deze dag en sterkte morgen!
Mmm, minimaal 13 weken zeg.... Hebben je kinderen niks in de gaten omtrent dit alles? Lijkt me extra lastig.
Maximaal gianna, langer is niet mogelijk. Gewoon door het feit dat we de anderhalve maand daarvoor geen sex hebben gehad en ik nog een menstruatie heb gehad.

Nee, kinderen hebben niets in de gaten, en ik vertel het ze ook niet. Dat is informatie waar ze helemaal niets mee kunnen. En als ik beslis voor een abortus zullen ze het nooit weten.

Ik weet niet wat hij gaat doen, ik weet dat ondanks zijn eerste reactie van 'dit kan niet', hij het er ook moeilijk mee heeft, zeker als het al zo ver is. Eerst maar de echo en dan zien we wel weer.

meiden
Lieve Sannemer,

Ik heb globaal je hele verhaal even gelezen en wens je sterkte morgen. En met de beslissing die je in de nabije toekomst gaat nemen.

Dikke knuffel
Wat je ook beslist Sanne makkelijk is het niet. Welke keuze je ook maakt. Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis!
Dank jullie wel meiden, Ik was erg zenuwachtig vandaag, was bang om in mijn eentje het hartje te moeten horen. Is niet iets wat je alleen wil meemaken. Was dan ook erg blij dat hij stuk was.

Morgenochtend eerst werken, en helaas bij een client waar ik het niet mee vinden kan, heb al gemeld dat ik daar niet meer heen wil. Deze dame is alleen maar negatief, mensen doen veel voor haar omdat ze het zelf niet meer kan maar nooit is het goed genoeg, of het verkeerde. Als ik daar geweest ben voel ik me altijd ......naar. Kan ik er nu niet bij hebben.

Het zit de hele dag in mijn hoofd, kan het er niet uit krijgen en ben me nog nooit zo bewust geweest van mijn buik. Wil nog niet verder denken dan de echo, weet dat het moet maar wil eerst presies weten hoe of wat.

meiden
Had banshee gelukkig wel goed geschreven. Dit is de versie van een banshee van Hallmark (ja die van de kaarten)

Maar deze versie is misschien wel iets te leuk.

Jammer dat je morgen naar een energievretende client moet Sanne. Het is net even niet handig nee! Maar weet je? Zie het geklaag dan maar als volgt: omdat ze niets meer kan, is het enige wat ze nog wel kan: klagen. Heel jammer hoor want het werkt op je zenuwen en dat is nooit leuk.
Sanne: ik denk aan je!
Sanne, ik zit hier ook in shock te lezen, ik lees dit nu pas. Ik wist niet dat je nog seks met je ex had, ik kan me dat niet goed voorstellen, want je leek toch behoorlijk boos op je ex.

Hoe dan ook, de relatie van je ex met zijn nieuwe vlam is van in het begin op oneerlijkheid gebaseerd, het kan onmogelijk veel voorstellen lijkt me.

Ik hoop dat je een goed besluit neemt, daarmee bedoel ik: een besluit waar je je goed bij voelt, wat het ook moge zijn. Sterkte!

(P.S. waarom dacht je dat je shit over je heen zou krijgen?)
ik kan me het hele verhaal niet meer zo goed voorstellen.... Heb opeens een naar 'zuigt ze het uit haar duim?' gevoel...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 20 augustus 2009 @ 13:42:

ik kan me het hele verhaal niet meer zo goed voorstellen.... Heb opeens een naar 'zuigt ze het uit haar duim?' gevoel...wat bedoel je?
Dat iedere keer als het topic wegzakt, er een onverwachte, dramatische wending volgt.

Ik heb het nare gevoel dat heel Sannemer misschien wel een verzinsel is. Wat ik echt naar zou vinden voor iedereen die hier al maanden meeleeft.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 20 augustus 2009 @ 13:50:

Dat iedere keer als het topic wegzakt, er een onverwachte, dramatische wending volgt.

Ik heb het nare gevoel dat heel Sannemer misschien wel een verzinsel is. Wat ik echt naar zou vinden voor iedereen die hier al maanden meeleeft.

oh zo.

eerlijk gezegd lees ik alleen maar mee, en het viel mij ook weleens op dat het wel heel dramatisch is, jammer als het idd fake zou zijn, maar wat doe je daaraan?
anoniem_32389 wijzigde dit bericht op 20-08-2009 14:09
Reden: aangepast omdat het niet bewezen is:)
% gewijzigd
Het lijkt wel alsof Sannemer een dagboek schrijft, waar iedereen mee kan lezen! Als dat allemaal waar is, dan wens ik je ook heel veel sterkte toe.
Tja, er zijn meerdere topics waarin een forummer wekenlang verslag doet van een dramatische periode. En daar zitten tussen, die echt veel extremer en vreemder zijn. Bijvoorbeeld 'ongepland zwanger', waarbij een minnaar op een vreemde juridisch (niet correcte) wijze niks te maken wil hebben met een ongeplande zwangerschap. Dan is er noa(?), haar man heeft zich toegelegd op spiritueel dansen is binnen no time getrouwd met een lesbische internet liefde uit zuid afrika. Er zijn nou eenmaal veel lange topics hier te vinden met extreme levensverhalen. Ik zie niet in waarom deze anders zou zijn dan die anderen.
Ach, het leven is onwaarschijnlijker dan de meest onwaarschijnlijke soap (** spreekt inmiddels uit ervaring **)
Ja Roller, helaas is mijn verhaal van A tot Z helemaal waar.

Ik zou willen dat het niet zo was en de nachtmerrie waarin ik ben beland uit een slechte soapserrie zou komen.

Sex met je ex is zo gek helemaal niet. Een heel groot deel van de vrouwen zoeken op die manier nog troost bij hun (ex)man en hopen misschien wel heel stiekum dat als hij nog met hun vrijt, hij toch nog wel van haar houdt. Achteraf kan je van jezelf denken dat had ik beter niet kunnen doen of spijt hebben.

Als je echter dan ook nog ongepland zwanger raakt is het drama helemaal compleet.

Ik hoop dat Sanne de kracht,wijsheid en de ruimte vindt om deze hele zware en moeilijke beslissing te nemen. Wat je ook doet in deze, je zal er heel veel jaren mee moeten dealen.

En als iemand denkt dat dit een fake topic is, lees het dan niet en verspil je energie er niet aan. Het is Sanne haar waarheid en ik zou niet in haar schoenen willen staan.

Meis, sterkte met alles
For what it's worth...

Sannemer is 'helaas' geen verzinsel... Ze mocht het willen!

Dit is jammer genoeg voor haar keiharde werkelijkheid....

Sanne, Sterkte meis!!
Ik wou dat het fake was, ik wou dat ik nu kon zeggen sorry hoor maar kwam heel veel aandacht te kort. Helaas is dat niet zo, helaas is alles wat ik hier geschreven heb woord voor woord waar. Je mag zo met me ruilen hoor spijker. En ja dat hij weg zakt en weer omhoog komt als er iets gebeurt, komt dus ook omdat het niet constant een drama is. Er zijn periodes van relatieve rust en dan voel ik niet de behoefte om wat te schrijven. Als er weer wat gebeurt weer wel. Maar volgens mij heb je in het begin ook al eens geroepen dat het allemaal niet waar kan zijn. Dus vraag ik me af waarom je nog reageert hier.

Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Uit de echo blijkt dat ik 14.4 weken zwanger ben. Ze rekenen natuurlijk vanaf eerste dag laatste menstruatie en ik vanaf het moment dat ik zwanger had kunnen worden. (Als jullie begrijpen wat ik bedoel) Gyn heeft duidelijk gemaakt dat ze in het ziekenhuis geen abortus meer doen na 12 weken zwangerschap, als ik voor de abortus kies moet ik naar een speciaal kliniek. Ex is duidelijk, "het kan niet", ik weet het niet. Ik heb de krummel nu gezien en pffff alles erop en er aan en een mooi kloppend hartje. Zal de komende dagen heel, heel veel moeten nadenken. Wil ik dit wel, kan ik dit aan alleen en hoe denk ik het financieel te gaan oplossen. We kunnen nu al niet rondkomen laat staan als er nog een bij komt. Ik weet het niet, kijk je in mijn hart dan is het duidelijk maar ik kan niet alleen met mijn emoties een keuze maken, ik moet het van alle kanten bekijken. En ik weet het nog niet.

meiden

@ reiger : ik was/ben ook boos, de laatste keer sex met ex is 7 weken geleden. Gaat ook niet meer gebeuren.
pffffffffffffffft sanne, wat een moeilijke beslissing.

Ik zal nooit meer roepen: Ik zou dit of dat doen, Je weet pas hoe je reageerd als je er zelf voor gestaan hebt. En zelfs dan heeft ieder het recht om op zijn of haar manier een oplossing toe zoeken die bij je past.

Heeeeeeeeeeeel veel wijsheid en sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven