1e, 2e date...nu weinig contact

14-04-2009 20:50 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik kan er zelf eigenlijk niet zo uitkomen.

Twee weken geleden leerde ik een meisje kennen tijdens een verjaardag van een vriendin van mij. We hebben gelachen met z'n tweeen, was echt gezellig. Toen haar uitgevraagd, ze zei ja.

Nummers uitgewisseld en een dag afgesproken....

De volgende dag kreeg ik een berichtje van haar, van hoe laat we zullen afspreken en dat ze er zin in had.

De 1e date was onzettend gezellig, gelachen gepraat over haar, over mij en over allemaal andere dingen. Afscheid genomen (zonder zoenen)....toen ik nog in de auto zat kreeg ik een berichtje van haar. Ze vond het een superavond en dankte mij daarvoor.

De dagen erna smste zij er echt op los, ze wilde een vervolg afspraak, gaf mij koosnaampjes en we smsten wel 20x op een dag. Ik vond dit dus echt leuk. Op een gegeven moment zei ze dat ze echt uitkeek naar de 2e date. Dat deed ik ook, ik smste dat ook terug.

De 2e date gehad, super gezellig, gegeten, filmpje gepakt en een wandeling gemaakt. Toen kwam de 1e zoen...echt fantastisch! Daarna nog een half uur gezoend op een andere plaats, kwas echt in de wolken. ECHT EEN TOP AVOND! Tijdens het zoenen wreef zij lief over mijn hand......

Haar afgezet, met zoenen....... Was nog niet thuis en ze smste mij dat ze het echt gezellig vond en bedankte mij weer.

De dag erna nog even gebeld met elkaar, we hadden het over van alles en nog wat, gesprek duurde ongeveer 1 uur.

De dagen erna...begon het smsen minder te worden, van haar kant uit. Ik heb haar proberen bellen, maar ze neemt niet op. Ze stuurt wel iedere keer een smsje waarom ze niet op nam...... Had haar drie dagen achter elkaar probemen bellen, zonder resultaat. Ze stuurde iedere keer wel wat terug.

Nu krijg ik 2 smsjes per dag, wel met xxx-jes enzo. Maar ze zijn korter en "minder" spontaan. Als ik haar welterusten wens via de sms, dan doet zij dat ook bij mij.

Dat zij de telefoon niet opneemt begrijp ik niet zo, ook de smsjes die korter zijn geworden vind ik vreemd.

Zou ze misschien denken: "laat hem nou maar eens zien wat hij van mij wil" of zou ze gewoon geen zin meer hebben. Dit zou ik overigens niet snappen, want ze vond de 2e date echt fantastisch.

U begrijpt wel, ik ben in de wolken, ontzettend. Ik heb mij nog nooit zo veilig en rustig gevoeld bij zo'n spontane, leuke en grappige meid.

Sinds ik ze niet opneemt ben ik echt mezelf niet. Ik ben gespannen, chagrijnig en erg erg prikkelbaar. Slaap slecht en voel mij gewoon rot....

Wie weet raad?
Ik denk dat dat inderdaad het beste is...maar collega's zeggen dat ik het warm moet houden....

Ik ga wachten.....
Je maakt haar warm door iets speciaals en onverwachts voor haar te doen. Niet door achteloos en plichtsgetrouw te smsen.
Nou....ik krijg er net een....

ze gaat aan het werk....alleen zonder kusjes! POTVER....
Hahaha en kusjes zeggen alles?? Mijn vriend geeft me NOOIT kusjes via de sms en heeft hij nooit gedaan ook. Moet je niet zo erg aan hangen want het zegt weinig.
Haar vorige sms was ook zonder kusjes...ik dacht van huh? Maar nu weer 1.....

Tja. ik begrijp het niet echt. Ik zal wachten iets terug te sturen todat ik weer wat van haar hoor.....maar CassieViva bedankt voor je reactie's....bedankt.
Maak je niet druk. Ze bewaart haar xxx vast voor volgende week. Relax!
Bedankt, ik hoop het maar....

Tja, misschien gek om te zeggen. Tis voor mij echt de 1e keer binnen 24 jaren. Ben echt niet ervaren op dit gebied, wat voor sommige een echt super grappig en leuk is...nou zeg.

Er komen de laatste week veels te veel emotie's op mij af, ik weet gewoon niet wat ik daarmee aan moet.
Geniet er nou maar gewoon van! Doen wat je hart ingeeft, maar dan net iets minder
Rustig blijven ademen, das 1 ding wat je in ieder geval moet doen.

Als ik haar was. zou ik het al helemaal benauwd van je krijgen. En als ik haar was, zou elk smsje nu irritatie bij me oproepen. En als ik haar was, zou ik nu ook geen kusjes meer sms'en.

Dus stapje terug en even helemaal niets doen, dat zou ik het fijnst vinden als ik haar was.
Oke, das duidelijk. Ik heb het begrepen denk ik.......

Wel typisch dat ze nog even wat stuurt. Ze weet ik dat ik rond dit uur ook ga slapen....
Nee, je hebt het dus nog niet begrepen, maar dat geeft niet. Want wat is daar nou "typisch" aan? Dat ze smst wanneer jij gaat slapen? En wanneer stop je nou met elke letter analyseren en verklaren? Vanaf vandaag, hopelijk? En weet je, misschien moet je maar gewoon je onzekere onervaren verkrmpte zelf blijven, en dit grandioos verknallen. En daarna nog een keer en nog een keer, zoals wij allemaal. Want daar leer je van, van op je bek gaan. En zo niet, dan ben je levenslang veroordeeld tot dit forum. Ook mooi
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mogelijkheid 1: ze heeft t deze week echt heel druk. Mogelijkheid 2: Ze vindt je bij nader inzien toch niet zo leuk.

Eigenlijk vrees ik het laaste; dat ze tch ergens op je afgeknapt is. want als je echt gek op iemand bent, dan maak je tijd. Ik heb sinds kort een nieuwe relatie, en ondanks het feit dat ik ook een nieuwe baan heb waarvoor ik veel moet reizen en dus laat thuis ben, zien we elkaar bijna elke dag. Geen 20 smsjes, want we zijn beiden niet zo van de loze smsjes ( al krijg ik er wel elke dag 1). Maar we zouden geen van beiden de volgende afspraak een week uitstellen.
Dit zou mij heel erg gaan irriteren.. Ik ken ook een aantal mensen die, als ik even niet gelijk reageer, van alles in hun hoofd halen. Vreselijk!

Dan denk ik: leave me alonnnneeeee

Sms even niet, zij kan ook initiatief nemen als ze jou echt leuk vind.
r e t e c o o l t o p i c i s d i t z e g!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO lijkt wel een wijf.
@Fame... ik zie jou al 2x niks anders posten dan: retecool

NIks anders te melden?
GEEN KUSJE???

Ik denk dat ze psychische problemen heeft...

Even zonder gekheid:

Stoppen met stressen, want je maakt het erg groot. Geen kusje? Wat zegt dat? 2 smsjes per dag? Wat zegt dat? 20 vind ik persoonlijk erg veel. En elke dag 20 smsjes kost een godvermogen aan geld.

Daarnaast kun je hier op het forum gaan vragen wat er eventueel zou schelen, maar voor het echte juiste antwoord moet je bij haar zijn. Dus hup, die stoute schoenen aan en laat weten dat je haar leuk vindt. Mocht het niet wederzijds zijn, dan weet je meteen waar je aan toe bent en ben je een ervaring rijker en een illusie armer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven