1e, 2e date...nu weinig contact

14-04-2009 20:50 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik kan er zelf eigenlijk niet zo uitkomen.

Twee weken geleden leerde ik een meisje kennen tijdens een verjaardag van een vriendin van mij. We hebben gelachen met z'n tweeen, was echt gezellig. Toen haar uitgevraagd, ze zei ja.

Nummers uitgewisseld en een dag afgesproken....

De volgende dag kreeg ik een berichtje van haar, van hoe laat we zullen afspreken en dat ze er zin in had.

De 1e date was onzettend gezellig, gelachen gepraat over haar, over mij en over allemaal andere dingen. Afscheid genomen (zonder zoenen)....toen ik nog in de auto zat kreeg ik een berichtje van haar. Ze vond het een superavond en dankte mij daarvoor.

De dagen erna smste zij er echt op los, ze wilde een vervolg afspraak, gaf mij koosnaampjes en we smsten wel 20x op een dag. Ik vond dit dus echt leuk. Op een gegeven moment zei ze dat ze echt uitkeek naar de 2e date. Dat deed ik ook, ik smste dat ook terug.

De 2e date gehad, super gezellig, gegeten, filmpje gepakt en een wandeling gemaakt. Toen kwam de 1e zoen...echt fantastisch! Daarna nog een half uur gezoend op een andere plaats, kwas echt in de wolken. ECHT EEN TOP AVOND! Tijdens het zoenen wreef zij lief over mijn hand......

Haar afgezet, met zoenen....... Was nog niet thuis en ze smste mij dat ze het echt gezellig vond en bedankte mij weer.

De dag erna nog even gebeld met elkaar, we hadden het over van alles en nog wat, gesprek duurde ongeveer 1 uur.

De dagen erna...begon het smsen minder te worden, van haar kant uit. Ik heb haar proberen bellen, maar ze neemt niet op. Ze stuurt wel iedere keer een smsje waarom ze niet op nam...... Had haar drie dagen achter elkaar probemen bellen, zonder resultaat. Ze stuurde iedere keer wel wat terug.

Nu krijg ik 2 smsjes per dag, wel met xxx-jes enzo. Maar ze zijn korter en "minder" spontaan. Als ik haar welterusten wens via de sms, dan doet zij dat ook bij mij.

Dat zij de telefoon niet opneemt begrijp ik niet zo, ook de smsjes die korter zijn geworden vind ik vreemd.

Zou ze misschien denken: "laat hem nou maar eens zien wat hij van mij wil" of zou ze gewoon geen zin meer hebben. Dit zou ik overigens niet snappen, want ze vond de 2e date echt fantastisch.

U begrijpt wel, ik ben in de wolken, ontzettend. Ik heb mij nog nooit zo veilig en rustig gevoeld bij zo'n spontane, leuke en grappige meid.

Sinds ik ze niet opneemt ben ik echt mezelf niet. Ik ben gespannen, chagrijnig en erg erg prikkelbaar. Slaap slecht en voel mij gewoon rot....

Wie weet raad?
She's just not that into you?

Grappig, eindelijk eens een man met een typisch vrouwenprobleem.. Nouja, niet voor jou natuurlijk.

Ik zou een derde date voorstellen. Zegt ze nee, dan weet je genoeg. Zegt ze ja, dan wilde ze dat misschien gewoon en niet eindeloos smsen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Bedankt voor je reactie.

Even vergeten te vermelden. Ik had haar via de sms vorige week een 3e date voorgesteld. Dat leek ze leuk zei ze.
Hebben jullie al een datum? Anders daar snel naar vragen. Leuk lijken of dat zeggen is niet hetzelfde als het ook daadwerkelijk willen/doen.
Ik zei zullen we morgen afspreken. helaas lukt morgen niet zei ze, maar wordt volgende week. Nog geen datum afgesproken helaas...zucht.
Nou dan! Geef elkaar een beetje ruimte en ga volgende week weer eens uit. Niet zo plakken, is zeer onaantrekkelijk.
quote:Inad schreef op 14 april 2009 @ 20:52:

She's just not that into you?

Word wat moe van zulke opmerkingen..misschien laat ze het allemaal even bezinken, waarom meteen "not into you" concluderen?

Oke, das een slimme.....maar andere zeggen dat ik het warm moet houden????
Poeh...zucht.

Ze heeft geen zin meer in je.
Misschien moet je haar even wat ruimte en rust geven.

Waarschijnlijk heeft ze het erg leuk gehad met je, maar gaat het allemaal een beetje te snel! Je kan uiteraard laten merken dat je haar leuk vindt, maar probeer er een beetje een spelletje van te maken. Als zij smst, wacht even met terug sturen... een beetje hard to get spelen....

Maar....misschien ben ik niet je juiste persoon om je advies te geven....
Libra, dat doe ik nu al.... Tja....ik weet het echt gewoon niet.
Waarom vraag je het haar niet? Ze kan vast beter voor zichzelf denken dan dat jij nu probeert.
Ik zal dat morgen maar proberen dan, een datum afspreken ofzo. Of zal ik haar gewoon een paar dagen rust geven?
Ik denk dat het een beetje claimerig overkomt. Jullie smsten veel en hebben ook al een uur gebeld en 2 keer afgesproken. Ik zou het initiatief wat van haar af laten hangen en dan weet je van zelf wel of ze interesse heeft :-). Als je zelf steeds achter haar aangaat maak je jezelf minder interessant omdat je makkelijk te krijgen bent.

Succes!
Dat zou ik doen. Ze heeft aangegeven morgen geen tijd te hebben. Volgende week wel. Vraag het voor het weekend eens.
quote:Dromer15 schreef op 14 april 2009 @ 20:58:

[...]

Word wat moe van zulke opmerkingen..misschien laat ze het allemaal even bezinken, waarom meteen "not into you" concluderen?

Was niet meteen een conclusie hoor, zie vraagteken. En, als je verder leest zie je dat ik het vooral schreef omdat het meestal andersom is, lees dat dat tegen vrouwen gezegd wordt over mannen.

Maar, nu, meer lezend, denk ik dat ze het of snel vindt gaan of niet zo geïnteresseerd is, als ze zegt volgende week en niet meteen data afspreekt. Maar goed, geen idee natuurlijk, ben geen helderziende en kan alleen afgaan op wat TO schrijft.
quote:__justme__ schreef op 14 april 2009 @ 21:13:

Dat zou ik doen. Ze heeft aangegeven morgen geen tijd te hebben. Volgende week wel. Vraag het voor het weekend eens.Eens. Lijkt me beste. Even rust gunnen en dan vragen. En wie weet komt ze dan zelf wel voor het weekend met een bericht/ datum etc.
"onervaren MANNETJE" ?

Woon je in een paddestoel ofzo ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Bedankt voor jullie reactie's

Met rust bedoelen jullie dus ook geen smsjes? Ik wil haar even werkze wensen, ze werkt in de zorg. Gisteren deed ik dat ook, welterusten ik ga slapen zei ik. GELIJK kreeg ik er een terug, welterusten zei ze en jij ook werkze morgen...kusjes...
Denk dat je het nu een beetje dood aan het analyseren bent. Doe gewoon wat je eerste gevoel zegt wat betreft het smsen. Één sms per dag is natuurlijk ook iets heel anders als 20 of 30. Je kunt het ook bij weltrusten houden of iets anders. Maar als jij steeds contact opneemt geef je haar weinig ruimte om contact met jou op te nemen en kan het nogal claimerig overkomen.
Ook geen smsjes. Ik zou helemaal jeuk krijgen van tig van die smsjes per dag zonder echte boodschap. Je kan het ook overdrijven.
Ligt er maar net aan natuurlijk. Als zij ook zo enthousiast is met het vele smsen kan het wel. Maar wat ik opmerk uit TO's posts neemt ze misschien een beetje afstand wat verder niks hoeft te betekenen. Zoals ik al zei.. Laat het initiatief ook eens van haar af komen weet je gelijk of ze ook interesse heeft in jou.
Ok bedankt. Zoveel stuurde ik er haar niet, ik reageerde juist op haar.

Maar ik ga haar rust geven, vanavond stuur ik niets. Vanmiddag heb ik haar gevraagd of ze al wakker was....niets terug gehad overigens...

Morgenochend zal ik haar welterusten wensen, lijkt mij een beter idee.
quote:Donkeyshot schreef op 14 april 2009 @ 21:19:

"onervaren MANNETJE" ?

Woon je in een paddestoel ofzo ?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou gewoon afwachten totdat zij iets voorstelt en contact opneemt. Niet smsen dat maakt je een stuk interessanter dan dat je als een hondje met smsjes achter haar aan hobbelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven