1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
zondag 9 juni 2019 om 15:43

Omg als je hier al moeilijk om doet en niet communiceert maar denkt dat mannen alles wel begrijpen wat jij wilt en hoe jij het wilt en wat jij denkt en voelt en dat het moet gaan zoals jij wilt terwijl hij je niet eens kent dan vrees ik voor hoe jullie relatie eruit zal komen te zien oftewel hoe jij je relaties onderhoud
Omg wat gedraag jij je als een verwend nest zeg

zondag 9 juni 2019 om 15:43
Voor mij zit galant zijn in andere dingen. Ik vraag me af of het niet meer te maken heeft met de mannen die je date, gezien de man de eerste date betalen voor jou een harde eis is. Ik zou nooit vallen op een traditionele man, dus zal ook niet zo gauw een date treffen die weigert als ik voorstel de rekening te delen.MinkeDeWit schreef: ↑09-06-2019 15:13Gewoonte, ik vind het galant, en er zijn gelukkig veel mannen (de meerderheid?) die daar net zo over denken. En die willen ons echt niet direct achter het aanrecht hebben, of op een andere manier overheersen. Sommige mannen trekken dat ver door, die willen zelfs betalen als ze met een ‘gewone’ vriendin afspreken. Dan zorg ik wel dat het over en weer gaat.
zondag 9 juni 2019 om 15:46
Oh ja, financieel haalbaar is ook een geldige factor die ik even over het hoofd zag, sorry... Rijbewijs halen is natuurlijk ook niet gratis. Ik weet wel dat ik elke keer nog tegen mezelf zeg dat ik het járen eerder had moeten halen (en me gelukkig prijs met al die mensen die mij wilden vervoeren elke keer). Waarschijnlijk compenseer jij het niet rijden met andere dingen die jij dan weer doet voor jouw vrienden en familie.Sjulia schreef: ↑09-06-2019 15:33Ik reis altijd wel in groepen. Ik mis een rijbewijs niet echt in mijn leven. Alles is te halen op de fiets en dingen die niet haalbaar zijn met de fiets zijn altijd momenten waarbij ik met vriend/familie weg ga. Misschien ga ik hem ooit halen, maar een auto is voor mij financieel toch niet haalbaar. Mijn vriend gaf wel aan er 1 voor mij te willen kopen. Is dat iets wat niet zou mogen in deze tijd? Fout? Oprechte vraag.
Het ging mij meer om de wederkerigheid en er maar klakkeloos vanuit gaan dat een ander wel rijdt of extra moeite voor je doet zoals TO doet zonder zelf iets bij te willen dragen.

zondag 9 juni 2019 om 15:47
En wat er al werd gezegd: een man die er ouderwetse normen op nahoudt trekt dit hoogstwaarschijnlijk ook door in de rest van de relatie.
Kan je wel een vent hebben die betaald en je op komt zoeken in je woonplaats, maar moet je ook je mond houden als hij aan het woord is en vind dat je best wel minder kan gaan werken als er kinderen komen.
Kan je wel een vent hebben die betaald en je op komt zoeken in je woonplaats, maar moet je ook je mond houden als hij aan het woord is en vind dat je best wel minder kan gaan werken als er kinderen komen.
zondag 9 juni 2019 om 15:50
Ik ben wel de persoon die altijd voor huizen en huisdieren zorgt wanneer iedereen met vakantie is. En ik ben een gratis oppas voor iedereen met kinderen in de familie en buurt. Dus ja, ik doe wel dingen terug. De enige familielid die echt chauffeur speelt voor mij is mijn moeder.. Ziekenhuisbezoekjes en dat soort dingen. Ze lijkt het wel gezellig te vinden. Qua daten (wat ik nooit heel intens heb gedaan) leek het ook nooit zo een probleem. Enige momenten dat ik echt een auto mis is wanneer het regent. Het is dan toch een soort van geweldige paraplu.lotus77 schreef: ↑09-06-2019 15:46Oh ja, financieel haalbaar is ook een geldige factor die ik even over het hoofd zag, sorry... Rijbewijs halen is natuurlijk ook niet gratis. Ik weet wel dat ik elke keer nog tegen mezelf zeg dat ik het járen eerder had moeten halen (en me gelukkig prijs met al die mensen die mij wilden vervoeren elke keer). Waarschijnlijk compenseer jij het niet rijden met andere dingen die jij dan weer doet voor jouw vrienden en familie.
Het ging mij meer om de wederkerigheid en er maar klakkeloos vanuit gaan dat een ander wel rijdt of extra moeite voor je doet zoals TO doet zonder zelf iets bij te willen dragen.
zondag 9 juni 2019 om 15:51
Heb je door dat jij precies hetzelfde doet? Hoe kun je hem dat verwijten, anders dan de overtuiging hebben dat hij meer moeite voor jou moet doen op die (eerste) date?
Als een man iets in je ziet zal hij inderdaad tijd en geld in je willen investeren. Deze man kent jou niet en is blijkbaar praktisch aangelegd door het voor zichzelf gemakkelijk te maken. Daar is niks mis mee en het zegt niks over wat hij van jou vindt.
Als ik moet gaan klagen over alle (reis)tijd, energie en geld die ik aan dates spendeerde waar verder niks uit is voortgekomen, dan had ik er beter niet aan kunnen beginnen.
Soms kun je eens iets proberen TO.
zondag 9 juni 2019 om 15:55
Ooh ooh
wat een prinsesje.
Doe toch niet zo moeilijk man.
Den Haag is toch niet zo erg ver weg van Amsterdam.
Ik ben zelfs ooit voor een date naar den haag gereisd,van uit het zuiden.
Was erg leuk,en zeker de moeite waard.
Ik snap dat probleem niet zo,mocht die date geslaagd zijn,dan was hij vast ook jou kant uit gekomen na die eerste date.
Het leven is te kort,om druk te maken om zulke dingen.
hij zit vast met een leukere vrouw op een terras .
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Ik snap dat probleem niet zo,mocht die date geslaagd zijn,dan was hij vast ook jou kant uit gekomen na die eerste date.
zondag 9 juni 2019 om 15:57
Er zijn ook wel mannen die vallen op prinsesjes en verwend gedrag. Op ieder potje.. Misschien had deze man wel hartelijk gelachen als je je ware gedachtes en gevoelens had uitgesproken en het stiekem wel aantrekkelijk gevonden. Ook minder leuke karakter eigenschappen kunnen in de smaak vallen. Succes met het daten TO.

zondag 9 juni 2019 om 16:02
Klopt en misschien is Den Haag ook wel praktisch voor hem omdat ie anders helemaal niet kon daten op dat tijdstip vanwege andere verplichtingen of vind ie Den Haag gewoon een goede spot omdat ie andere steden niet leuk vind om af te spreken / niet bekend is of weet ik veel wat .DillKarlings schreef: ↑09-06-2019 15:51Heb je door dat jij precies hetzelfde doet? Hoe kun je hem dat verwijten, anders dan de overtuiging hebben dat hij meer moeite voor jou moet doen op die (eerste) date?
Als een man iets in je ziet zal hij inderdaad tijd en geld in je willen investeren. Deze man kent jou niet en is blijkbaar praktisch aangelegd door het voor zichzelf gemakkelijk te maken. Daar is niks mis mee en het zegt niks over wat hij van jou vindt.
Als ik moet gaan klagen over alle (reis)tijd, energie en geld die ik aan dates spendeerde waar verder niks uit is voortgekomen, dan had ik er beter niet aan kunnen beginnen.
Soms kun je eens iets proberen TO.
Jij hebt echt een gebrek aan empathie en ik zou al helemaal kriegel van je worden als je alles zo invult voor een ander en iemand al zo beoordeeld en veroordeeld . Jak !

zondag 9 juni 2019 om 16:08
Aangezien ze op tinder zit heeft ze denk ik gewoon meer behoefte aan een ehmm... ding diep in haar ehmm...minnimouse schreef: ↑09-06-2019 15:47TO is de vrijgevochten feministe die zich niets laat vertellen enzo, jeweettoch ...

zondag 9 juni 2019 om 16:20
Als iemand mij uitnodigd dan ga ik er vanuit dat ik naar hem/haar ga tenzij anders afgesproken. Anders had diegene wel gevraagd of hij/zij langs mocht komen.
Had dan meteen gezegd dat hij langs moet komen in jou stad en dat je anders in Leiden af wil spreken.
Maar wellicht had hij een leuke strandwandeling in gedachten..
Had dan meteen gezegd dat hij langs moet komen in jou stad en dat je anders in Leiden af wil spreken.
Maar wellicht had hij een leuke strandwandeling in gedachten..

zondag 9 juni 2019 om 16:24
En nu is het nog niet goed? Het spijt me echt maar ik vind dat je een beetje zeurt.
Een beetje erg.
Je kent hem nog niet eens en hebt nu al allemaal regels waar hij perse aan moet voldoen en anders heb je geen zin meer?
Ok...

zondag 9 juni 2019 om 16:26
Kandijsuiker schreef: ↑09-06-2019 16:13Waarom zo'n grote afstand? Rotterdam is hier 2 uur reizen, zou ik nooit willen. Maximaal een klein uur.
Verrassing! Het gaat niet over jou en jouw reisafstand maar die van TO.

I told you walking was idiotic.

zondag 9 juni 2019 om 16:29
wendy7373 schreef: ↑09-06-2019 15:55Ooh oohwat een prinsesje.

(Vooral de ena laatste zin)

zondag 9 juni 2019 om 16:30
ReginaMills schreef: ↑09-06-2019 16:26Verrassing! Het gaat niet over jou en jouw reisafstand maar die van TO.![]()