1e date gehad...voelt ie zich afgewezen?

10-09-2008 00:18 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
,
Niet zo onzeker

Echt gewoon bellen, weet zeker dat hij ook uit zn onzekerheid geholpen wilt worden, hoe eerder hoe liever.

Heus.
Weet je wat, als je nu gewoon belt, weet je het meteen. Hoef je er ook niet meer tegenaan te hikken.

Er zijn al goeie tips gegeven met hoe je evt moet beginnen met het gesprek.

succes
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 10:39:

Wat is is hier onduidelijk aan?

Ik vraag of ie zaterdag nog geweest is?

Ik bied mijn excuses aan voor het afzeggen en zeg met een knipoog dat ik er deze zaterdag wel ben.

Het feit dat ik geen date heb gepland is omdat ik nu ff geen trek heb in een date...omdat ik hem bijv. liever voor het eerst even in een openbare gelegenheid zoen waar de mensen bij wie ik me veilig voel er zijn....dan opeens heel intiem met zn tweeën ergens....

Eh...is het niet belangrijker dat je je veilig en vertrouwd bij HEM voelt als je met hem gaat zoenen? Zoals jij het beschrijft ga ik ervan uit dat je zoenen wel iets intiems vindt wat je niet met iedereen doet, maar je wil juist niet wachten tot een intiem moment, maar in het openbaar waar andere mensen zijn want dan voel je je veiliger. Tsja...dan kan je net zo goed op de eerste date zoenen, toch?

Als je hem leuk vindt zou ik, zoals anderen al gezegd hebt, bellen. Gewoon zeggen, "Sorry dat ik vorige week misschien een beetje bot overkwam...kort uitleggen waarom...maar ik wil heel graag nog een keertje met je afspreken, want ik vond het heel gezellig enz, enz. Zullen we .... gaan eten/naar de film/ wat drinken."

Zo moeilijk is het toch niet? Dat je je door je verleden een beetje angstig en kwetsbaar voelt kan wel zo zijn, maar dat is zijn probleem niet en je kunt niet verwachten dat jij jouw gedrag zomaar begrijpt. Het is aan jou om je gedrag te veranderen, maar wees in ieder geval duidelijk tegenover hem. Hij snapt er waarschijnlijk helemaal niks van!
Als je hem leuk vindt en graag nog eens wilt zien is het helemaal niet raar. Je komt niet wanhopig over, maar laat wel gewoon merken dat je hem leuk vindt en daar is niks mis mee.

Voor alle volgende keren: wees duidelijk in de bedoelingen en de beste manier om te communiceren is face to face of telefonisch. Niet msn-en, sms-en en krabbelen.
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 11:26:

[...]

ja maar ik heb m al een krabbel gestuurd...en meteen een smsje erachteraan komt een beetje raar over toch? Nadat je 5 dagen niets hebt laten horen? Ik zat er eerder aan te denken om eerst zijn krabbel af te wachten dan een smsje sturen...

BELLEN.
quote:ouichef schreef op 10 september 2008 @ 10:29:

Hans, Maar zoals je ziet in alle reacties hier zijn er veel vrouwen die niet zo doen.

Er zijn best veel vrouwen - althans in dit topic - die niet zo doen, maar ik kom in het echt veel vrouwen tegen die onvoldoende laten blijken dat ze me leuk vinden (het blijft alleen bij oog-contact). Of ze zijn flirterig, maar bedoelen er niets mee, of ze zijn vriendelijk, maar dan heb ik veel te laat in de gaten, dat ze me heel leuk vindt. Ik denk dat ze me niet leuk vindt, en zij denkt dat ik haar niet leuk vind. Lekker duidelijk dan. In die zin erger ik me aan veel vrouwen.

En dan lees ik een topic van een vrouw die niet verder wil dan een eerste date. En het is de man die kan balen als een stekker. Dus GreenTea: als jij hetzelfde doet met andere mannen, zul je vrijgezel blijven.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 10 september 2008 @ 12:10:

[...]

Er zijn best veel vrouwen - althans in dit topic - die niet zo doen, maar ik kom in het echt veel vrouwen tegen die onvoldoende laten blijken dat ze me leuk vinden (het blijft alleen bij oog-contact). Of ze zijn flirterig, maar bedoelen er niets mee, of ze zijn vriendelijk, maar dan heb ik veel te laat in de gaten, dat ze me heel leuk vindt. Ik denk dat ze me niet leuk vindt, en zij denkt dat ik haar niet leuk vind. Lekker duidelijk dan. In die zin erger ik me aan veel vrouwen.

.

Ligt lijkt mij dan toch echt aan jezelf.

Jij pakt de signalen verkeerd op, als die er al zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
TO, GEWOON BELLEN!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
GreenTea, het feit dat jij krabbelt dat ' je er zaterdag wel bent' komt heel naar over, alsof hij blij moet zijn dat jij je ergens in een openbare gelegenheid wil vertonen waar hij, als hij wil, maar naartoe moet komen.

Komt arrogant en afwijzend over, alsof hij maar moeite moet doen als hij jou wil zien, maar jij er geen moeite voor gaat doen, met andere woorden: geen interesse.

Volgens mij heb je een bord voor je kop als je de meningen van VIVA-ers vraagt en vervolgens er niks mee doet en vindt dat je zelf gelijk hebt...

Stuur je jongen gewoon een sms ofzo als je niet wilt bellen of hij samen met jou wat wil gaan drinken of iets dergelijks. Anders gaat dit echt niet goedkomen hoor.....krabbels op Hyves zijn niet echt het beste middel om dit soort dingen over te brengen.
Het ontbreekt hier gewoon aan enige vorm van communicatie. Je verwacht van hem dat hij als eerste weer contact op neemt. Maar waarom in hemelsnaam en wéét hij dat ook?

Nu ga je aan een aantal vrouwen op een forum vragen of zij weten wat hij denkt en voelt...

Als jij hem leuk vindt dan laat je hem gewoon weten ( met woorden) dat je wel een keer wat wil afspreken omdat je het leuk vindt met hem maar dat je niet meteen van bil wil.

Gewoon duidelijk zijn. Moe is moe, niet neuken is niet neuken, huis kijken is huis kijken en van bil is van bil. En leuk is leuk.
Hoe was het telefoongesprek to?
Krabbelen, sms-en, waar is de tijd van de normale communicatie gebleven!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
..
.
.....Hoe leuk vind je hem eigenlijk..?
en?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 13:32:

ok gebeld....Is dit alles wat je er over gaat vertellen??
Misschien komt er nog meer. Ze moet het bericht nog tikken.
World of Warcraft: Legion
.
.
Duh....

Je zégt hem niks, je vráágt hem alleen maar. Je vraagt hém om over de brug te komen met een verklaring dat hij je heel leuk vindt en jou graag weer wil zien.

Vertel eens, hóe duidelijk heb je hém laten blijken dat je hem echt leuk vindt en hem graag weer wil zien?
.
Ik sluit me aan bij jessica.

Maarrr vind het wel goed dat je iig een belpoging gedaan hebt. Dat is al een vooruitgang, nu alleen nog wat helderder leren communiceren. Maargoed, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Bereid je anders even voor op wat je zaterdag precies tegen hem wilt zeggen, misschien helpt dat. Maar ergens denk ik dat je bang bent dat je dichtklapt ofniet? Je klinkt erg onzeker iig.
Oke ik had je laatste post niet gelezen, dat klinkt al wat positiever. Maar ik blijf bij mn tip dat je miss beter wat voor kunt bereiden voor zaterdag, dat je niet dichtklapt. En dan eens duidelijk zeggen hoe of wat. Heel eng hoor, maar dan ben je er erna tenminste vanaf, of het nou goed uitpakt of niet, je weet dan waar je aan toe bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven