1e date gehad...voelt ie zich afgewezen?

10-09-2008 00:18 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
quote:rastafun schreef op 10 september 2008 @ 01:46:

[...]

Al jaren wordt geprobeerd mannen duidelijk te maken dat als je instemt "nog even binnen te komen" niet betekent dat je instemt met meer intimiteit.

O, die trent heb ik ook alweer gemist ?

Nee, tuurlijk is het geen garantie dat zo'n man dan iets krijgt ( natte tong of all the way ) , maar ik zelf ga van het principe uit dat als je geen moeilijkheden wilt je ze ook niet op moet zoeken . Als je niet wilt zoenen is dat makkelijker in een kroeg dan bijvoorbeeld samen op de bank .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja natuurlijk voelt hij zich afgewezen!

Maar krijg ook het gevoel dat je hem niet zo leuk vindt..? Anders zou ik vast gereageerd hebben als hij je nog wilde ontmoeten tijdens het stappen. Hoe moe ik ook zou zijn.

Vertel hoe het loopt he!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Feliciaatje schreef op 10 september 2008 @ 00:32:

Als ik een date had met iemand die reageerde zoals jij deed, zou ik denken dat hij me niets vond denk ik. Dus idd eer aan mezelf houden en denken: laat maar. Mocht hij me toch zien zitten dan laat hij wel wat van zich horen.

Dat lijkt me nu het verstandigste als je hem leuk vindt. Hij heeft wat aanmoediging nodig denk ik .Ben ik 't helemaal mee eens. Die man denkt dat je 'm niks vond, dus als je hem van 't tegendeel wil overtuigen zal je daar toch zelf 't initiatief voor moeten nemen.
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 00:31:

Maar sowieso vind ik dat de man altijd na de date moet bellen/smsen...Zie het zo: hij heeft je al uit gevraagd voor een vervolgdate. Jij kon niet, dus de bal ligt nu bij jou. Als jij wil laten zien dat je hem toch graag weer ziet, is het nu aan jou om een alternatieve datum voor de vervolgdate te komen. (Had je trouwens al kunnen doen in je 'afwijzingssms'je'.) Als jij aangeeft een bepaalde dag niet te kunnen, is het wel zo makkelijk om aan te geven wanneer je dan wel kan. Niet alle initiatief hoeft steeds weer van dezelfde kant te komen!
.
Ik vind een plagerig smsje maar onduidelijk. Nu moet hij nog steeds gissen naar jouw bedoelingen.
Wat ben ik blij dat ik al bijna 7 jaar niet meer dit gedoe hoef mee te maken zeg.. Al die spelletjes, vindt ie me wel leuk of niet, wel smsen of niet, al een kwartier geen reactie gehad, wat nu? Dodelijk vermoeiend al die spanning..
,
Da's heel leuk van je maar ik zou het als ik hem was niet overtuigend vinden. Jouw beurt om (figuurlijk hm ) met de billen bloot te gaan denk ik en 's een duidelijk geinteresseerd signaal af te geven. Zoals bellen en zeggen dat je wat leuks met hem wil gaan en vragen wanneer hij kan.
Klinkt nogal puberaal hoe je dit aanpakt.

Ik zou eerder 'n berichtje hebben gestuurd met sorry dat ik afgezegd heb, maar heb je a.s. 'dag van jouw keuze' zin om samen wat te gaan doen.
Ik was overigens erg blij met mijn vriend die 7 jaar geleden gewoon in m'n gezicht zei dat ie hartstikke gek op me was. Ik heb nooit op een smsje hoeven wachten o.i.d. Kortom; gewoon duidelijk zijn, zeggen wat je wilt en vindt. Al die zogenaamde 'regeltjes' kunnen voor heel veel onnodige frustratie zorgen.
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 10:11:

Nou ik heb t krabbeltje via hyves dus ff aangepast hij is wel plagerig voor de humor maar heb ook ff sorry gezegd dat ik niet meer kwam en gezegd dat ik er deze zaterdag wel weer ben,Dat is geen date, dat is gewoon uit gaan waar je meer mensen treft. Als je interesse in iemand hebt zou ik eerder iets samen af spreken en zeker niet met mensen uit jouw of zijn vriendenkring aanwezig. Dus gewoon 'n date om samen uit eten te gaan bijv. dan kun je daarna altijd nog gaan stappen.
GreenTea, ik vind je heel vaag met de krabbel. Ik zou het niet begrijpen. Jij hebt een man die je leuk vindt afgewezen en nu wil je hem toch weer zien. Dat vereist duidelijkheid.

Maar ook als je dan een date geregeld hebt, let er dan ook een beetje op dat je dan niet weer mixed signals gaat afgeven, want te lang om elkaar heen draaien heeft nog wel eens als gevolg dat er eentje afhaakt. En meestal is het dan de ander.
.
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 00:31:

Maar sowieso vind ik dat de man altijd na de date moet bellen/smsen...Huh? In wat voor een tijd leef jij joh! Beeeetje ouderwetschhhhh he?
Tjah je kan het zo aanpakken en dan maar hopen dat hij toevallig er ook is en dan ook nog dat jullie elkaar toevallig zien. Het beste is toch, als je hem echt leuk vind, wat hierboven al meerdere malen gezegd is. Een echte date met hem regelen. Dan laat je echt merken dat je hem leuk vind.
Sorry dat ik het zeg, maar ik erger me aan dat onduidelijke gedrag. Het is wat mij irriteert aan vrouwen. Als een vrouw doet zoals GreenTea het aanpakt, zal ik gewoon zeggen: "Jij bent gewoon niet geïnteresseerd in mij. Tot ziens," en verder laat ik me niet meer zien.

Als mensen zijn vrouwen prima, maar als vrouwen wekken ze bij mij soms ergernis op, sorry.
World of Warcraft: Legion
Hans, Maar zoals je ziet in alle reacties hier zijn er veel vrouwen die niet zo doen.
quote:hans66 schreef op 10 september 2008 @ 10:28:

Sorry dat ik het zeg, maar ik erger me aan dat onduidelijke gedrag. Het is wat mij irriteert aan vrouwen. Als een vrouw doet zoals GreenTea het aanpakt, zal ik gewoon zeggen: "Jij bent gewoon niet geïnteresseerd in mij. Tot ziens," en verder laat ik me niet meer zien.

Als mensen zijn vrouwen prima, maar als vrouwen wekken ze bij mij soms ergernis op, sorry.

Precies, zo zou ik ook denken als man zijnde. Allemaal van die ingewikkelde dingen en moeilijk doen om niks. Wat is er mis mee om 's nachts een smsje te sturen? Of 's morgens of wanneer dan ook?

Greentea, jij neigt naar verwaand gedrag en verwacht dat mannen maar achter jou aan lopen. Nou deze niet dus en ik vind het ook niet gek dat ie dat niet doet. Misschien heeft ie zijn zinnen al op iemand anders gezet. Groot gelijk heeft ie...
Good heavens Green Tea!

Weet je, ik ben ook een dinosaurus als het om daten gaat. Ik vind ook dat meisjes niet al te gretig moeten gaan sms-en en bellen na de eerste date, dat ze zich niet meteen aan des kerels voeten moeten werpen.

Maar jij doet écht het tegenovergestelde. Ik kan jouw gedrag en ook je krabbel op geen enkele andere manier interpreteren dan "geen interesse". Als je hem werkelijk leuk vindt, dan is nu het moment om een datevoorstel te doen. Gewoon, zoiets als "zin om zaterdag naar de film te gaan?".

Je hebt wel iets goed te maken. Met zo'n achteloos "zaterdag ben ik er wel" geef je niet bepaald een aanmoedigend signaal af.
quote:GreenTea schreef op 10 september 2008 @ 10:22:

[...]

Ja dat kun je wel zeggen, maar wy wilden die ene dag dat ik had afgezegd ook gewoon gaan stappen...alleen ik was dus kapot moe...dus nu heb ik gezegd dat ik er deze zaterdag wel ben/kan...het is gewoon een week opgeschovenJe had ipv dat vermoeiende nachtbrakende stappen ook toen al 'n voorstel voor gewoon 'n etentje/filmpje vroeg in de avond kunnen doen. Of op zondagmiddag ergens wat gaan drinken.
.
Ik krijg het gevoel dat je hem niet leuk vind. Dat je niet intiem wil zijn en geen trek in een date. En een date kan ook ergens zijn waar jij je veilig voelt. Dat is juist beter.
Hoe oud ben je, als ik zo vrij mag zijn?
,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven