1ste date en dan..

18-01-2010 21:03 68 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb een meisje leren kennen 1 maand geleden via msn ze was heel vriendelijk, lief, aardig, relaxed, en gewoon zich zelf ik kon goed met haar praten, lachen, we begrepen elkaar alles leek te kloppen.

Toen hadden we nummers uitgewisseld, ze ging me smsen bijna iedere dag wel 5x ze belde me hadden samen een leuk gesprek, ik was gewoon normaal tegen haar.

Uiteindelijk hadden we een date samen gingen samen leuke dingen doen, ze vond me dus ook leuk tegen me aan leunen, met haar voeten tegen mijn voeten aan, en natuurlijk kwam het ook tot zoenen omdat we beiden dat wilden.

Ik was gewoon een echte gentlemen, heel beleefd, vriendelijk, praten over neutrale onderwerpen, gewoon zoals ik ben.

En opeens volgende dag begon ze me te negeren niet eens meer een sms allemaal kort-af berichtjes en nu 2de dag laat ze niks meer van zich zelf horen ze negeert me gewoon, ik begrijp het gewoon niet hoe beter je voor iemand bent hoe slechter je het terug krijgt ik heb helemaal niets verkeerds gedaaan :(.

En nu is het stank voor dank, het is ook nooit goed .

Zelfs had ik haar een sms gestuurd waarom ze zo doet, antwoord ze niet eens alsof haar het niks uitmaakt pff blijkt duidelijk dat als man als je gewoon slecht bent gewoon meer geluk hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 22:00:

iig alles is me nu wel duidelijk bedankt voor alle berichten.

Kan iemand mijn topic verwijderen, en mijn overige 2?Nee.
Als jij haar ook niet leuk genoeg vond, waar maak je je dan druk om.
Jeetje wat een uitbarsting van emotie hier. Nino, kalmeer jongen, ja je bent gekwetst maar om nou ruzie te gaan maken met het hele forum...
quote:Zamirah schreef op 18 januari 2010 @ 22:02:

Als jij haar ook niet leuk genoeg vond, waar maak je je dan druk om.Nee precies het maakt me ook niet uit beter te vroeg te weten komen, dan laat toch?
quote:Haley schreef op 18 januari 2010 @ 22:03:

Jeetje wat een uitbarsting van emotie hier. Nino, kalmeer jongen, ja je bent gekwetst maar om nou ruzie te gaan maken met het hele forum...k maak heus geen ruzie hoor
Ninolino, maak je niet druk joh. Dit is een forum en daar zul je altijd reacties krijgen, die je niet aanstaan. Maar men bedoelt het goed. Afijn, je bent nog jong en de liefde is geen wedstrijd waar er verliezers of winnaars zijn. Als dit meisje niet geïnteresseerd is, zegt dit helemaal niets over jou als persoon. Bedank haar voor de leuke tijd en move on. Gewoon genieten!
ben het wel met liselore eens hoor, Je reageerd erg overtrokken, in de OP heb je het er nog over dat je haar leuk vond (ze vond mij OOK leuk, meld je) en gaande de berichten begin je steeds meer op haar af te geven. Zodat we wel tot de conclusie moeten komen dat jij erg leuk bent en je date van geen kanten deugd. Het was niet netjes maar niet meer dan dat.

Geef gewoon toe dat je haar leuk vond en dat het even stak dat zij dat (blijkbaar) andersom niet had,

Roepen wij, jah rot voor je en hopelijk tref je volgende keer een betere date. Nu ben je een ouderwetse huilie
quote:paloma schreef op 18 januari 2010 @ 22:07:

Ninolino, maak je niet druk joh. Dit is een forum en daar zul je altijd reacties krijgen, die je niet aanstaan. Maar men bedoelt het goed. Afijn, je bent nog jong en de liefde is geen wedstrijd waar er verliezers of winnaars zijn. Als dit meisje niet geïnteresseerd is, zegt dit helemaal niets over jou als persoon. Bedank haar voor de leuke tijd en move on. Gewoon genieten!Geweldig is jou bericht helemaal top.. maar misschien lijkt het een beetje stom ik ga niemand bedanken die mij negeert en voor wat moet ik haar bedanken? geen behoefte aan vind ik.
Zo wat kun jíj slecht tegen je verlies!

Als de reacties je niet aanstaan is date van een godin ineens veranderd in een arrogant ******* dat haar grenzen niet kent?

Hahahaha, ik ben erg benieuwd hoe oud je bent!
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 22:08:

[...]Geweldig is jou bericht helemaal top.. maar misschien lijkt het een beetje stom ik ga niemand bedanken die mij negeert en voor wat moet ik haar bedanken? geen behoefte aan vind ik.Daar heb je ook wel weer gelijk in. Is in dit geval ook niet meer van toepassing. Maar soms is aardig zijn een kleine moeite en kun je je een stuk beter voelen wanneer je zelf positieve energie uitstraalt. Je weet wel, karma. Afijn, genoeg gezweef. Je lijkt me een leuke jongen en met een dito uitstraling kom je een heel eind.
wat een vreemd type ben jij zeg...

mss had je date dat ook al in de gaten en laat ze daarom niets meer horen...

droog die tranen en move on
quote:paloma schreef op 18 januari 2010 @ 22:13:

[...]

Daar heb je ook wel weer gelijk in. Is in dit geval ook niet meer van toepassing. Maar soms is aardig zijn een kleine moeite en kun je je een stuk beter voelen wanneer je zelf positieve energie uitstraalt. Je weet wel, karma. Afijn, genoeg gezweef. Je lijkt me een leuke jongen en met een dito uitstraling kom je een heel eind.Ik denk ook alleen maar positief ben altijd wel vrolijk en ja hoe vervelend het ook soms is... je kunt niet bij iedereen in de smaak vallen.
quote:anjapanja schreef op 18 januari 2010 @ 22:14:

wat een vreemd type ben jij zeg...

mss had je date dat ook al in de gaten en laat ze daarom niets meer horen...

droog die tranen en move onNou sorry wat typ je nou je kent me niet eens en je praat zo over me?
iig mijn topic gaat nergens meer over er kan wel een slotje op.

Bedankt allemaal :)!
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 22:16:

[...]Nou sorry wat typ je nou je kent me niet eens en je praat zo over me?Niet persoonlijk nemen. Dit is je vuurdoop op een forum vol vrouwen en daar is een inwijding bij een bende niets bij .
Nino, je geeft me het gevoel dat je vooral in je ego bent gekrenkt. Je vond haar leuk, maar nu laat ze niets meer van zich horen. Dat is niet leuk. Vervolgens begin je haar af te kraken. Dat doen mensen vooral als ze zich gekrenkt voelen in hun trots, hun ego.

Het is niet vriendelijk van haar om zomaar niets meer van zich te laten horen. Aan de andere kant kun jij misschien proberen van een afstandje naar je eigen reactie te kijken. Waar komt die vandaan?
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 22:08:

[...]

Geweldig is jou bericht helemaal top.. maar misschien lijkt het een beetje stom ik ga niemand bedanken die mij negeert en voor wat moet ik haar bedanken? geen behoefte aan vind ik.quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:03:

En nu is het stank voor dank, het is ook nooit goed .

.

En waar had ze jou voor moeten bedanken dan? In je OP ben je over de pis en huilie dat jij stank voor dank krijgt maar haar bedanken voor een leuke dag ho maar...

Je noemt je zelf een gentleman.... no way... echt niet...
Ninolino,

Wat een rare deerne waar je mee gedate hebt !

Als ze jou niet leuk vindt, dan had ze je dat op het minst kunnen zeggen. En als jij er expliciet om vraagt en je krijgt dan nog geen antwoord, dan zou ik zeggen, 'met zo'n iemand wil jij toch ook niks meer'.

Andersom kunnen mannen ook zo zijn. Probeer het niet te begrijpen, blijkbaar is het soms zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven