1ste date en dan..

18-01-2010 21:03 68 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb een meisje leren kennen 1 maand geleden via msn ze was heel vriendelijk, lief, aardig, relaxed, en gewoon zich zelf ik kon goed met haar praten, lachen, we begrepen elkaar alles leek te kloppen.

Toen hadden we nummers uitgewisseld, ze ging me smsen bijna iedere dag wel 5x ze belde me hadden samen een leuk gesprek, ik was gewoon normaal tegen haar.

Uiteindelijk hadden we een date samen gingen samen leuke dingen doen, ze vond me dus ook leuk tegen me aan leunen, met haar voeten tegen mijn voeten aan, en natuurlijk kwam het ook tot zoenen omdat we beiden dat wilden.

Ik was gewoon een echte gentlemen, heel beleefd, vriendelijk, praten over neutrale onderwerpen, gewoon zoals ik ben.

En opeens volgende dag begon ze me te negeren niet eens meer een sms allemaal kort-af berichtjes en nu 2de dag laat ze niks meer van zich zelf horen ze negeert me gewoon, ik begrijp het gewoon niet hoe beter je voor iemand bent hoe slechter je het terug krijgt ik heb helemaal niets verkeerds gedaaan :(.

En nu is het stank voor dank, het is ook nooit goed .

Zelfs had ik haar een sms gestuurd waarom ze zo doet, antwoord ze niet eens alsof haar het niks uitmaakt pff blijkt duidelijk dat als man als je gewoon slecht bent gewoon meer geluk hebt.
Alle reacties Link kopieren
stank voor dank?? waar moet ze je dankbaar voor zijn dan ... hoe beter je doet hoe slechter je terug krijgt.... tjonge jong wat en dramaqueen....

slechte mannen meer geluk... je conclusie gebaseerd op : jij bent geweldig en hebt geen geluk?

nog meer drama.....

je hebt een blauwtje gelopen.. get over it...
quote:liselore schreef op 18 januari 2010 @ 21:08:

stank voor dank?? waar moet ze je dankbaar voor zijn dan ... hoe beter je doet hoe slechter je terug krijgt.... tjonge jong wat en dramaqueen....

je hebt een blauwtje gelopen.. get over it...Wat noud rama queen dus als een jongen jou als stront behandeld is die wel goed
She's gewoon not that into you.

Gewoon jammer Ninolino
.
Ohhh.....joh, dat noemen ze een blauwtje lopen

Gebeurd de beste wel eens hoor...

Was je toch ineens niet zo leuk als dat ze in eerste instantie dacht

Gevalletje jammer maar helaas....ff diep zuchten en weer doorgaan hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:09:

[...]

Wat noud rama queen dus als een jongen jou als stront behandeld is die wel goed Wie zegt dat ? het is niet het een of het ander ze vond je blijkbaar niet leuk en dat snap meteen want niets is zo onaantrekkelijk als een calimero
Lol is toch dom.. =) eerst vind ze je leuk en daarna niet?
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:09:

[...]

Wat noud rama queen dus als een jongen jou als stront behandeld is die wel goed

Nou nee dan lopen we ook een blauwtje, is niemand ooit dood aan gegaan hoor

Telefoon nummer wissen, wippen van MSN en klaar, niet verder meer aan denken!
get over it...
Ohh....TO vind zijn eigen OP zo spannend dat hij hem zelf even quote....dat mag niet hoor een OP quoten
hahaha, sorry maar ik moet een beetje lachen om deze post

stank voor dank... en tuurlijk heb je niet meer geluk als je slecht bent...

Get over it, t was maar 1 date... next!
Niet zo moeilijk doen. Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Ze negeert je namelijk na de eerste date.

1. Je valt haar in het echt tegen en zij wil geen contact meer.

2. Ze heeft mixed signals gekregen, hier op het forum advies gevraagd en laat je nu in de stront zakken omdat je 'not that into her' bent.

3. Ze vindt je er leuk, en wil het nu van jou kant af laten komen en kijken hoeveel moeite je voor haar doet (ze speelt een spelletje, erg onvolwassen en je moet er maar zin in hebben).

Ik gok op de eerste of tweede optie. Mijn advies is hoe dan ook; laat haar zitten, je wilt toch niet genegeerd worden? Duidelijker kan niet, ze is niet in voor een relatie met je, of hier niet aan toe.
quote:Summerdance schreef op 18 januari 2010 @ 21:11:

[...]

Nou nee dan lopen we ook een blauwtje, is niemand ooit dood aan gegaan hoor

Telefoon nummer wissen, wippen van MSN en klaar, niet verder meer aan denken!Ja datbegrijp ik wel maar dat kan ze dan toch zeggen.. ik bedoel is toch juist kinderachtig als je het niet zegt? en bovendien eerst zegt ze dat ze me wel leuk vind en daarna niet.. en als ze me niet leuk vind zou ze ook niet zo close willen zijn toch?
ben je dat zelf op je avatar?
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:11:

Lol is toch dom.. =) eerst vind ze je leuk en daarna niet? shit happens.... waar hebben we het helemaal over een date en een zoen..... haal je schouders op en move on
Beter een blauwtje gelopen dan een groentje gebleven. Meer vrouwen dan kerken dus wis alles van haar en op naar de volgende dame!
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:11:

Lol is toch dom.. =) eerst vind ze je leuk en daarna niet?

Waarom dom?

Misschien vond ze je luchtje niet lekker, je voeten te groot, je vibe niet lekker, je kleding stom, je lengte niet goed, kortom allemaal dingen waar je op kan afknappen als je elkaar IRL ziet
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:13:

[...]

Ja datbegrijp ik wel maar dat kan ze dan toch zeggen..Niets zeggen is ook wat zeggen!
pfff.... vrouwen he...
Ach ja zoals iedereen zegt alles van haar verwijderen en NEXT.. ik blijf me zelf
Ja mijn man zegt al: "zegt al genoeg over hem dat hij hier een topic plaatst!"

Zou jij andersom haar ook negeren als je haar toch niet zo leuk en/of knap vindt? want dat vraag ik me af.
maakt ook niet uit ik vind het juist jammer.. ik heb alles van haar verwijderd, uit mijn vrienden lijst, telefoon nr, enz.. want met zo iemand wil ik al helemaal niet bevriend zijn die zo respectloos is
quote:palientje schreef op 18 januari 2010 @ 21:19:

Ja mijn man zegt al: "zegt al genoeg over hem dat hij hier een topic plaatst!"

Zou jij andersom haar ook negeren als je haar toch niet zo leuk en/of knap vindt? want dat vraag ik me af.

Ik ben een eerlijk en direct persoon ik zou het op een normaal manier zeggen van ik vind je toch niet leuk.. en niet gaan negeren.

Lijkt me wel eerlijk genoeg toch?
Ja uit het oog uit het hart zeggen ze dan wel eens..maak je niet te sappig! Zegt genoeg over haar..zo moet je maar denken dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven