1ste date en dan..

18-01-2010 21:03 68 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb een meisje leren kennen 1 maand geleden via msn ze was heel vriendelijk, lief, aardig, relaxed, en gewoon zich zelf ik kon goed met haar praten, lachen, we begrepen elkaar alles leek te kloppen.

Toen hadden we nummers uitgewisseld, ze ging me smsen bijna iedere dag wel 5x ze belde me hadden samen een leuk gesprek, ik was gewoon normaal tegen haar.

Uiteindelijk hadden we een date samen gingen samen leuke dingen doen, ze vond me dus ook leuk tegen me aan leunen, met haar voeten tegen mijn voeten aan, en natuurlijk kwam het ook tot zoenen omdat we beiden dat wilden.

Ik was gewoon een echte gentlemen, heel beleefd, vriendelijk, praten over neutrale onderwerpen, gewoon zoals ik ben.

En opeens volgende dag begon ze me te negeren niet eens meer een sms allemaal kort-af berichtjes en nu 2de dag laat ze niks meer van zich zelf horen ze negeert me gewoon, ik begrijp het gewoon niet hoe beter je voor iemand bent hoe slechter je het terug krijgt ik heb helemaal niets verkeerds gedaaan :(.

En nu is het stank voor dank, het is ook nooit goed .

Zelfs had ik haar een sms gestuurd waarom ze zo doet, antwoord ze niet eens alsof haar het niks uitmaakt pff blijkt duidelijk dat als man als je gewoon slecht bent gewoon meer geluk hebt.
Alle reacties Link kopieren
too much drama for me! t was maar 1 date, niet eens zo'n topic waard denk ik dan..

maar hey wie ben ik
quote:palientje schreef op 18 januari 2010 @ 21:23:

Ja uit het oog uit het hart zeggen ze dan wel eens..maak je niet te sappig! Zegt genoeg over haar..zo moet je maar denken dan!Je hebt gelijk, ik moet er gewoon niet over denken.. ik blijf gewoon lekker mij zelf zal voor niemand veranderen.. en het zegt inderdaad meer over haar dan over mij want ik ben gewoon me zelf geweest .
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:25:

[...]Je hebt gelijk, ik moet er gewoon niet over denken.. ik blijf gewoon lekker mij zelf zal voor niemand veranderen.. en het zegt inderdaad meer over haar dan over mij want ik ben gewoon me zelf geweest .Precies; niets aan de hand. Gewoon lekker blijven daten en de dames netjes blijven behandelen, dan vind je vast wel op een dag een leuke meid waarmee de klik voor lange duur wederzijds is.
Mmm beetje harde reacties hier...

Het overkomt ons allemaal wel eens, Nino; een leuke date, zoenen en ineens trekt de tegenpartij zich terug. Niets aan te doen, zet je er overheen en bedenk maar dat het háár verlies is (want jij bent een hartstikke leuke vent, toch?)
quote:Haley schreef op 18 januari 2010 @ 21:32:

Mmm beetje harde reacties hier...

Het overkomt ons allemaal wel eens, Nino; een leuke date, zoenen en ineens trekt de tegenpartij zich terug. Niets aan te doen, zet je er overheen en bedenk maar dat het háár verlies is (want jij bent een hartstikke leuke vent, toch?) Kan ik eigenlijk moeilijk over mij zelf zeggen, maar ik ben wel vriendelijk, enthousiast, charmant, romantisch, en lief en behandel vrouwen met respect.. dus ja het is inderdaad haar verlies
quote:paloma schreef op 18 januari 2010 @ 21:31:

[...]

Precies; niets aan de hand. Gewoon lekker blijven daten en de dames netjes blijven behandelen, dan vind je vast wel op een dag een leuke meid waarmee de klik voor lange duur wederzijds is.Helemaal mee eens.. opeens besef ik me dat ze ook gisteren tijdens onze DATE ging lopen sms-en! i kvroeg wat is dat zegt ze ik sms mijn vriendin, en wel 3x.. leugens dus ze zat gewoon te sms-en dat ze me niks vind.. want met een schuine blik zag ik dat ze keek van "Waarom ben ik nou wezen daten met hem!" dat vertelde haar gezicht in 1 mili seconde

[...]

Je hebt gelijk, ik moet er gewoon niet over denken.. ik blijf gewoon lekker mij zelf zal voor niemand veranderen.. en het zegt inderdaad meer over haar dan over mij want ik ben gewoon me zelf geweest .

Zoals iedereen al zegt, het was 1 date, was niet eens gezegt dat je dingen verkeerd hebt gedaan, misschien vond ze gewoon de manier waarop je zoende niet fijn. En dat heeft ze niet netjes opgelost. Maar ff heel generaliserend, dat gebeurd ons vrouwen regelmatig, dat we zo behandeld worden na een date.

Voor niemand veranderen is dan ook een over statement. Je kunt ook jezelf blijven en je eventueel voor mensen aanpassen, ook dat vindt ik respectvol en het ik zal nooit voor iemand veranderen en je neemt me maar zoals ik ben vind ik altijd van die kinderachtige uitingen.Al is het nu (na je verhaal niet aan de orde) er is niets mis met kritisch naar jezelf kijken.

succes met de volgende date's in ieder geval. Houdt het luchtig en dan komt het vanzelf goed.

[...]

Je hebt gelijk, ik moet er gewoon niet over denken.. ik blijf gewoon lekker mij zelf zal voor niemand veranderen.. en het zegt inderdaad meer over haar dan over mij want ik ben gewoon me zelf geweest .Dat zij jouw eigen ikje niet zo hoog aanslaat als jijzelf doet, zegt evenveel over jou als over haar. Weinig zaken zo overrated als 'jezelf blijven".
Weet je wat me alleen niet duidelijk is?

Waarom sms-de ze mij van dat ze het leuk vond met mij, en dat ze wel een 2de date wilt? en daarna stuurt ze via msn dat ze me wel leuk vind maar geen relatie wilt omdat ze een relatie heeft gehad?... Sja =)
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:35:

[...]

Helemaal mee eens.. opeens besef ik me dat ze ook gisteren tijdens onze DATE ging lopen sms-en! i kvroeg wat is dat zegt ze ik sms mijn vriendin, en wel 3x.. leugens dus ze zat gewoon te sms-en dat ze me niks vind.. want met een schuine blik zag ik dat ze keek van "Waarom ben ik nou wezen daten met hem!" dat vertelde haar gezicht in 1 mili seconde Ohh dus zo'n verrassing was het niet..... vanwaar nu deze heisa dan?
Nevermind het boeit me totaal niks meer genoeg vrouwen
quote:liselore schreef op 18 januari 2010 @ 21:39:

[...]

Ohh dus zo'n verrassing was het niet..... vanwaar nu deze heisa dan?Ja oke het is mij wel duidelijk maar hoezo moet je zo.. HARD reageren ?
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:40:

[...]

Ja oke het is mij wel duidelijk maar hoezo moet je zo.. HARD reageren ?

zachte heelmeesters maken stinkende wonden, bovendien mag het best gezegd worden dat je wel heel overdreven gekrenkt regageert, we hebben het over een date en een zoen.....

daarnaast is het niet hard maar duidelijk....

je bent toch niet van porselein
quote:liselore schreef op 18 januari 2010 @ 21:42:

[...]

zachte heelmeesters maken stinkende wonden, bovendien mag het best gezegd worden dat je wel heel overdreven gekrenkt regageert, we hebben het over een date en een zoen.....

daarnaast is het niet hard maar duidelijk....

je bent toch niet van porseleinHahaha porselein :Pmoest wel even om je lachen :)Nee absoluut niet :P
Vond jij haar wèl de moeite waard om nog een keer te ontmoeten?
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:35:

[...]

Helemaal mee eens.. opeens besef ik me dat ze ook gisteren tijdens onze DATE ging lopen sms-en! i kvroeg wat is dat zegt ze ik sms mijn vriendin, en wel 3x.. leugens dus ze zat gewoon te sms-en dat ze me niks vind.. want met een schuine blik zag ik dat ze keek van "Waarom ben ik nou wezen daten met hem!" dat vertelde haar gezicht in 1 mili seconde

Wat is daar aan gelogen? Ze smste toch haar vriendin?

Ik snap niet waarom je haar helemaal afkraakt, dat is nergens voor nodig. Ze is gewoon not that into you, maar jij vindt haar leuk. Een beetje onzin om haar nu voor leugenaar, respectloos etc uit te maken. JIJ opent hier een topic. Niet zij.
quote:Zamirah schreef op 18 januari 2010 @ 21:48:

Vond jij haar wèl de moeite waard om nog een keer te ontmoeten?NOu eerlijk gezegd.. als zij zo streng iemand beoordeeld.. dan zou ik haar niet willen spreken omdat ze iedere week uitgaat, en bovendien zoveel drinkt dat ze niet haar grenzen weet.. en ze is te druk en ze acteert maar dan heel slecht, dus nee
quote:Madhe schreef op 18 januari 2010 @ 21:52:

[...]

Wat is daar aan gelogen? Ze smste toch haar vriendin?

Ik snap niet waarom je haar helemaal afkraakt, dat is nergens voor nodig. Ze is gewoon not that into you, maar jij vindt haar leuk. Een beetje onzin om haar nu voor leugenaar, respectloos etc uit te maken. JIJ opent hier een topic. Niet zij.JA DUS JE SMST GEWOON NIET OP EEN DATE PUNT UIT:)
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:52:

[...]

NOu eerlijk gezegd.. als zij zo streng iemand beoordeeld.. dan zou ik haar niet willen spreken omdat ze iedere week uitgaat, en bovendien zoveel drinkt dat ze niet haar grenzen weet.. en ze is te druk en ze acteert maar dan heel slecht, dus nee

Het doet je inderdaad niks...... tjonge jonge dus toch een teer zieltje???

in welk handboek voor daten is dat over het smsen terug te vinden?
quote:liselore schreef op 18 januari 2010 @ 21:55:

[...]

Het doet je inderdaad niks...... tjonge jonge dus toch een teer zieltje???

in welk handboek voor daten is dat over het smsen terug te vinden?MOet dat iets met daten te maken? als je met iemand praat.. en je bent met elkaar ga je niet bellen of lopen sms-en is toch een beetje respect of niet soms ;)
[quote]Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 21:57:

[...]

Het gaat om respect.. of niet niet soms
ik vind het niet meer dan normaal dat je het thuisfront even op de hoogte stelt als je met een vreemde van het internet op pad bent.... en je hebt je mond vol van respect maar je kunt zelf het fatsoen niet opbrengen respectvol over haar te praten....
iig alles is me nu wel duidelijk bedankt voor alle berichten.

Kan iemand mijn topic verwijderen, en mijn overige 2?
quote:liselore schreef op 18 januari 2010 @ 21:59:

ik vind het niet meer dan normaal dat je het thuisfront even op de hoogte stelt als je met een vreemde van het internet op pad bent.... en je hebt je mond vol van respect maar je kunt zelf het fatsoen niet opbrengen respectvol over haar te praten....argh shut up
quote:Ninolino schreef op 18 januari 2010 @ 22:00:

[...]

argh shut upover respect gesproken...... vinger op de zere plek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven