35+ mannen: saai, kleurloos en onaantrekkelijk

16-07-2017 12:09 1382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat het topic van een andere TO een beetje te vervuilen maar ik vind dit wel een leuk onderwerp, dus maar even een nieuw topic.

Het valt mij in zijn algemeenheid op dat mannen van boven de 35 a 40 ongeveer eigenlijk voor het grootste deel bere-onaantrekkelijk zijn. Maar toch hebben ze, zeker als ze vrijgezel zijn en daten, enorm veel noten op hun zang. Maar ook mannen die niet vrijgezel zijn en relaties hebben, lijken enorme eisen aan hun partners te stellen, terwijl ze zelf minimale moeite doen.

Het valt mij irl op dat de meeste vrouwen die ik ken van 35+ eigenlijk enorm leuk zijn. Veel van die vrouwen zijn goed verzorgd, kleden zich leuk aan, verven hun haar en hebben een leuk kapsel, gebruiken make-up, trekken een leuk jurkje of een kek hakje aan, zorgen er voor dat ze enigszins presentabel blijven door niet helemaal dicht te groeien, hun benen te scheren, hun oksels te scheren, hun tanden te verzorgen, een lekker luchtje op te doen, etc.

Daarnaast combineren ze meestal een baan met het leeuwendeel van de zorg voor kinderen en huishouden, organiseren het gezinsleven, zorgen dat ze leuke vriendinnen en dochters zijn, onderhouden sociale contacten, etcetera.

Na een scheiding hebben vrouwen vaak ook vrij snel hun boel weer op de rit. Ze hebben meestal vrij snel een gezellig huis, doen al snel al die dingen die ze in de relatie ook deden weer maar nu alleen, kortom: ik vind vrouwen van rond de veertig over het algemeen hele leuke, complete mensen met veel rijke schakeringen.

Van de mannen in dezelfde leeftijdscategorie vind ik dat dus helemaal niet. Over het algemeen vind ik ze er onverzorgd uitzien, ik kom irl zelden mannen van zeg een jaar of 42 tegen dat ik denk "goh, leuke outfit / cool kapsel / leuke schoenen / wat ruik je lekker / mooie tanden / leuke bril" of iets in die geest. Daarnaast vind ik ze ook niet sprankelend of interessant. En als ze gescheiden zijn is het helemaal kommer en kwel. Ik zie echt zelden een man die gescheiden is die zonder dat er een nieuwe vrouw in het spel is die hem dan weer opkalefatert, die gewoon op eigen kracht een leuk, rijk leven leidt.

Herkenbaar?
Am Yisrael Chai!
Van een man/vader vind ik dat net zo erg.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
19-07-2017 19:43
Ik kan hier ook niets mee. Naar mijn mening is zij zo iemand die steeds van bergtop naar bergtop springt en dan in de bijbehorende afgrond stort. Voor zulke mensen is niets afschrikwekkender dan een glad, rustig pad. Heel vermoeiend!

Een vrouw die het avontuur aangaan belangrijker vindt dan haar kinderen?
Nou, ik erger me alweer twintig jaar met heel veel plezier aan Suzanne. En daarom snap ik wel dat ze in de Jan mag. Echt, die trekt lezers. In de jaren dat ze braaf in de Flair aan het mutsen was over haar kinderen, was er geen flikker an haar columns.

Blij dat ze weer die ouwe hysterische borderliner is. (Wel sneu voor ex en kinders).
Alle reacties Link kopieren
boerinnetje-van-buuten schreef:
20-07-2017 15:25
Nou, ik erger me alweer twintig jaar met heel veel plezier aan Suzanne. En daarom snap ik wel dat ze in de Jan mag. Echt, die trekt lezers. In de jaren dat ze braaf in de Flair aan het mutsen was over haar kinderen, was er geen flikker an haar columns.

Blij dat ze weer die ouwe hysterische borderliner is. (Wel sneu voor ex en kinders).
Ze zit nu aan de psycho-pillen, Ik hoop voor ons dat die niet té goed werken ;-)
Ze kan wel echt goed en leuk schrijven trouwens, al was die ene zin die hier eerder geciteerd werd geen hoogtepunt uit haar oeuvre.
Ik vind haar idee om een boek over Sylvia Kristel te schrijven ook een gouden plan. Wilde dat ik er zelf op gekomen was, maar zij doet het vast beter. Misschien gaat ze nog wel diepgaand veldonderzoek doen naar wat ex-lovers van Sylvia. Ik kan niet wachten op het verslag.
Haar hele spaarpot gaat eraan voor dat project schreef ze, dus het wordt wel weer een gevalletje van pompen of verzuipen ;-)
impala wijzigde dit bericht op 20-07-2017 15:45
34.84% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
"jeugdige man van 50 op zoek naar vrouw van max 30" :bunny:
boerinnetje-van-buuten schreef:
20-07-2017 15:25
Nou, ik erger me alweer twintig jaar met heel veel plezier aan Suzanne.
:rofl:
:popcorn: leuk topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven