37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 18:54
Maar als het hier toch zo rustig is, en iedereen dus tijd over heeft, misschien kunnen jullie voor mij duimen? Mijn vader - met alzheimer - wordt vermist. :'(
Ik hoop en duim alvast dat hij snel gevonden wordt!
Ik veronderstel dat de nodige instanties ondertussen ook bezig zijn?

Met betrekking tot dit topic post ikzelf niets aangezien dat min of meer gevraagd werd dus is het stil van mijn kant uit...
tonkje schreef:
24-05-2017 18:54
Maar als het hier toch zo rustig is, en iedereen dus tijd over heeft, misschien kunnen jullie voor mij duimen? Mijn vader - met alzheimer - wordt vermist. :'(
Wat erg! Is hij al lang weg? Heeft hij een jas bij zich? Is de politie zoeken? Hou je ons op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
JonasV91 schreef:
24-05-2017 19:14
Ik hoop en duim alvast dat hij snel gevonden wordt!
Ik veronderstel dat de nodige instanties ondertussen ook bezig zijn?
Dank je.

Politie rijdt rondjes, alle buren ook, burgernet, mensen delen het op facebook en ondertussen zit ik me flink zorgen te maken. Gelukkig is het mooi weer en nog wel een paar uur licht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
JonasV91 schreef:
24-05-2017 19:14
Met betrekking tot dit topic post ikzelf niets aangezien dat min of meer gevraagd werd dus is het stil van mijn kant uit...
Doel je nu op wat ik heb gezegd over dat ik pas weer inhoudelijk op je reageer als je in de praktijk hebt geoefend? Dat betekent niet dat je hier niet mag posten he? Ten eerste was het alleen mijn mening, en ten tweede heb ik er helemaal niets over te zeggen wie hier wel en niet post.
Met wat ik zei wilde ik alleen maar zeggen dat ik alle theoretische tips die ik heb, al heb gegeven en dus niets meer heb toe te voegen tot er praktische tips gevraagd worden...
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 18:54
Maar als het hier toch zo rustig is, en iedereen dus tijd over heeft, misschien kunnen jullie voor mij duimen? Mijn vader - met alzheimer - wordt vermist. :'(
O jee... Ik hoop dat hij snel weer terecht is, of dat snel bekend wordt, waar hij is. :hug:
World of Warcraft: Legion
Ik brand een kaarsje dat hij snel gevonden wordt.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 12:26
Beterschap Hans!
Dank je wel. Ik ben weer beter en weer aan het werk. Maar morgen is het Hemelvaart en heb ik al weer vrij. En vrijdag heb ik ook weer vrij.

Morgen reageer ik op wat Bambi en anderen eerder schreven. Ik ben nu ook weer thuis dus kan ik ook uitgebreid reageren.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
24-05-2017 19:20
Doel je nu op wat ik heb gezegd over dat ik pas weer inhoudelijk op je reageer als je in de praktijk hebt geoefend? Dat betekent niet dat je hier niet mag posten he? Ten eerste was het alleen mijn mening, en ten tweede heb ik er helemaal niets over te zeggen wie hier wel en niet post.
Met wat ik zei wilde ik alleen maar zeggen dat ik alle theoretische tips die ik heb, al heb gegeven en dus niets meer heb toe te voegen tot er praktische tips gevraagd worden...
Ik heb zelf het idee dat ik in herhaling zou vallen dus in dat opzicht is hetgeen ik zou posten vermoedelijk ook geen meerwaarde.
En met betrekking tot de anderen zijn het zodanig specifieke situaties die eigenlijk niet op dit forum uitgeklaard kunnen worden.

Anderzijds, ik probeer wel online zaken maar als iets goed voelt loop ik dan weer te hard van stapel vermits dat weinig voorkomt.
Dan ben ik te enthousiast en dat schrikt opnieuw de ander af.
Ik zorg zelf voor dat effect maar (sorry...) het zou interessant zijn dat de ander aangeeft wanneer het overdreven wordt.
Dan kan daar rekening mee gehouden worden en dan kan er evolutie zijn.
Nu stopt de communicatie abrupt zonder weet wat er nu juist is foutgelopen.
Want uiteindelijk zijn er wel meerdere mogelijkheden.
Die feedback is eigenlijk noodzakelijk om te kunnen evolueren...

En dat geldt in iedere situaties, niet enkel inzake communicatie...
JonasV91 schreef:
24-05-2017 19:28
Nu stopt de communicatie abrupt zonder weet wat er nu juist is foutgelopen.
Bedoel je in dit topic of ben je aan het proberen om online een date te regelen?
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
24-05-2017 19:31
Bedoel je in dit topic of ben je aan het proberen om online een date te regelen?
Tijdens mijn persoonlijke communicatie.
En dan vraag ik feedback aan anderen door screenshots te delen.
Het enige wat zij kunnen bedenken was hetzelfde wat ik net zei.
Maar ook niets ergs in een bepaald opzicht.
Dus dat maakt laat me weer verward achter vermits het uiteindelijk geen exacte aanleiding is.

Als er communicatie is kan daar toch door iedere partner ingegrepen worden?
Ik vind het min of meer logisch dat de zaken die 'storend' zijn benoemd worden.
Al maak ik me net ook de bedenking dat ik het misschien ook niet meteen zou doen.

Alleen is het resultaat hoe dan ook vele gemiste kansen... :'-(
Dus samengevat: Je communiceert met mensen online, en die breken dan abrupt het contact af, en dan laat jij screenshots aan anderen zien om te vragen of zij kunnen ontdekken waar het fout ging, maar zij kunnen er dan ook niets vreemds in ontdekken, anders dan een te groot enthousiasme?
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
24-05-2017 19:40
Dus samengevat: Je communiceert met mensen online, en die breken dan abrupt het contact af, en dan laat jij screenshots aan anderen zien om te vragen of zij kunnen ontdekken waar het fout ging, maar zij kunnen er dan ook niets vreemds in ontdekken, anders dan een te groot enthousiasme?
Dat is inderdaad een mooie samenvatting van wat ik bedoel.

Het ding is dat ik misschien wel wat onverschillig ben en daardoor geen standpunten inneem.
Ik werk met de input van de ander en ik baseer mijn ideeën daar dan op.
Ik doel dan op zaken die zij leuk vinden en veelal moet ik tot de vaststelling komen dat ik vele zaken nog niet gedaan/meegemaakt heb.
Dan weet ik uiteindelijk niet hoe ik er mij bij zou voelen maar dan sta ik wel open om dat te proberen.

Concreet: bijvoorbeeld naar een comic-con beurs gaan of iets in die aard.

Geen idee wat er uiteindelijk foutloopt, zelfs in geval waarin we beide aangaven dat we soms te hard van stapel lopen werd het gesprek plots afgekapt...
Kan het zijn dat je ingewikkelde, omslachtige manier van schrijven een rol kan spelen? Ik moet je berichten vaak een paar keer overlezen voor ik snap wat je bedoelt, en misschien wil iemand liever een meer ontspannen gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
24-05-2017 19:54
Kan het zijn dat je ingewikkelde, omslachtige manier van schrijven een rol kan spelen? Ik moet je berichten vaak een paar keer overlezen voor ik snap wat je bedoelt, en misschien wil iemand liever een meer ontspannen gesprek?
Dit is om de één of andere reden confronterend.
Vermits het meisje waarover ik het had letterlijk vermeld had dat ik lange berichten schreef maar ze zei er ook expliciet bij dat ze dat op zich geen probleem vond. Vandaar dat ik het nog eigenaardiger vind...

Ik schrijf zoals ik denk en daar verlies ik al genoeg tijd mee, laat staan dat ik alles nog eens 'normaliseer'.
Dan ben ik met niets anders meer bezig.

Ik ben waarschijnlijk ook redelijk abstract?

Over dat ontspannen gesprek, een retorische vraag: wat is dat?
Dan ga ik zeker de mist in heb ik het gevoel.

Het enige wat ik wil is ervoor zorgen dat ik m'n denken op zo'n moment kan uitschakelen en uiteindelijk kom tot een moment waarop ik één simpele knuffel kan krijgen. That's it.
Zoals jijzelf weet ben ik capabel om goede teksten te schrijven (afgaande op de commentaren van anderen) maar ben ik niet in staat een simpele conversatie te houden.

En zo heb ik al vaker bizarre situaties gehad waarin het moeilijke aspect wel relatief goed verloopt en de basis een flop is.
Heel frustrerend/pijnlijk. Vooral met betrekking tot het onderwerp waar het in dit topic om gaat. Warmte.
anoniem_317967 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 20:05
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen is mijn vader weer terecht!

Met dank aan burgernet en een oplettende boswachter.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 20:05
Ondertussen is mijn vader weer terecht!

Met dank aan burgernet en een oplettende boswachter.
Gelukkig!

Het burgernet is een lokaal initiatief waarbij meldingen worden doorgestuurd?
En een pluim voor de boswachter!
JonasV91 schreef:
24-05-2017 20:04
Het enige wat ik wil is ervoor zorgen dat ik m'n denken op zo'n moment kan uitschakelen en uiteindelijk kom tot een moment waarop ik één simpele knuffel kan krijgen. That's it.
Wat mooi gezegd... en het vat eigenlijk een beetje dit hele topic samen.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 20:05
Ondertussen is mijn vader weer terecht!

Met dank aan burgernet en een oplettende boswachter.
Wat fijn te horen Tonkje! Gelukkig is je vader weer tercht! :hug:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
tonkje schreef:
24-05-2017 20:05
Ondertussen is mijn vader weer terecht!

Met dank aan burgernet en een oplettende boswachter.
Gelukkig!
Jonas: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Morgen enig familieberaad over hoe verder, eerst maar eens bekomen van de schrik.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 20:05
Ondertussen is mijn vader weer terecht!

Met dank aan burgernet en een oplettende boswachter.
Gelukkig!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-05-2017 20:10
Morgen enig familieberaad over hoe verder, eerst maar eens bekomen van de schrik.
Dat was ook wel schrikken!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
24-05-2017 20:09
Jonas: :hug:
:hug:

P.s.:
Ik wou nog reageren in het bugtopic maar ik was even de kluts kwijt :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven