37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
JonasV91 schreef:
24-05-2017 20:12
:hug:

P.s.:
Ik wou nog reageren in het bugtopic maar ik was even de kluts kwijt :bonk:
Daar moeten we ontopic blijven. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
24-05-2017 20:14
Daar moeten we ontopic blijven. :bonk:
Juist, de baas heeft het gezegd... :shout: :HA:
Ik vind dat de baas blij mag zijn dat we überhaupt nog posten op dit forum, maar goed... (6)
tonkje schreef:
24-05-2017 20:05
Ondertussen is mijn vader weer terecht!

Met dank aan burgernet en een oplettende boswachter.
Ow gelukkig, ik las het net. Gaat het verder goed met je en je vader ook? Dit lijkt me erg schrikken. Is het ook al vaker voorgekomen?
JonasV91 schreef:
24-05-2017 20:04
Dit is om de één of andere reden confronterend.
Vermits het meisje waarover ik het had letterlijk vermeld had dat ik lange berichten schreef maar ze zei er ook expliciet bij dat ze dat op zich geen probleem vond. Vandaar dat ik het nog eigenaardiger vind...

Ik schrijf zoals ik denk en daar verlies ik al genoeg tijd mee, laat staan dat ik alles nog eens 'normaliseer'.
Dan ben ik met niets anders meer bezig.

Ik ben waarschijnlijk ook redelijk abstract?

Over dat ontspannen gesprek, een retorische vraag: wat is dat?
Dan ga ik zeker de mist in heb ik het gevoel.

Het enige wat ik wil is ervoor zorgen dat ik m'n denken op zo'n moment kan uitschakelen en uiteindelijk kom tot een moment waarop ik één simpele knuffel kan krijgen. That's it.
Zoals jijzelf weet ben ik capabel om goede teksten te schrijven (afgaande op de commentaren van anderen) maar ben ik niet in staat een simpele conversatie te houden.

En zo heb ik al vaker bizarre situaties gehad waarin het moeilijke aspect wel relatief goed verloopt en de basis een flop is.
Heel frustrerend/pijnlijk. Vooral met betrekking tot het onderwerp waar het in dit topic om gaat. Warmte.
Ik kan je wel volgen, maar je teksten zijn heel "doods", het is pure logica, nog niets zozeer abstract, dat zie ik meer bij strikje, maar ik mis emotie, een grap, een kwinkslag, wat "snellere" schrijfsels. Het leest heel traag.

Bijvoorbeeld de dik gedrukte zin. Iets in de zin van: je weet natuurlijk dat ik best wel lekker weg kan schrijven, maar met praten komt er dat dan helemaal niet uit, raar hè.

Dat klinkt al vlotter (en het zal vast nog wel veel vlotter kunnen), maar communiceert hetzelfde.

Er zijn hier genoeg topics, waaruit je een studie kunt maken hoe de gemiddelde mens communiceert via het geschreven woord.
Zoals dat snelle 1-2'tje tussen ons hierboven over het bugtopic. Gaat nergens over, maar is gewoon ff grappig.
Dat soort dialoogjes denk ik dat vrouwen (mensen) graag tussen het serieuzere door hebben.
Dina80 schreef:
24-05-2017 20:48
Zoals dat snelle 1-2'tje tussen ons hierboven over het bugtopic. Gaat nergens over, maar is gewoon ff grappig.
Dat soort dialoogjes denk ik dat vrouwen (mensen) graag tussen het serieuzere door hebben.
Ik zag het en ben positief verrast over de reactie van Jonas!
spell68 schreef:
24-05-2017 20:38
Ik kan je wel volgen, maar je teksten zijn heel "doods", het is pure logica, nog niets zozeer abstract, dat zie ik meer bij strikje, maar ik mis emotie, een grap, een kwinkslag, wat "snellere" schrijfsels. Het leest heel traag.

Bijvoorbeeld de dik gedrukte zin. Iets in de zin van: je weet natuurlijk dat ik best wel lekker weg kan schrijven, maar met praten komt er dat dan helemaal niet uit, raar hè.

Dat klinkt al vlotter (en het zal vast nog wel veel vlotter kunnen), maar communiceert hetzelfde.

Er zijn hier genoeg topics, waaruit je een studie kunt maken hoe de gemiddelde mens communiceert via het geschreven woord.
Droogstoppel en bijgevolg niet interessant.

Dat hangt toch enorm samen met de persoonlijkheid?
Als het dan anders wordt, dan is het veelal geforceerd en gaat het opnieuw de mist in.

Ik kan wel een aantal zaken overnemen maar dan ben ik, ik niet meer, toch?
Dina80 schreef:
24-05-2017 20:48
Uitzonderlijke situaties vragen voor uitzonderlijke maatregelen :cheer:

In dat bugtopic wou ik grappig uit de hoek komen maar toen dacht ik dat de kans bestond dat zoiets niet meteen geapprecieerd ging worden vermits ik niet altijd even duidelijk overkom. Precies alsof ik inside jokes schrijf zonder dat de ander informatie heeft. Dat komt ook niet over...

Dus dan heb ik maar niet gereageerd. Eerder uit voorzorg.

Anderzijds brengt dit gegeven me terug bij de gedachte dat ik door vroeger vernietigd ben en dat ik, ik niet ben.
Dus eerder het omgekeerde van in m'n vorige bericht.
Dat ik dan wel een levendig iemand ben maar dat het door vroeger niet of heel langzaam pas tot uiting komt.
En vooral dat denken ook natuurlijk.
Spell,

Ik praatte vroeger ook nogal "stijf", en sommige van mijn berichten op het forum zijn soms ook "zwaar". Naarmate ik meer contact had met anderen is mijn taalgebruik meer aan anderen aangepast.
World of Warcraft: Legion
spell68 schreef:
24-05-2017 20:30
Ow gelukkig, ik las het net. Gaat het verder goed met je en je vader ook? Dit lijkt me erg schrikken. Is het ook al vaker voorgekomen?
Dit was gelukkig de 1e keer, maar er zijn al wat andere voorvallen geweest: open haard niet goed aangestoken, klein brandje :O, 's nachts opstaan. En verder heeft ie een variant waarbij als 1e zijn taal verdween. Hij kan nauwelijks meer praten omdat ie al zijn woorden kwijt is.
Het is gewoon ka, uu, tee.

Maar genoeg off topic.
Wat er gezegd wordt over de manier van schrijven van Jonas, daar kan ik me in vinden. Maar Jonas: als jij zo bent, dan moet je je afvragen of je dat wel wil en kunt veranderen. Maar dat vond je zelf ook al.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Geen idee of het al geopperd is, maar is het misschien een idee om te gaan speeddaten? Dan kun je ook mooi oefenen met het voeren van gesprekjes met vrouwen. Bovendien weet je dat de vrouwen die je daar spreekt ook op zoek zijn naar fijn gezelschap.
Is dat aan alle mannen en vrouwen in dit topic? Dat is als oefening een uitstekend idee!
Wat houdt speeddaten precies in? Vandaag contact, morgen een date? (Misschien klinkt dit een tikje sarcastisch).
World of Warcraft: Legion
watmoetikhiervandenken schreef:
24-05-2017 22:32
Geen idee of het al geopperd is, maar is het misschien een idee om te gaan speeddaten? Dan kun je ook mooi oefenen met het voeren van gesprekjes met vrouwen. Bovendien weet je dat de vrouwen die je daar spreekt ook op zoek zijn naar fijn gezelschap.
Eén probleem, de tijd. Ik heb tijd nodig om een antwoord te kunnen formuleren.
De kans is reëel dat indien er random vragen gesteld worden, ik een blackout krijg.
Dat is op z'n minst onaangenaam te noemen.
En op zo'n speeddate krijg je sowieso al weinig tijd, laat staan dat ik nog tijd moet verspillen om een deftig antwoord te verzinnen.

Ik zit raar in elkaar (al leek me dat wel al duidelijk).
Of dat onder andere aan de chronische hoofdpijn ligt weet ik niet maar ook die kan een serieuze invloed hebben op mezelf.
Zowel qua snelheid als bijvoorbeeld houding/gedrag.

Als er een standaard is kan het misschien nog lukken maar bij afwijkingen is de kans groot dat ik de mist in ga...
Dan lijkt het me niet echt aangenaam voor de betrokken partijen.
En nee, speeddating zelf heb ik nog niet geprobeerd.
Maar er zijn situaties genoeg te bedenken waarin hetgeen ik benoem tot uiting kan komen om te weten wanneer ik er potentieel ook last van zal hebben.
Euh Jonas. Het idee van speeddaten is dat het min of meer spontaan verloopt. Met spontaan geïmproviseerde antwoorden. Geen deftig geformuleerde antwoorden. Die druk moet je jezelf niet opleggen.

Veel standaardvragen, zoals over je werk en hoe je graag je zaterdagavond vult, kun je van te voren al voorbereiden.
ooitverlegen schreef:
24-05-2017 22:42
Is dat aan alle mannen en vrouwen in dit topic? Dat is als oefening een uitstekend idee!
Uiteraard voor iedereen.
hans66 schreef:
24-05-2017 23:40
Wat houdt speeddaten precies in? Vandaag contact, morgen een date? (Misschien klinkt dit een tikje sarcastisch).
Ik weet het niet precies, maar het komt er ongeveer op neer dat je met 10 tot 15 vrouwen op een avond een gesprekje voert van vijf minuten. In die tijd probeer je te kijken of er een klik is.
JonasV91 schreef:
25-05-2017 02:37
Eén probleem, de tijd. Ik heb tijd nodig om een antwoord te kunnen formuleren.
De kans is reëel dat indien er random vragen gesteld worden, ik een blackout krijg.
Dat is op z'n minst onaangenaam te noemen.
En op zo'n speeddate krijg je sowieso al weinig tijd, laat staan dat ik nog tijd moet verspillen om een deftig antwoord te verzinnen.

Ik zit raar in elkaar (al leek me dat wel al duidelijk).
Of dat onder andere aan de chronische hoofdpijn ligt weet ik niet maar ook die kan een serieuze invloed hebben op mezelf.
Zowel qua snelheid als bijvoorbeeld houding/gedrag.

Als er een standaard is kan het misschien nog lukken maar bij afwijkingen is de kans groot dat ik de mist in ga...
Dan lijkt het me niet echt aangenaam voor de betrokken partijen.
En nee, speeddating zelf heb ik nog niet geprobeerd.
Maar er zijn situaties genoeg te bedenken waarin hetgeen ik benoem tot uiting kan komen om te weten wanneer ik er potentieel ook last van zal hebben.
Bij simpele gesprekjes, als de omgeving waar je in verkeert dat dus eist, helpt mij visualisatie erg. Denk aan een zee met twee meeuwen die er op dobberen en op basis van enkel hun zicht wat zeggen over de complete zee (ik weet niet of dit duidelijk is overigens, maar ik zag het in eens voor me en ik vind meeuwen grappig, die uit Finding Nemo dan). Dat kan nooit diepgaand zijn, want weinig info, maar je kunt wel zeggen 'golft lekker he?' of 'lekker blauw vandaag!'

Als je het dan gaat hebben over de enorme druk op de bodem, of over allerlei rare lichtgevende vissen op 9km diepte, dan heeft die andere meeuw meteen iets van 'ok die is raar, wtf.'

Chronische hoofdpijn? Wat voor hoofdpijn is het?
watmoetikhiervandenken schreef:
25-05-2017 07:42
Ik weet het niet precies, maar het komt er ongeveer op neer dat je met 10 tot 15 vrouwen op een avond een gesprekje voert van vijf minuten. In die tijd probeer je te kijken of er een klik is.
En je geeft dan aan de organisatie door of je een klik had. Had jij een klik met haar, en gaf zij aan ook een klik met jou te hebben, dan wordt dat aan jullie beiden doorgegeven en kun je een date afspreken of zo.
hans66 schreef:
24-05-2017 21:26
Spell,

Ik praatte vroeger ook nogal "stijf", en sommige van mijn berichten op het forum zijn soms ook "zwaar". Naarmate ik meer contact had met anderen is mijn taalgebruik meer aan anderen aangepast.
Je berichten vind ik nog steeds soms nogal stijfjes. Droogstoppelig werd genoemd, dat is wel een goede term. Een opsomming van de feitjes. En daardoor (naar mijn idee) veel te gedetailleerd, waardoor ik nogal eens denk: "zeg het nou maar gewoon!" Niet dat je erom heen draait, maar je wijd soms ontzettend uit. Hebben we een gaap-smilie?
JonasV91 schreef:
24-05-2017 21:22
Droogstoppel en bijgevolg niet interessant.

Dat hangt toch enorm samen met de persoonlijkheid?
Als het dan anders wordt, dan is het veelal geforceerd en gaat het opnieuw de mist in.

Ik kan wel een aantal zaken overnemen maar dan ben ik, ik niet meer, toch?
Nee, maar je schrijft niet met woorden waar je als kind mee sprak. Van veel woorden kies je het zo ongebruikt mogelijke synoniem, zo lijkt het. Geen kind spreekt zo, dus dit heb jij jezelf aangeleerd, Wat je hebt aangeleerd kun je ook weer afleren.

Hierboven bijvoorbeeld: bijgevolg en veelal. In andere posts heel vaak: vermits. (Echt niemand gebruikt dat. Zelfs geen Belgen die ik ken.)
Een vrouw die 22 jaar geleden een collega was vond mij toen stoffig. Feedback krijgen is heel interessant.
Speeddaten lijkt mij trouwens helemaal niets. Dan kom je in zo'n zaaltje (waar ik me dan zo'n triest nog uit de jaren 70 van de vorige eeuw stammend geval bij voorstel, met schrootjes, plastic bloemen en tafeltjes met foute kleedjes), waar dus allemaal tafeltjes staan opgesteld. Volgens mij krijg je een nummer om op te spelden, zodat je speeddates kunnen zeggen: "met nummer 12 had ik een klik". En dan moet je met veel te veel mannen gesprekjes voeren van 5 minuten. Laten we zeggen 10 gesprekken, dus 10x zeggen wat je hobbies zijn (nee, niet lezen, dat is te saai! Je speelt Magic The Gathering!) en waar je fan van bent (houd angstvallig voor je dat dat de Moomins zijn, want ze houden je voor een kleuter!). en wanneer heb je die klik? Als je hem heel erg leuk vindt? (Shit, 0 kliks), wel aardig misschien wordt het wat (1 klik) of toch maar alle mannen die niet afstotelijk waren (5 kliks)? En dan maar hopen dat het wederzijds is (of misschien ook wel niet als je 5 kliks hebt gegeven). En dan nog gaan daten, na zo'n ongemakkelijk begin. Maar goed, dat heb je dan wel gemeen. Met een beetje pech wordt het wat zodat je de rest van je leven moet zeggen op de vraag hoe je elkaar hebt leren kennen: "Bij het speeddaten"

Smilies heb ik weggelaten, dat zouden er teveel worden.
Jemig. ik zit nu op een speeddatesite: ben hen duren de gesprekken maar 3 minuten en op 1 avond voer je er 15-20!
Gelukkig is er wel een pauze.
En is de zaal ontzettend leuk. :P

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven