37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Ok van mij mag het topic een slotje of verwijderd worden. Kan ik dat ergens aanvragen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even bij de moderators vragen om een slotje.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:justme_37, 9 minuten geleden

Ok van mij mag het topic een slotje of verwijderd worden. Kan ik dat ergens aanvragen?

Vanwege de antwoorden die je niet aan staan en/of waar je toch niets mee doet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 juli 2014 @ 15:43:quote:justme_37, 9 minuten geleden

Vanwege de antwoorden die je niet aan staan en/of waar je toch niets mee doet?

Nee omdat mijn vakantie bijna is afgelopen en ik geen tijd meer heb om erover na te denken en ik kan mij niet voorstellen dat het ooit nog anders kan worden.

Ik werk zo'n 10 uur per dag en daarna moet ik nog het huishouden doen dus ik hou eigenlijk nergens tijd meer voor over.

Ik hou het erop dat ik een doorsnee uiterlijk (niet aantrekkelijk, niet heel onaantrekkelijk) heb waardoor je geluk nodig hebt om de juiste persoon te ontmoeten op de juiste plek en tijd en dat geluk heb ik niet gehad.
Dus je gaat niet proberen om een relatie te krijgen omdat je veel werkt??

Als je leeft om te werken is dat prima, maar je doet jezelf echt tekort

Is dit wat je wil?
quote:pearle schreef op 27 juli 2014 @ 22:32:

Is dit wat je wil?Volgens mij is dat "proberen" al te veel voor de TO. Ik denk dat hij verwacht op een dag wakker te worden en dat er een lekker en volgzaam vrouwtje voor hem op de stoep ligt. En met een mooi figuurtje ook natuurlijk, en gratis!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:pearle schreef op 27 juli 2014 @ 22:32:

Is dit wat je wil?

Dat speelt mee ja. Ik werk 10 uur per dag en ik moet 2 uur reizen vervolgens ga ik nog sporten en dan ben ik helemaal kapot.

Bovendien ben ik tot nu toe altijd afgewezen op datingsites. Ik heb vele reacties en interesse berichtjes gestuurd en nooit iets teruggekregen.

Ik ben hoogstwaarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg. En dan kan je blijven proberen en nog beter je best doen maar je komt er geen stap mee verder.

Ik vermoed zelf dat ik er normaal uitzie maar dat er geen enkele kenmerken in mijn gezicht zijn dat aantrekkelijk kan zijn voor een vrouw.

Het krijgen van een vriendin is voor mij een onrealistisch doel. En het is gewoon niet fijn dat er echt niemand is die mij ziet zitten.

Maar ik ga door en ik vind dat ik best mijn frustraties mag uiten af en toe. Beter dat ik dat hier doe anoniem.

En ik doe mijzelf niets te kort, niet iedereen is goed genoeg voor liefde dat is gewoon zo. Waarschijnlijk een klein percentage maar ze bestaan.
Je geeft jezelf niet de mogelijkheid om een relatie te krijgen.

Vervolgens lukt het logischerwijs niet en dan ga je het slachtoffer uithangen "Zie je nou wel, ze willen mij niet"

Je wilt echt heel graag altijd gelijk hebben en krijgen. Bizar dat dit groter is dan je wens om een relatie te hebben.
quote:Rubber_Ducky schreef op 28 juli 2014 @ 13:02:

Je geeft jezelf niet de mogelijkheid om een relatie te krijgen.

Vervolgens lukt het logischerwijs niet en dan ga je het slachtoffer uithangen "Zie je nou wel, ze willen mij niet"

Je wilt echt heel graag altijd gelijk hebben en krijgen. Bizar dat dit groter is dan je wens om een relatie te hebben.

Nee dit is niet bizar. Het is logisch dat ik zo denk als er na 40 jaar nog steeds niets is gebeurd op dit gebied.

Mocht er wel iemand zijn die mij goed genoeg vind om met mij te daten dan zou ik ook kwa mening veranderen maar ik kan het mij gewoonweg niet voorstellen. Niet na zo'n lange tijd waarin er nooit iets gebeurde.
quote:justme_37 schreef op 28 juli 2014 @ 12:51:

[...]

Dat speelt mee ja. Ik werk 10 uur per dag en ik moet 2 uur reizen vervolgens ga ik nog sporten en dan ben ik helemaal kapot.

Bovendien ben ik tot nu toe altijd afgewezen op datingsites. Ik heb vele reacties en interesse berichtjes gestuurd en nooit iets teruggekregen.

Ik ben hoogstwaarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg. En dan kan je blijven proberen en nog beter je best doen maar je komt er geen stap mee verder.

Ik vermoed zelf dat ik er normaal uitzie maar dat er geen enkele kenmerken in mijn gezicht zijn dat aantrekkelijk kan zijn voor een vrouw.

Het krijgen van een vriendin is voor mij een onrealistisch doel. En het is gewoon niet fijn dat er echt niemand is die mij ziet zitten.

Maar ik ga door en ik vind dat ik best mijn frustraties mag uiten af en toe. Beter dat ik dat hier doe anoniem.

En ik doe mijzelf niets te kort, niet iedereen is goed genoeg voor liefde dat is gewoon zo. Waarschijnlijk een klein percentage maar ze bestaan.Jammer dat je niet reageert op mijn vraag of je buiten het daten iets aan je denkpatronen wil gaan doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 28 juli 2014 @ 13:29:

[...]

Jammer dat je niet reageert op mijn vraag of je buiten het daten iets aan je denkpatronen wil gaan doen.

Wat veranderd er dan aan de situatie als mijn denkpatroon anders wordt? Hoogstens word ik dan heel aardig en leuk gevonden maar nooit in romantisch opzicht en dat vind ik jammer.

Is het niet beter als ik mijn looks drastisch verander?
quote:justme_37 schreef op 28 juli 2014 @ 14:25:

[...]

Wat veranderd er dan aan de situatie als mijn denkpatroon anders wordt? Hoogstens word ik dan heel aardig en leuk gevonden maar nooit in romantisch opzicht en dat vind ik jammer.

Is het niet beter als ik mijn looks drastisch verander?Nee, ik bedopelde juist dat je jezelf dan niet meer zo kwelt met je gedachten over je dating status. Dus dat je happier wordt, onafhankelijk van dates, zoenen etc.
Grote onzin. Je schrijft dat je je niet kan voorstellen dat er iemand in jou geïnteresseerd is in de romantische zin. Dan straal je dat hoogst waarschijnlijk ook (onbewust) uit, en dan zal het niet gebeuren ook. Tsja...
Je Looks veranderen zal denk ik ook geen succes zijn....

Als je je niet goed over jezelf voelt ga je je echt niet ineens zoveel beter voelen dat je ineens wel een date krijgt hoor

Je zegt trouwens dat je veel werkt hoe vinden die mensen je daar? Heb je daar gezellige collega's? Misschien iemand die geen relatie heeft ? Of misschien kent een collega wel iemand die ook geen relatie heeft ?

Of ga naar een sportschool daar heb je zat mensen rondlopen en als je vrienden daar sluit met mensen kennen hun misschien wel iemand die ze aan je voor kunnen stellen...

Op ieder potje past een dekseltje zegt men toch altijd

Had trouwens gelezen dat je op een datingsite staat ingeschreven bij sommige hebben ze events dat je dan gaat daten ... Of misschien naar een speeddate event heb je in ieder geval een date gehad toch ...
quote:justme_37 schreef op 28 juli 2014 @ 12:51:

[...]

Dat speelt mee ja. Ik werk 10 uur per dag en ik moet 2 uur reizen vervolgens ga ik nog sporten en dan ben ik helemaal kapot.Ga minder werken, verhuis of zoek werk dichterbij en minder het sporten. Dan heb je tijd om een leuke dame te zoeken en als je haar gevonden hebt tijd voor een relatie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
TO, het is gewoon plaatsvervangend frustrerend hoe ontzettend sneu jij bent. Ja ik speel nu op de persoon, iets wat ik normaal niet snel doe, maar ik ben werkelijk nog nooit iemand tegen gekomen die zo ontzettend niks wil aannemen en werkelijk 0,0 wil veranderen aan een situatie. Want je kan zeggen wat je wil, maar de WIL om te veranderen heb je gewoon niet. Sorry maar op deze manier ga jij echt helemaal niks van je leven maken. Dus succes met wegkwijnen dan maar.
Nadine, ik verdenk TO er van dat hij de hele boel zelfs bij elkaar liegt....zo ongeloofwaardig is het inmiddels. Slachtofferrol to the MAX, vandaar dat ik probeer dit topic te negeren, maar ben toch iedere keer nieuwsgierig welke energie mensen er toch instoppen.

Justme, doe daad bij woord graag...je wilde het topic toch sluiten, doe jezelf en ons een plezier..doe dat dan in ieder geval wel!!
quote:maggie1978 schreef op 28 juli 2014 @ 17:30:

Nadine, ik verdenk TO er van dat hij de hele boel zelfs bij elkaar liegt....zo ongeloofwaardig is het inmiddels. Slachtofferrol to the MAX, vandaar dat ik probeer dit topic te negeren, maar ben toch iedere keer nieuwsgierig welke energie mensen er toch instoppen.

Justme, doe daad bij woord graag...je wilde het topic toch sluiten, doe jezelf en ons een plezier..doe dat dan in ieder geval wel!!

Haha zit TO gewoon thuis op de bank met vrouw & 3 kids

Maar je hebt ook gelijk, het is ook ongeloofwaardig. En als het bij elkaar gelogen is, nog veel zieliger dat je niets beters met je leven te doen hebt...
Haha ja, doet me denken aan de docu/film catfish, ken je die? http://www.imdb.com/title/tt1584016/
quote:boebezoebe schreef op 28 juli 2014 @ 14:30:

[...]

Nee, ik bedopelde juist dat je jezelf dan niet meer zo kwelt met je gedachten over je dating status. Dus dat je happier wordt, onafhankelijk van dates, zoenen etc.Dat zal ook nog een optie kunnen zijn ja. Wat als ik super happy kan zijn zonder dat ik de drang heb om niet alleen te zijn. Als ik het echt kan loslaten zou dat ook een prima optie zijn.
quote:maggie1978 schreef op 28 juli 2014 @ 17:30:

Natuurlijk... en dat denk jij dat ik 4 jaar lang blijf volhouden zo... ok.

Of jij bent gewoon niet open minded genoeg dat dit wel kan gebeuren.

Het enige wat ik wel toegeef is dat wisselvallig ben en niet precies weet wat mijn ware gevoelens zijn.

Ik heb ook gevraagd om het topic te sluiten maar blijkbaar is het nog open.

Jij mag van mij part ook gaan vragen of het dicht mag.
quote:nadine_j schreef op 28 juli 2014 @ 17:53:

[...]

Haha zit TO gewoon thuis op de bank met vrouw & 3 kids

Maar je hebt ook gelijk, het is ook ongeloofwaardig. En als het bij elkaar gelogen is, nog veel zieliger dat je niets beters met je leven te doen hebt...

Zo'n leven zou ik ook niet willen hebben. Ik zou het liefst maar 1 kind willen hebben.

Jij mag denken wat je wilt maar het zou vrij apart en hardnekkig zijn om dit jaren vol te houden.
quote:nadine_j schreef op 28 juli 2014 @ 16:54:

TO, het is gewoon plaatsvervangend frustrerend hoe ontzettend sneu jij bent. Ja ik speel nu op de persoon, iets wat ik normaal niet snel doe, maar ik ben werkelijk nog nooit iemand tegen gekomen die zo ontzettend niks wil aannemen en werkelijk 0,0 wil veranderen aan een situatie. Want je kan zeggen wat je wil, maar de WIL om te veranderen heb je gewoon niet. Sorry maar op deze manier ga jij echt helemaal niks van je leven maken. Dus succes met wegkwijnen dan maar.

Wat moet ik dan veranderen volgens jou. Jammer dat je denkt dat ik niks wil veranderen, de wil is er heus wel en ik heb eerder het gevoel dat ik alles wel zo'n beetje geprobeerd heb.

Vrouwen willen mij nooit op die manier zien zoals ik dat graag een keer zou willen. Ik heb meer dan genoeg interesse getoond maar dat werd nooit beantwoord.
quote:samanta87 schreef op 28 juli 2014 @ 14:42:

Je Looks veranderen zal denk ik ook geen succes zijn....

Als je je niet goed over jezelf voelt ga je je echt niet ineens zoveel beter voelen dat je ineens wel een date krijgt hoor

Je zegt trouwens dat je veel werkt hoe vinden die mensen je daar? Heb je daar gezellige collega's? Misschien iemand die geen relatie heeft ? Of misschien kent een collega wel iemand die ook geen relatie heeft ?

Of ga naar een sportschool daar heb je zat mensen rondlopen en als je vrienden daar sluit met mensen kennen hun misschien wel iemand die ze aan je voor kunnen stellen...

Op ieder potje past een dekseltje zegt men toch altijd

Had trouwens gelezen dat je op een datingsite staat ingeschreven bij sommige hebben ze events dat je dan gaat daten ... Of misschien naar een speeddate event heb je in ieder geval een date gehad toch ...

Been there done that. Ik ben regelmatig gekoppeld door vrienden maar ik was meteen al hun type niet. En dan probeerde ik relaxt en lief over te komen maar toch werd ik direct afgewezen.

Ik sport al een jaar of 2 en half en ik ga na afloop wel eens aan de bar hangen. Maar het zijn vooral de jongeren die daar gesprekken hebben en zitten te flirten met elkaar. Vooral de barkeeper doet het goed.
Je kan je altijd nog opgeven voor seizoen 3 van ik heb het nog nooit gedaan van rtl5.

Maar dat je nooit reacties op je profiel krijgt kan te maken hebben met hoe je je profiel hebt ingevuld. Vertel je iets over jezelf, hobby's of wat je leuk vind om te doen? En je foto, is heel belangrijk, je hoeft echt geen fotomodel te zijn om een vrouw te krijgen. Ik heb profielfoto's voorbij zien komen waarop de heren totaal niet lachten, chagerijnig keken, of waar nog een ander bijstaat, of raar in de camera kijken (vooral bij selfies) ja en die wijs ik af nog voor ik hun profiel gelezen heb. Een gewone foto zonder pet, zonnebril en een glas bier voor de neus, waarin je lacht en niet te slonzig maar ook niet in net pak staat kan al helpen evenals het niet gaan reageren op profielen van dames die te mooi zijn om waar te zijn. (laat de jonge grietjes en type fotomodel zitten.) En niet te eigenwijs doen, mensen geven hier tips je reageerd er nogal geprikkeld op, dit is ook niet echt aantrekkelijk voor de dames, ook niet voor de asiatische en rusissche dames hoor!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven