4 kinderen

01-05-2018 00:38 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers, mijn vrouw heeft afgelopen zomer besloten niet met mij verder te willen gaan .
Dat was bliksem op klaarlichte dag voor mij, alles was voor elkaar en ja.. wel te weinig tijd voor elkaar maarja 4 kinderen is ook niet ietwat je er even bijdoet.
Ik durf te beweren dat ik altijd liegen en respectvol geweest ben en haar in de 12 jaar nooit heb bedrogen, dat is ook de reden dat er zoveel vraagtekens zijn ontstaan. Ze wilde niet eens in therapie of iets, ik heb haar toen een vacantie gegeven van een dag of 12 in de hoop dat even afstand haar goed zou doen ze was namelijk ook net gestopt met borstvoeding van de vierde en ik dacht dat de hormonen ook mogelijk invloed zouden kunnen hebben ze is ook nog maar 30 en ik kan mij ook goed voorstellen dat je op een gegeven moment denkt ; is dit nu wat ik wil? We zijn nu acht maanden verder en alles gaat als voorheen liefdevol respect en we kunnen ook lachen samen behalve intimiteit ontbreekt ik mag niet meer bij haar slapen omdat ze opeens gek wordt van het geadem vreselijk maar het kan.
Nu ben ik door een “kennis” van haar vakantieadres via messenger getipt dat zij niet te vertrouwen is en alles bij elkaar liegt en dat zij twee weken geleden chlamydia heeft opgelopen. Hij wilde mij waarschuwen omdat ik dit niet verdiende. Ik weet nu dat zij middels tinder ergens in de hoofdstad zich regelmatig uit elkaar laat trekken door ene persoon en dat de interesse voornamijlk uitgast naar anale seks terwijl ik altijd dacht dat ze naar een vriendin ging. Ook dat anaal wist ik niet tot dat ik ontdekte dat ze ook regelmatig met een butplug loopt.
Gewoon nieuwe interesse biechte ze vrijelijk op toen ik haar confronteerde en over de tinderdate schaamde zich niet eens ze wilde alleen weten hoe ik aan die informatie kwam. Nu ben ik bij een vriend gaan slapen omdat ik niet tegen zoveel onrecht kwam, ik hoopte zo erg dat ze weer zou landen maar ik vrees dat ik mij hier echt niet meer overheen kan zetten zo erg vind ik dit en vooral voor mijn kinderen.
Ikheb maar even afstand genomen omdat ik Anders alleen maar boos zou worden en ik wil niet dat de kinderen ons zien ruziën maar dit kan ook niet langer zo.
Lieve lezers hoe los ik dit respectvol op dit gun je tochniemand?
Nee dit gelooft niemand, nee.
Geen mens die dit gelooft.
Next.
Zelfs ik niet. Dat zegt veel.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
01-05-2018 01:02
Zelfs ik niet. Dat zegt veel.
:high5:
Ik geloof altijd alles maar dit gaat zelfs mij te ver.
Jonari schreef:
01-05-2018 01:03
:high5:
Ik geloof altijd alles maar dit gaat zelfs mij te ver.
:couple:
Life is short. Eat dessert first.
Ze laat zich uit elkaar trekken? :rofl: En wat voegt het toe aan dit verhaal dat dat in de hoofdstad is?
Geloof mij het is waar, aandacht hoef ik niet maar ben radeloos
Heet je echt Remmelt?
Gossiemikkie tismewat.

En nu ? Heb jij ook chlamydia ?
Remmelt schreef:
01-05-2018 01:10
Geloof mij het is waar, aandacht hoef ik niet maar ben radeloos
Wat wil jij ?
Nee ik heet geen remmelt en ik heb ook geen chlamydia (denk ik) ik ga mij wel laten testen maar heb geen seks meer met Mn vriendin gehad maar you bever now ik heet Klaas en vind het gewoon lastig om haar de deur te wijzen daarom hoop ik wat bevestiging te krijgen hier omdat het al klote genoeg is allemaal
Tis klote klaas.
Wen er maar aan.
Kort maar krachtig gewoon maar naar haar ouders brengen? Alsjeblieft? Misschien heeft ze wel hulp nodig
Remmelt schreef:
01-05-2018 01:26
Kort maar krachtig gewoon maar naar haar ouders brengen? Alsjeblieft? Misschien heeft ze wel hulp nodig
En dan breng je haar naar haar ouders . En dan ?
Ja ik weet t gewoon niet, ik vindt dat je dat niet kunt maken maar dit kan toch ook niet? Als ik wist wat ik moest had ik hier niets neergezet 😞
Had je beter ook gewoon niet kunnen doen, Klaas.
Zoek een zielige mannenforum.
Remmelt schreef:
01-05-2018 01:32
Ja ik weet t gewoon niet, ik vindt dat je dat niet kunt maken maar dit kan toch ook niet? Als ik wist wat ik moest had ik hier niets neergezet 😞
Alles kan.
Koffiekan.
Wim Kan.
Can Can.
Kan ibaal.

Maar even serieus , hoe oud zijn jullie kinderen ?
Jammer deze reactie ik probeer ondanks de omstandigheden zo goed mogelijk te handelen en dan is een beetje ruggespraak wel fijn. Als ik degene ben die de relatie definitief beëindigd moet ik ook rekening houden met de consequenties voor de kinderen en dan kan ik toch niet zomaar wat doen ?
De jongste twee en de oudste acht
Slaap er een nachtje over . Morgen is alles weer anders .
Remmelt schreef:
01-05-2018 01:42
De jongste twee en de oudste acht
Dus jullie hebben 2 tweelingen? En hiervan kregen de twee jongsten van 2 jaar tot voor kort borstvoeding?
Remmelt schreef:
01-05-2018 01:26
:bonk:
Remmelt schreef:
01-05-2018 01:40
Jammer deze reactie ik probeer ondanks de omstandigheden zo goed mogelijk te handelen en dan is een beetje ruggespraak wel fijn. Als ik degene ben die de relatie definitief beëindigd moet ik ook rekening houden met de consequenties voor de kinderen en dan kan ik toch niet zomaar wat doen ?
Vergeleken met de rest van de tekst is dit ineens bizar goed geschreven. Dat wekt wel enige argwaan, moet ik bekennen. Het is kindervakantie, zeker..
Zijn jullie getrouwd? In gemeenschap van goederen?
Van wie is het huis? Heeft zij een baan? En jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven