41 en single

09-12-2009 13:00 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben 41 en al 5 jaar single en daar baal ik van. Ik wil weer eens een lieve vriend die er (in mijn ogen) leuk uitziet. Maar vaak draai je toch in hetzelfde kringetje rond en heb je na werk en boodschappen niet zo veel tijd meer over. Probleem is wel dat ik erg op een bepaald uiterlijk val, maar ik probeer ook leuk om te gaan met mannen die gewoon een leuke persoonlijkheid hebben. Opeens kan je dan op een heel andere man vallen, heb ik al eerder meegemaakt. Maar ja waar vind ik een man? Het moet me overkomen maar wanneer nou eens? Ik heb wel eens een scharrel maar meer niet. Ik heb me ingeschreven op sites maar de meeste mannen daar willen een jongere vrouw. Ergens heb ik nog het ideel van trouwen en kinderen, maar ik ben al 41! Ik doe soms een leuke cursus, zoals Spaans koken, maar de mannen die daar zijn, zijn meestal al getrouwd. Verder is het ook normaal om gewoon leuke dingen te doen, en niet overal naar een man te zoeken toch?

Hoe gaan andere vrouwen in dezelfde situatie daar mee om? En zijn er ook vrouwen die na jaren van single zijn opeens op een onverwacht moment een leuke vriend krijgen?
Ik ben 38, bijna 10 jaar single. Daartussen een langdurige 'scharrel' gehad. Dat doet het woord tekort eigenlijk maar een relatie was het ook niet.

Kennlijk (?) is het doodgebloed. Lang verhaal als zodanig....laatste live contact was bijna 2 jaar geleden, daartussen wel ivl contact; dat verliep de laatste keer niet erg leuk en is ook niet meer uitgesproken. Soit, dat gebeurt.

Wel daarna wat afspraken gehad. Per se een relatie zoek ik niet, vind het wel leuk om zo nu en dan eens af te spreken, gewoon om mensen (mannen) te ontmoeten die je normaal niet zo snel ontmoet (verder dan +/- 50 km omgeving).

Het lijkt me leuk, een relatie, mocht het er eens van komen. Aan de andere kant, ik ben inmiddels zo gesettled geraakt in mijn doen en laten, dat ik niet zonder meer bereid ben om mijn BBB-zones (bed-badkamer-bank) vaker te willen delen.

Veel te eigengereid, egoistisch, doe-het-zelf-wel geworden.

Voor nu geef ik de voorkeur aan een vaste SV. De lusten zeker, en toch soms ook eens tegen elkaar aan kunnen praten zonder het gevoel te hebben dat je er iets mee hoeft/moet.
quote:La India schreef op 09 december 2009 @ 17:12:

Ik ruik hier kansen voor Henk Jan (m41) die zich hier van de week aankondigde. Check even zijn topic en wie weet,.... Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet...
Mooi verhaal Summerdance.

Henkjan, nou vooruit dan toch even een wat serieuzere reactie (heb het andere topic ook gelezen).

Ik ben inderdaad lid geworden van zo'n activiteitenclub. Dat heb ik niet gedaan omdat ik met spoed aan de man moet (ben net 2 maanden vrijgezel) maar vooral omdat ik hier in de buurt wat meer mensen wil leren kennen. Dat we op zo'n topic als dit schrijven, is vooral omdat we wat ervaringen willen uitwisselen, niet dat we ons wanhopig vastklampen aan de eerste de beste man die voorbij komt.
Mooie post Okapi...

Toevallig gister weer met de supermarktman gesproken..

Hij is verliefd, en nee hij is haar niet tegengekomen bij de Appie, maar gewoon in een kroegje terwijl hij daar op vrijdag wat met collegaatjes wat aan het drinken was....

Hoe bevalt je kersverse vrijgezelle leven, nog verdrietig?

Ik heb komend weekend een date

Nu met een gedownloade meneer...hij lijk tleuk maar vanavond eerst maar eventjes bellen...

Vraagje, vinden jullie kinderen een probleem bij het daten?

Ik merk dat ik daar toch wel een hobbel voor moet nemen hoor

Ik heb namelijk geen kinderen en als een man ze wel heeft....ik weet het niet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, een man met kleine kinderen hoef ik niet.
Das een beetje dezelfde gedachte als ik dus Zam

En toch....toch is deze meneer wel leuk
Het is natuurlijk niet doorslaggevend, maar ja...moeilijk moeilijk...
SD, heeft het er niet mee te maken hoe zijn relatie met de kids is? Als hij zo'n pa is die zijn koters een weekend in de 14 dagen ziet, is het al heel anders dan als ze eigenlijk fulltime bij hem wonen, toch?

Ik zou het ook lastig vinden (wil niet voor stiefmama gaan spelen), maar ik zou de date er niet voor afzeggen.

Veel plezier iig.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Haha, De supermarkt is de beste tent en iemand te leren kennen, je moet alleen beter kijken en durfen aanspreken. Uit ervaring weet ik dat in de supermarkt de mensen makkelijker aangesproken kunnen worden, dus toch maar weer elke dag boodschappen doen.

Erik74
quote:Purty schreef op 10 december 2009 @ 21:00:

SD, heeft het er niet mee te maken hoe zijn relatie met de kids is? Als hij zo'n pa is die zijn koters een weekend in de 14 dagen ziet, is het al heel anders dan als ze eigenlijk fulltime bij hem wonen, toch?

Ik zou het ook lastig vinden (wil niet voor stiefmama gaan spelen), maar ik zou de date er niet voor afzeggen.

Veel plezier iig.

Hmm, om eerlijk te zeggen eigenlijk niet

Het klinkt vast heel egoïstisch maar ik ben graag nummer 1 bij een man, en met een kind (kinderen) staan heel logisch de kindjes op de eerste plaats

Tuurlijk als date een weekend papa is is het anders dan dat hij een full time papa is

Maar, en das gelijk reden nummer twee, als ik hem dan als papa zie, dan graag met een baby van onszelf. (even in het kader van 100 sprongen op de zaak vooruit lopen)

Maar vooralsnog krijgt deze meneer het voordeel van de twijfel

Hij weet van mijn "ik date liever niet met een man met kinderen"verhaal af, maar hij weet me te boeien vooralsnog.

En daten is nog geen relatie en trouwen dus, eigenlijk moet ik gewoon niet zo zeuren
Ga een vechtsport doen! Altijd heel veel mannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven