5 jaar voorgelogen

29-06-2019 09:54 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou graag mijn verhaal kwijt willen en waar kan advies.
Het begint zo mijn vriend en ik hebben een behoorlijk leeftijdsverschil (hij is een stuk ouder) en we hebben elkaar leren kennen bij het restaurant waar ik werkte. In het begin van de relatie kwam hij daar ook vaak met een ander meisje afhalen. Dat was zijn nichtje. Die sliep ook savonds bij hem en in het weekend gingen ze leuke dingen doen. Toen wij eenmaal een relatie kregen ging dit door. Mn vriend zat in de schulden dus soms had hij benzinegeld nodig wat ik hem betaalde.

Nu is de aap uit de mouw gekomen NA 5 JAAR zeuren. Zijn nichtje is niet zijn nichtje en dat geld werd gebruikt om bv eten te halen voor haar of dagje weg. Ik heb gevraagd of er dan ook dingen gebeurd waren maar het was gewoon op vriendschappelijke basis. Ik wilde dit “nichtje” wel even vragen naar haar kant en ze had het aldoor over utrecht maar wilde niet vertellen wat. Mijn vriend zei dat ze aan het liegen was en dat ik er niet naar moest luisteren. Weer 3 week later kwam naar voren dat ze regelmatig het bed gedeeld was en zij zwanger geworden was. In utrecht is dus die abortus gepleegd.

Na dit hele verhaal heb ik al 3 heftige paniekaanvallen gehad waarbij ik bijna stikte. Ambulancezorg is erbij geweest etc.

Maar ik krijg dit beeld niet uit mijn hoofd en het voelt voor mij als vreemdgaan omdat zij nog bij hem sliep in onze relatie. Volgens haar zijn er toen nog dingen gebeurt en volgens hem nietmeer. Ik weet niet wie ik moet geloven.

Op een of andere manier geef ik hem nog een kans maar ik kan hem niet in de ogen aankijken en ben bang dat ik ook nooit meer het fysieke kan. Toch is hij diegene bij wie ik in paniek weer mijn rust kan vinden.

Pls hoe verwerk je zoiets als vreemdgaan en dit scenario ik ben einde raad.
Ga niet terug naar die man, hij is immers een leugenaar. Hij heeft je jaren voor de gek gehouden dus zo belangrijk ben je niet voor hem. Wat doe je jezelf aan? Waarom gun jij jezelf niet beter?
Neem jezelf serieus, ga hulp zoeken en neem vriendin, broer, zus of ouders in vertrouwen.
Het komt wel goed met je als je kiest voor jezelf zonder een vreemdgaande vriend.

Er zijn maar weinig mensen die over het vreemdgaan van hun partner komen en de meesten gaan uiteindelijk uit elkaar.
Het vertrouwen is immers weg en dat heeft veel tijd nodig om te helen.

Zet jezelf op nr 1. Sterkte :redrose:
Hij is vreemdgegaan. Hoe je dat verwerkt?
Alle contactstekkers verwijderen, niet meer op hem reageren. met je vriendinnen terrasje pakken, ijsjes eten of wat dan ook. En hen intussen vertellen wat er gebeurt is en dan nog een wijntje toe. En dit eventueel herhalen in de loop van de week
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Run Forrest Run !!!!
Ik vind dit nog erger dan vreemdgaan tijdens de relatie. Hij heeft je op meerdere fronten bedrogen en zijn daarmee al op een foute manier de relatie gestart. Vervolgens is hij met haar doorgegaan en heeft blijkbaar nog steeds contact met haar. Hij heeft onder valse voorwendselen jou geld gebruikt om haar te fêteren.

Dit is op zo veel manieren fout dat ik de relatie zou verbreken en hem nog een rotschop toe zou geven. Wat een verschrikkelijke ***hole. :@
Uitmaken, je wonden likken en weer doorgaan ... .

Gezien die ambulancezorg die je nodig hebt gehad, toch niet niks, eventueel een paar sessies bij een psycholoog o.i.d. volgen.
In de eerste alinea werd al wel duidelijk dat dat nichtje echt geen nichtje was.

In principe zou ik zeggen: alle contacten verbreken, huilen huilen huilen en doorgaan. Maar iets zegt me dat je psychisch niet zo heel stabiel bent dus wellicht is het handig om er wat hulp bij te zoeken. En ja, je komt erover heen en ja, je gaat mensen weer vertrouwen, maar heb iets meer aandacht voor (knal)rode vlaggen.
Als je een beetje zelfrespect hebt, dan schop je hem uit je leven en snel ook.

Hij is een leugenaar, een vreemdganger en heeft geld van je aangepakt om zijn andere liefje te plezieren.

Enne, welke nicht woont 5 jaar bij een oom in? Ergens had je toch wel kunnen vermoeden dat het niet koosjer was.

Je bent behoorlijk naief en blind geweest.
Het voelt voor mij als vreemdgaan?
Het is vreemdgaan!

Joh, die jongen is jou niet waard. Verbreek de relatie en blokkeer hem.
Laat dit een les zijn om voortaan wat minder naïef te zijn.
Maar ik krijg dit beeld niet uit mijn hoofd en het voelt voor mij als vreemdgaan omdat zij nog bij hem sliep in onze relatie. Volgens haar zijn er toen nog dingen gebeurt en volgens hem nietmeer. Ik weet niet wie ik moet geloven.

je bedoelt toch niet dat jij vindt dat jij de vreemdganger bent he, omdat zij al wat hadden voor jij in beeld was? Dan moetje je visie heel snel veranderen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dus hij ging in het weekend leuke dingen doen met z'n 'nichtje' en jij gaf hem geld voor benzine? Waarom dan?

Verder zou ik hier geen seconde tijd meer in steken natuurlijk
Vanaf dag 1 met hij heeft schulden is een rode vlag geweest 5 jaar je laten voorliegen en je wilt terug nou dan moet je wel echt een plaat voor je hoofd hebben zeg... Ik zeg ren zo hard mogelijk weg bij deze engerd...
Geef jezelf een schop onder je reet met die paniek aanvallen. Doe normaal.

Laat je leven niet nog langer verpesten door zo’n klaploper. Hij gebruikt je om geld te bietsen.
Een oudere man die benzinegeld van je nodig heeft? Dáár was ik al op afgeknapt. Zoek een gelijkwaardigere man of eentje met centen! ;-D
Ouwe lul met geldproblemen met een zogenaamd nichtje waarbij je nu nog gaat uithuilen?

Jij bent een beetje het gekkerdje hier hoor, hoor kun je daar nou intrappen en nog steeds mee doorgaan?
Ga gauw psychische steun zoeken, als je zo weinig om jezelf geeft kom je nog een keer door zo'n gek achter het raam te staan.
foeksia72 schreef:
29-06-2019 15:14
Ik vind dit nog erger dan vreemdgaan tijdens de relatie. Hij heeft je op meerdere fronten bedrogen en zijn daarmee al op een foute manier de relatie gestart. Vervolgens is hij met haar doorgegaan en heeft blijkbaar nog steeds contact met haar. Hij heeft onder valse voorwendselen jou geld gebruikt om haar te fêteren.

Dit is op zo veel manieren fout dat ik de relatie zou verbreken en hem nog een rotschop toe zou geven. Wat een verschrikkelijke ***hole. :@
Dit.. Wat een 1e klas klootzak zeg!
:woa:
Er zijn zoveel foute mannen maar deze had een uithangbord erbij hoor met rode vlaggen, als je hier al intrapt en zover gaat ermee dan blijf je tegen dit soort mannen aanlopen tot je het afleert.
Ben je erg wanhopig dat je dit soort types zelfs neemt en geld ervoor geeft ook nog?
:hug: Het is zwaar klote meid, maar dit is dus eigenlijk vanaf dag 1 al nooit echt een relatie geweest....

Ik noem dit geen relatie, jij dacht van wel maar hij deed immers hele andere dingen.
Dan geeft hij dus niet zoveel om je....

Loslaten, uithuilen en doorgaan voor jezelf.

Wat een lul.

Sterkte!! :there:
Nichtje? Hoe oud is dat nichtje?

En verder paniekaanvallen voor zo'n pannenkoek? Stop met die gast, ga in therapie.
Beiden - zowel hij als zijn "nichtje" - het kanaal in.
Voor meer zijn ze niet bruikbaar.
Dit kan je niet verwerken, dit is te heftig. Contact volledig verbreken. Sterkte!
Advies is, niet zo onder de indruk zijn van oudere mannen waar je rust en geborgenheid hoopt te vinden, oudere mannen zijn niet allemaal lieve vaderfiguren, zelfs nu nog denk je bij hem rust te kunnen vinden..
Wordt wakker je bent in de maling genomen, laat het niet nog langer duren het is een enge oude man die jonge meiden in bed kletst, zelfs meerdere en zwanger maakt waarna ze abortus moest plegen.. lief hè..

Hij kan waarschijnlijk geen normale relatie hebben met een gelijkwaardige partner dus bespeelt hij met zijn ervaring en zijn leeftijd jonge kwetsbare meisjes.
Zoek een lieve jongen van je eigen leeftijd en leer weer te vertrouwen en leer van deze situatie.
MissMaran schreef:
29-06-2019 16:41
Advies is, niet zo onder de indruk zijn van oudere mannen waar je rust en geborgenheid hoopt te vinden, oudere mannen zijn niet allemaal lieve vaderfiguren, zelfs nu nog denk je bij hem rust te kunnen vinden..
Wordt wakker je bent in de maling genomen, laat het niet nog langer duren het is een enge oude man die jonge meiden in bed kletst, zelfs meerdere en zwanger maakt waarna ze abortus moest plegen.. lief hè..

Hij kan waarschijnlijk geen normale relatie hebben met een gelijkwaardige partner dus bespeelt hij met zijn ervaring en zijn leeftijd jonge kwetsbare meisjes.
Zoek een lieve jongen van je eigen leeftijd en leer weer te vertrouwen en leer van deze situatie.
Hear hear! Geinig dat “ze” altijd zeiden dat ik volwassen was voor mijn leeftijd. Nu ik 30 ben zie ik het glashelder; zij zijn onvolwassen.

Weg met deze blokfluit meid. Ik ben stom genoeg met zo’n kleuter getrouwd geweest en het is zoveel fijner om een gelijkwaardige relatie te hebben met een betrouwbaar type die jou ook serieus neemt.
MissMaran schreef:
29-06-2019 16:41

mannen worden nooit volwassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven