50 en verliefd.....

15-06-2019 20:29 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 13:50
99.94% gewijzigd
Hoe oud is de man en heeft hij relatie-ervaring?
Misschien vindt hij hetzelfde van jou. Ik lees niks geks.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 13:50
99.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eind twintig en geen vijftig, maar ik heb weleens in een dergelijke situatie gezeten en ik werd daar niet blij van (het vele sporten, het "heel erg moeten wennen" aan een vrouw in zijn leven, etc.). Ik had meer het idee dat ik leuk genoeg was voor de restjes tijd maar dat hij eigenlijk geen tijd voor mij wilde maken of apart wilde zetten. Hebben jullie trouwens nu officieel een relatie? Ik had het namelijk, dat dacht ik, ook heel gezellig met een man, tot ik hem op een gegeven moment op de man af vroeg hoe het nu zat tussen ons omdat ik duidelijkheid wilde; toen haakte hij af.

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, grote kans dat het bij jou wel gewoon goed zit natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 13:52
99.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nougatine schreef:
15-06-2019 21:18
Het lijkt wel alsof we beiden op elkaar zitten te wachten tot er eentje "durft".
Dat schiet niet op. Neem anders zelf meer initiatief om af te spreken, dan weet je ook sneller waar je aantoe bent.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:19
99.87% gewijzigd
Hij vraagt toch niet om geld hoop ik, gezien al zijn tegenvallers?
huismeermin schreef:
15-06-2019 21:23
Dat schiet niet op. Neem anders zelf meer initiatief om af te spreken, dan weet je ook sneller waar je aantoe bent.
Dat. Hij heeft je uitgenodigd, stel gewoon een moment dat jou schikt voor om een toernooi bij te wonen. Ik snap dat het lastig is om de ander te 'lezen', maar dat hoort er zeker in het begin ook een beetje bij volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
15-06-2019 21:30
Hij vraagt toch niet om geld hoop ik, gezien al zijn tegenvallers?

Dat is precies mijn vraag.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:20
99.45% gewijzigd
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden, terwijl ik voor jou hoop dat ik me heel erg vergis.

Werk kwijt, financiële tegenvaller, niveau van sport opvijzelen want gezakt, zeggen dat hij niet kan afspreken maar niet zeggen wanneer wel, ….
is het niet allemaal veel bij mekaar?

Ik wil je niet ontmoedigen, maar hou toch je ogen open (behalve als je hem kust!!)
Nougatine schreef:
15-06-2019 22:02
Hij had een financiële tegenvaller die hem z'n vakantiegeld kostte, dat was niet ingecalculeerd. Om geld vragen doet hij niet, trakteert mij ook op etentjes of take away, wil absoluut niet dat ik (mee) betaal.
Houd het toch maar in de gaten, krijg er een unheimlich gevoel bij.
gizzmo-returns schreef:
15-06-2019 23:02
Houd het toch maar in de gaten, krijg er een unheimlich gevoel bij.
+1
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:21
99.71% gewijzigd
Nougatine schreef:
15-06-2019 23:23
Wat bedoel je met "is het niet wat veel bij elkaar". Dat hij teveel dingen aan z'n hoofd heeft en mij daardoor minder aandacht kan of wil geven?
Of dat hij deze zaken als smoesje gebruikt om mij op een reservebankje te laten zitten?
Ik denk dat ze bedoelt dst hij toch niet zo'n prins op het witte paard is als in eerste instantie leek.

Ik zou zeggen: geniet van jullie dates, maar blijf een beetje op je hoede.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:21
99.50% gewijzigd
Nougatine schreef:
15-06-2019 23:23
Wat bedoel je met "is het niet wat veel bij elkaar". Dat hij teveel dingen aan z'n hoofd heeft en mij daardoor minder aandacht kan of wil geven?
Of dat hij deze zaken als smoesje gebruikt om mij op een reservebankje te laten zitten?
Neen, ik bedoel dat het toeval kan zijn: werk kwijt, daarbij financiële tegenvaller, soms weinig tijd voor jou. Dat is toch veel negatiefs bij mekaar, dus let op dat hij je inderdaad niet laat wachten terwijl hij geen definitieve plannen met je heeft. En verder ben ik het eens met de mensen die (bang) zeggen: hij vraagt toch geen geld?

Want in welke zin is hij over die financiële tegenvaller begonnen? En zonder naar de details te vragen, 100 euro boete die ik moet betalen vind ik een financiële tegenvaller maar onverwacht 5.000 euro moeten uitgeven ook. Maar er is een groot verschil tussen 100 en 5000. Ik hoef het niet te weten hoe groot die tegenvaller is, maar heeft hij over de grootte van het bedrag gesproken, en waar die financiële tegenvaller vandaan kwam en wat hij daar nu voor moet laten?

Of hij de prins op het paard is, dat weet ik niet. Geniet ervan zo lang hij er voor je is, maar blijf in je achterhoofd houden dat je je voor hem niet helemaal kan wegcijferen. Dus over enkele maanden kan je toch al wel een keer vragen hoe hij 'jullie' ziet.
Het lijkt alsof je met het opsommen van de goede dingen die hij doet en zegt, jezelf en ons wilt overtuigen: kijk eens wat hij voor me over heeft!
Door al die bewondering heen lees ik een vijftiger die een hobby tot topsport maakt, niet eens een keer in de week tijd voor je heeft en zo weinig reserve heeft opgebouwd dat zijn vakantiegeld opgaat aan één financiële tegenvaller. Betaalt die topsport niet?
Je moet wel heel erg op jezelf letten hè met deze man. Hem niet opjagen, afwachten, op je tong bijten.
Lijkt me onrustig, ook omdat hij wisselende signalen geeft: appen dat je perfect bent, maar je weet nooit wanneer de volgende afspraak is.
Ik zou hier op mijn leeftijd ( ook 50 plus) geen zin in hebben. Ga maar snel weer op de dating site.
Wat een drama weer allemaal hier. Als ik alle ongeluk bij elkaar optel die mij het afgelopen anderhalf jaar ten deel is gevallen, zou ik nu defintief in afzondering het klooster in hebben gemoeten volgens jullie redenatie.
In plaats daarvan ben ik getrouwd en gaan samenwonen.
Shit happens sometimes. Dat wil niet zeggen dat iemand dan meteen niet meer geschikt is als relatiemateriaal...
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn nog maar een paar maanden een setje, hij is in die tijd zijn baan kwijt geraakt, kan binnenkort aan een nieuwe baan beginnen, financiële tegenvaller, iets met dat sportgedoe en hij heeft nog een omgangsregeling met zijn zoontje.
Gun die man wat tijd om bij te komen.
.
Hij zegt toch niet dat hij wat met je wil. Hij doet leuk, lief en gezellig. Dat zou hij ook doen als je leuk voor de neuk bent. Kijk het gewoon een tijdje aan. Zolang het leuk is, is het toch prima?

Ik zou persoonlijk dat geld niet zo erg vinden. Dat kan gebeuren. Niet iedereen heeft reserves. Ook niet als je 50 bent. Maar het is wel iets om in de gaten te houden. Ook dat jij niet mee mag betelen vind ik raar. De eerste date is leuk. Daarna word het ongemakkelijk wmb.
Wat een gedoe al met deze man.
Jij zegt dat hij niet durft, ik denk eerder dat deze man wel durft, maar helemaal niet op zoek is naar een vaste relatie.
De uitspraak dat hij niet kan geloven dat iemand zoals jij interesse in hem heeft zou ik de bibbers van krijgen. En die Whatsapps over hoe perfect je bent zou ik ook niet te serieus nemen.
Deze man zit je wel te paaien met mooie woorden via Whatsapp, maar maakt nauwelijks tijd voor je om af te spreken.
Al die problemen met de financiën en zijn niet lekker in zijn vel zitten vind ik een slecht teken. Vergeet ook niet dat je hem via een datingsite hebt opgepikt. Daar zitten nou niet altijd de meest fantastische en betrouwbare figuren.
Het is heerlijk dat je verliefd bent, maar ik zou mezelf wel afvragen waar je verliefd op bent, want zo te horen heeft deze man niet heel veel te bieden. Laat je niet te snel inpakken door zijn woorden, want zijn daden geven iets heel anders aan.
Waterman26 schreef:
15-06-2019 23:56
Het lijkt alsof je met het opsommen van de goede dingen die hij doet en zegt, jezelf en ons wilt overtuigen: kijk eens wat hij voor me over heeft!
Door al die bewondering heen lees ik een vijftiger die een hobby tot topsport maakt, niet eens een keer in de week tijd voor je heeft en zo weinig reserve heeft opgebouwd dat zijn vakantiegeld opgaat aan één financiële tegenvaller. Betaalt die topsport niet?
Je moet wel heel erg op jezelf letten hè met deze man. Hem niet opjagen, afwachten, op je tong bijten.
Lijkt me onrustig, ook omdat hij wisselende signalen geeft: appen dat je perfect bent, maar je weet nooit wanneer de volgende afspraak is.
Ik zou hier op mijn leeftijd ( ook 50 plus) geen zin in hebben. Ga maar snel weer op de dating site.
Dit scheelt mij een hoop typen, en ik ben het trouwens helemaal met je eens.

TO, zou het kunnen dat hij zich anders voor heeft gedaan, wellicht gewoon werkeloos was? Staat niet goed op een datingprofiel, dus wordt zoiets als werkeloosheid vaak verzwegen. Daarom doet alsof hij overstapte van de ene baan naar de andere. Nog geen ramp.

Maar zo weinig tijd voor je...misschien rare vraag maar weet je zeker dat hij niet getrouwd is of samenwoont?
Was je erbij dat die vriend belde om af te spreken en hij zei dat hij liever met jou was of vertelde hij je dat? Ik krijg er ook een vreemd gevoel bij, alsof hij dingen verbergt. Sorry :(

V.w.b. die sport: wat zegt Google? Van alle sporten kun je uitslagen van wedstrijden, toernooien etc. terugvinden. Heb het net geprobeerd door de naam van een vriend te Googelen met zijn woonplaats. Tot járen terug uitslagen/verslagen/krantenartikelen gevonden, met foto's enz. Van twee sporten trouwens en niet de meest voor de hand liggende sporten. Nog niet eens betaald, gewoon hobby op hoog niveau.
Als je niets kan vinden over hem, ook niet i.c.m. zijn sport als zoekterm zou ik de eerstvolgende keer met hem meewillen naar de training, wedstrijd; alles!
Maar ik ben best wantrouwig; het is mijn gevoel. Niet het jouwe. Luister daarnaar zou ik zeggen, niet op je tenen gaan lopen. Sterkte!
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 06:24
Reden: x
1.09% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven