50 en verliefd.....
zondag 16 juni 2019 om 18:52
Ik denk dat hij haarfijn aanvoelt dat jij meer wil dan hij kan geven. En dat hij dat erg jammer vindt en ook lullig voor jou. Niet durven lijkt me onzin, hij durfde prima in het begin.Nougatine schreef: ↑16-06-2019 17:53Hoe ik daar bij kom? Goeie vraag. De manier waarop hij zich opstelt naar mij. Beetje onzeker, zoekende. Net als ik naar hem toe.
Hij is verbaasd over het feit dat ik, zo'n mooie bijzondere vrouw (zijn woorden) , interesse in hem heb.
Hij is niet aantrekkelijk in de zin van knap uiterlijk maar ik vind hem wel iets hebben waardoor ik hem aantrekkelijk vind en dat heb ik hem ook gezegd.
Dat hij andere prioriteiten heeft dan zijn liefdesleven, snap ik. Die heb ik ook. Die kunnen we niet zomaar wegpoetsen. Maar ik hoop dat zijn en mijn liefdesleven het onze wordt en om en door onze andere prioriteiten heen kunnen weven.
Wat ik niet helemaal snap , hij heeft gezegd kom eens kijken bij een wedstrijd. En daar durf? jij nu niet meer over te beginnen. Waarom niet? Zeg gewoon, goh je zei dat, lijkt me leuk. Meende je dat echt? Dan kom ik graag. Wanneer?
Misschien denkt hij nu wel dat jij ongeïnteresseerd bent, omdat jij niet ingaat op zijn uitnodiging / idee.
.
zondag 16 juni 2019 om 19:22
Emoticons?? Langs elkaar heen appen?Nougatine schreef: ↑16-06-2019 13:54Elke dag is er contact met alle liefdes emoticons die er bestaan. Niet heel de dag door maar wel 's ochtends, tussendoor en 's avonds. We bellen ook af en toe. Soms whats appen we een beetje langs elkaar heen, we zijn niet altijd tegelijkertijd online. Zoals gisteren en vandaag heeft hij wedstrijd en houdt hij me tussendoor op de hoogte van de stand van zaken.
In het begin appten we tot diep in de nacht over van alles en nog wat, nu is dat wederzijds rustiger en wat meer over hoe de dag verloopt en wat ons bezighoudt. Lijkt mij ook normaal, op een gegeven moment is de hitsigheid ook wel wat aan het minderen als je steeds meer weet wat je aan elkaar hebt.
En 'in het begin'?? Je hebt hem pas 10x ontmoet!!
zondag 16 juni 2019 om 19:42
Volgens doen vrouwen niets liever dan in de ruwe bolster op zoek gaan naar de blanke pit. Of hij is onnozel of hij liegt.Nougatine schreef: ↑16-06-2019 18:44Hahaha, dat heb ik nogal krom beschreven hierboven. Nee dat heb ik zeker zo niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik hem aantrekkelijk vind om wie hij is en waar hij voor staat, door zijn ruige uiterlijk heen prik en meer zie dan grote stoere vent. Iets waar volgens hem vrouwen over het algemeen geen moeite voor doen in zijn ervaring.
Ach, laat ook maat. Hij is vast leuk
zondag 16 juni 2019 om 19:47
Vanzai schreef: ↑16-06-2019 18:37Je hebt dus een man ontmoet die jij leuk en lekker vindt, die niet alleen sportief is, als gescheiden vader voor zijn eigen kind zorgt, binnen 2 dagen na ontslag na z’n 50e (?) een nieuwe baan weet te vinden en openlijk uitspreekt wat er in hem omgaat. En hij vindt jou leuk.
Wat was de vraag ook alweer?
zondag 16 juni 2019 om 20:07
Maar het hitsige is er wel vanaf.. het is niet meer zoals in het begin schreef je.Nougatine schreef: ↑16-06-2019 19:36Emoticons, die leuke poppetjes waar je je teksten mee kan versieren. Of bedoel je dat het kinderachtig is?
Met langs elkaar heen appen bedoel ik niet op dezelfde tijd appen, maar dat er een halve dag tussen zit. Dan vlot het gesprek niet zo natuurlijk, geen probleem verder.
Ja, het is pas 2 maanden en pas 10-11x elkaar gezien, daar heb je een punt. Er was natuurlijk wel een 'begin' en die was op een andere manier inhoudelijk qua Whats app berichten dan dat het nu is. Lijkt mij een natuurlijk verloop van contact opbouwen.
Sorry, had het wel aangestreept maar niet gezegd in mijn reactie maar na tien x seksen is de lol er al vanaf, een beetje gezapige toestand. Na 10 keer al!! De meeste mensen beginnen dan pas echt te wennen aan elkaar en gaan wat verder dan alleen in elkaars armen storten, de liefde bedrijven en in slaap vallen.
Ik blijf er een raar gevoel bij houden; waarom dit topic als alles ok is?
Zou het kunnen dat hij gewoon geen relatie wil met alles erop en eraan maar af en toe seks bij een vrouw die ook geen relatie wil? En dat jij in het begin dacht welja, leuk. En nu toch op meer bent gaan hopen.
Nou ja, reken nergens op en heb veel plezier samen; je ziet wel waar het schip strandt. Maar leen hem geen geld, ook niet als hij zijn pasje kwijt is, of weer een tegenvaller heeft. Je zou kunnen denken: hij wil anders NOOIT dat ik zelfs maar een kop koffie betaal, niks voor hem om een bedrag te lenen en niet terug te geven.
Die sport; toch geen blackjack, pokeren of roulette o.i.d. hoop ik?
Nee dat is flauw, ik hoop dat je toch echt naar je gevoel luistert dat je hier een topic deed openen en voorzichtig bent. Een mooie zomer toegewenst!