50 en verliefd.....

15-06-2019 20:29 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 13:50
99.94% gewijzigd
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:27
99.57% gewijzigd
.
99.72% gewijzigd
Misschien is hij niet stapelverliefd en mist hij jou daardoor bijna niet. Zoekt hij dagelijks contact?
.
99.13% gewijzigd
komt goed
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:28
99.76% gewijzigd
Nougatine, volgens mij is er niets aan de hand. Jullie hebben regelmatig contact en hij heeft je al vrij snel voorgesteld aan vrienden. Dat er veel tijd in zijn sport gaat zitten snap ik nu ook gezien de sport.
Klinkt prima, lekker van genieten en laat het maar gebeuren. Je weet niet hoe het gaat lopen maar hij doet enorm zijn best. Doet moeite. Maar heeft ook een druk leven en daar ben jij onderdeel van
Het gaat in jouw verhaal alleen maar over hem, wat hij doet, wat hij leuk vind, waar hij mee bezig is.
Het is dan wel een vijftiger maar nog niet iemand in de fase dat de kinderen de deur uit zijn. Hij heeft een semi co-ouderschap en steekt de rest van zijn tijd in sport.
Een drukbezet man dus.
Waar ben jij in dit verhaal, ben jij tevreden met de kruimels, spring jij in als hij toevallig tijd heeft. Vind jij dit prettig?
Het is nog allemaal heel pril maar je kunt best al zien hoe dit verder gaat, zijn agenda komt eerst.
De vraag is, wil jij zo'n relatie?
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:29
99.88% gewijzigd
Nougatine schreef:
16-06-2019 14:33
Gelukkig ben ik een type die niet persé iemand heel de dag om zich heen nodig heeft. Ik kan prima zonder gezelschap in wat voor een vorm dan ook. Ben bijvoorbeeld soms blij als mijn puber een dagje de hort op is of werken, heerlijk rustig in huis ;) . Ik ben zzp-er en ben flexibeler in het indelen van mijn tijd.

Als we wat afspreken dan komen er diverse data voorbij waarop ik ook dagen heb dat het gewoon niet goed uitkomt qua werk of afspraken die ik 's avonds of in het weekend heb. Dus in die zin zit ik niet te wachten op een booty call of een kruimel. En dan komt het voor dat hij zaterdag heel de dag thuis is en ik bijvoorbeeld een dagje met een vriendin op stap ben. Bij mij ligt de tijd alleen niet zo vast in de zin van een toernooien agenda en in vorm blijven daarvoor. Hij heeft in het begin ook aangegeven dat zijn kind en sport belangrijk voor hem zijn, net zoals ik heb aangegeven dat ik 24/7 de zorg voor mijn kind heb en dat dat prio nummer 1 is.
Nou dan is het toch duidelijk, lekker van genieten.
mammezel schreef:
16-06-2019 12:08

Succes, en dat ie een groot, bekend, goed-verdienend sportman mag worden!

Miskotto schreef:
16-06-2019 13:14
[/b]

Eh, hij is 50

Ja, dat heb ik gelezen, maar misschien is zijn sport darts of schaken, dammen of scrabble.
En dan speelt leeftijd toch geen rol.

Mijn mening he.
Lillybit schreef:
16-06-2019 14:10
Het gaat in jouw verhaal alleen maar over hem, wat hij doet, wat hij leuk vind, waar hij mee bezig is.
Het is dan wel een vijftiger maar nog niet iemand in de fase dat de kinderen de deur uit zijn. Hij heeft een semi co-ouderschap en steekt de rest van zijn tijd in sport.
Een drukbezet man dus.
Waar ben jij in dit verhaal, ben jij tevreden met de kruimels, spring jij in als hij toevallig tijd heeft. Vind jij dit prettig?
Het is nog allemaal heel pril maar je kunt best al zien hoe dit verder gaat, zijn agenda komt eerst.
De vraag is, wil jij zo'n relatie?
Precies dit...
Helaas ook ervaringsdeskundige en was er op een gegeven moment klaar mee om aan de laatste tiet te zitten.Ik denk dat wat TO nu omschrijft over x aantal jaar niet veel anders is. Mensen veranderen over het algemeen niet zo drastisch.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Nougatine schreef:
16-06-2019 13:17
Nee, geen jeu de boules. Was me er niet van bewust dat dat een topsport kan zijn :)
Is het ook niet. Maar kende ooit eens een man die beetje met jouw beschrijving overeenkomt. Deze man deed of jeu de boules dat was.
Gelukkig maar dat HIJ het niet is.
Ik lees de OP nog eens. Hie kom je toch op het idee dat hij niet zou durven?
Hij heeft gewoon hoop andere prioriteiten dan zijn liefdesleven. Dat lijkt mij klaar als een klontje.
.
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:30
99.77% gewijzigd
.
99.52% gewijzigd
Je hebt gezegd dat je hem niet knap vind maar wel aantrekkelijk?
Vraagt hij je wel eens mee naar een toernooi of zit je dan met je kind.
Hatsjikideee...
Nougatine schreef:
16-06-2019 17:58
Een man die jeu de boules zo serieus neemt zou ik denk ik niet trekken :D
In mijn beleving is dat een spelletje voor op een leuk Frans dorppleintje op een zwoele zomeravond.
Er zijn volksstammen mannen en vrouwen in Nederland die dit bloedserieus nemen. Mijn ex echtgenoot bv. Ik dacht even dat je een vriend van hem aan de haak geslagen had, ook door een paar andere gelijkenissen.
Misschien moet je al onze voorzichtige raad maar even vergeten. Als het leuk is nu, is dat voorlopig genoeg
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 18:36
Reden: Dubbel
99.52% gewijzigd
Je hebt dus een man ontmoet die jij leuk en lekker vindt, die niet alleen sportief is, als gescheiden vader voor zijn eigen kind zorgt, binnen 2 dagen na ontslag na z’n 50e (?) een nieuwe baan weet te vinden en openlijk uitspreekt wat er in hem omgaat. En hij vindt jou leuk.

Wat was de vraag ook alweer?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
.
99.57% gewijzigd
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:31
99.49% gewijzigd
Ah ok! En hoe lang was jij single?

Op deze leeftijd is het natuurlijk zo dat je ieder een heel eigen leven met verplichtingen hebt. En dat moet dan bij elkaar komen, dus dat moet zich nog vormen. Zolang hij tijd voor je vrijmaakt waarbij jij niet alleen de lege uren mag vullen, maar echt op de eerste plek komt is het goed. Helaas weet ik ook hoe het is als een man alles belangrijker vindt dan zijn liefje/scharrel. Dat voelt heel rot. Pas als hij dan echt niks anders te doen heeft mag je als vrouw komen opdraven. Als jij dit gevoel niet hebt en hij alle moeite doet om jou te zien zpu ik zeggen: geef het tijd. Jij bent er pas net.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven