aaaahhhhhrrrrgggg
dinsdag 5 april 2011 om 08:31
Pff ik moet hier ff me ei kwijt want anders vermoord ik iemand... hahaha
Mijn man is ziek.. en nee niet ernstig, gewoon een buikgriep! Al vanaf vrijdag.. En nu doet hij dus ook al vanaf vrijdag alsof hij dood gaat! De gehele dag hoor ik dus.. Oh ik ben zo ziek, oh zo ziek ben ik nog nooit geweest, pfff ik kan niet meer!!
En dat de hele dag door! Jeejte mina, ondertussen denk ik terwijl ik in de weer ben met thee en beschuit, man stel je niet zo aan!!
Sorry voor deze nutteloze info, maar moest t ff van me afschrijven.
Ik ga snel sporten, want als ik hier blijf gebeuren er ongelukken hihi
Fijne dag allemaal!!
Mijn man is ziek.. en nee niet ernstig, gewoon een buikgriep! Al vanaf vrijdag.. En nu doet hij dus ook al vanaf vrijdag alsof hij dood gaat! De gehele dag hoor ik dus.. Oh ik ben zo ziek, oh zo ziek ben ik nog nooit geweest, pfff ik kan niet meer!!
En dat de hele dag door! Jeejte mina, ondertussen denk ik terwijl ik in de weer ben met thee en beschuit, man stel je niet zo aan!!
Sorry voor deze nutteloze info, maar moest t ff van me afschrijven.
Ik ga snel sporten, want als ik hier blijf gebeuren er ongelukken hihi
Fijne dag allemaal!!
dinsdag 5 april 2011 om 08:47
Haha..onzinnig topic, maar het is vaak wel zo.
De wereld vergaat als de man ziek is(over het algemeen dan)
Zo zie je maar weer wie het sterke geslacht is..haha.
Bij ons(ik spreek eigenlijk over mijzelf) gaat alles gewoon door, kan eigenlijk niet ziek zijn, en als het wel zo is, gaan mijn wasjes door, het huishouden, eten maken, werk..etc..
Ik vroeg laatst aan mijn vriend toen hij ziek thuis was om even een was op te hangen.
Als antwoord kon ik krijgen dat hij niet wist hoe hij zich voelde..
En dan ook nog met zielige oogjes naar je opkijken van "kijk nou hoe zielig ik ben"
Ach..verschil moet er zijn toch?
De wereld vergaat als de man ziek is(over het algemeen dan)
Zo zie je maar weer wie het sterke geslacht is..haha.
Bij ons(ik spreek eigenlijk over mijzelf) gaat alles gewoon door, kan eigenlijk niet ziek zijn, en als het wel zo is, gaan mijn wasjes door, het huishouden, eten maken, werk..etc..
Ik vroeg laatst aan mijn vriend toen hij ziek thuis was om even een was op te hangen.
Als antwoord kon ik krijgen dat hij niet wist hoe hij zich voelde..
En dan ook nog met zielige oogjes naar je opkijken van "kijk nou hoe zielig ik ben"
Ach..verschil moet er zijn toch?
dinsdag 5 april 2011 om 08:51
Heel herkenbaar hoor! Hier zegt hij ook nog tegen mij, als ik ziek ben: stel je niet zo aan, je gaat niet dood van een buikgriep. Tja.
Ik ben ook gestopt met dat verzorgende. Ik kook en doe het huishouden maar als hij dorst heeft gaat hij wat halen. Hij mankeerd immers niets aan zijn handen, en dat scheelt een hoop ergernissen. Het is toch nooit goed. Dan is de thee te heet, te weinig citroen, te veel suiker, te weinig boter op het beschuitje etc etc.
Ik ben ook gestopt met dat verzorgende. Ik kook en doe het huishouden maar als hij dorst heeft gaat hij wat halen. Hij mankeerd immers niets aan zijn handen, en dat scheelt een hoop ergernissen. Het is toch nooit goed. Dan is de thee te heet, te weinig citroen, te veel suiker, te weinig boter op het beschuitje etc etc.
Erger u niet, verwonder u slechts!
dinsdag 5 april 2011 om 08:55
Ik kan me niet voorstellen hoe erg dit: mijn man is namelijk helemaal het tegenovergesteld. Hij moet zo ongeveer half dood zijn wil hij rust nemen, waardoor het vaak erger wordt dan als hij gewoon in bed zou blijven.
Ik zou dus willen dat hij wat meer is als jullie mannen, maar ook weer niet zo veel.
Ik zou dus willen dat hij wat meer is als jullie mannen, maar ook weer niet zo veel.
dinsdag 5 april 2011 om 09:20
dinsdag 5 april 2011 om 09:24
haha same here!
Ik had laatst buikgriep, voelde me verder wel oke maarja elke 3 minuten naar de wc rennen. Zegt me vent "als je toch vrij bent vandaag (VRIJ???) doe jij dan effe boodschappen (MET EEN LUIER AAN OFZO?) en zorg je dat half 6 t eten klaar is want ik ga vanavond met vrienden pokeren....
Als dat andersom zou zijn..... vrije dag... flapdrol
Ik had laatst buikgriep, voelde me verder wel oke maarja elke 3 minuten naar de wc rennen. Zegt me vent "als je toch vrij bent vandaag (VRIJ???) doe jij dan effe boodschappen (MET EEN LUIER AAN OFZO?) en zorg je dat half 6 t eten klaar is want ik ga vanavond met vrienden pokeren....
Als dat andersom zou zijn..... vrije dag... flapdrol
dinsdag 5 april 2011 om 09:24
Mijn man is echt nooit ziek, en mocht hij een dagje niet lekker zijn dan merk ik daar helemaal niets van, je hij ligt iets eerder dan normaal in bed met rode oogjes maar verder niet hoor.
Ik ben meer de jankerd in huis, maar dat komt omdat ik 1 keer per jaar ook mega ziek ben, dan ben ik zeg maar 10 griepjes in één.
Ik ben meer de jankerd in huis, maar dat komt omdat ik 1 keer per jaar ook mega ziek ben, dan ben ik zeg maar 10 griepjes in één.
dinsdag 5 april 2011 om 10:10
quote:potsiedikkie schreef op 05 april 2011 @ 09:26:
man werkt al bijna 20 jaar bij zelfde baas en heeft zich nog nooit ziek gemeld. bikkel is het!
Ik meld me in een keer in de zoveel tijd ook ziek, maar dan moet ik echt heel wat mankeren, hoor. Ten eerste meld ik me ziek, als ik ziek ben, niet vanwege een conflict of zo. Ten tweede als ik wat ongemakkelijk voel, kan ik ook een aspirientje pakken, ofwel vlak voordat ik naar mijn werk ga, of op mijn werk. Met een beetje griep of hoofdpijn ga ik gewoon naar mijn werk.
Sommige mannen moeten zich echt niet aanstellen... wat een stel mietjes zijn het dan.
man werkt al bijna 20 jaar bij zelfde baas en heeft zich nog nooit ziek gemeld. bikkel is het!
Ik meld me in een keer in de zoveel tijd ook ziek, maar dan moet ik echt heel wat mankeren, hoor. Ten eerste meld ik me ziek, als ik ziek ben, niet vanwege een conflict of zo. Ten tweede als ik wat ongemakkelijk voel, kan ik ook een aspirientje pakken, ofwel vlak voordat ik naar mijn werk ga, of op mijn werk. Met een beetje griep of hoofdpijn ga ik gewoon naar mijn werk.
Sommige mannen moeten zich echt niet aanstellen... wat een stel mietjes zijn het dan.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 5 april 2011 om 10:19
"Ik moet nog net geen soft kitty, warm kitty voor hem te zingen"
@Ratio Big Bang?
Vriendlief is altijd in februari ziek (net als onze kinderen) hij kan zich dan behoorlijk aanstellen. Maar de andere 11 maanden is hij prima te pas en vind ik het wel fijn om hem een beetje te verzorgen. Ben dan toch al aan het rennen voor de meisjes.
Ben zelf nooit ziek.......(wel eens half, maar geen reden om me ziek te melden)
@Ratio Big Bang?
Vriendlief is altijd in februari ziek (net als onze kinderen) hij kan zich dan behoorlijk aanstellen. Maar de andere 11 maanden is hij prima te pas en vind ik het wel fijn om hem een beetje te verzorgen. Ben dan toch al aan het rennen voor de meisjes.
Ben zelf nooit ziek.......(wel eens half, maar geen reden om me ziek te melden)
dinsdag 5 april 2011 om 10:21
Oh maar mijn vriend mag zich best heel zielig voelen, en ook best wel een beetje klagen dat vind ik niet erg. Doe ik zelf tenslotte ook. Hij meld zich naar eigen zeggen (ik ken hem nog niet zo heel erg lang) nooit ziek. Dus als hij dat doet is hij echt ziek en dat zag ik ook wel aan hem.
Maar je kunt ook overdrijven. Met 3 kruiken, 2 vesten en 2 dekens op de bank gaan liggen omdat je het naar eigen zeggen ijskoud hebt van de koorts (37.9 viel alles mee dus) vind ik overdreven, ga dan in bed liggen. Mij een grauw en een snauw geven omdat je thee niet goed is vind ik belachelijk. Maar bij klagen dat je dood gaat trek ik de grens bij buikgriep. Zeker als ik mij niet zo moet aanstellen omdat je van buikgriep echt niet dood gaat.
Maar verder zijn we heel erg verliefd en graag bij elkaar, ook als we ziek zijn.
Maar je kunt ook overdrijven. Met 3 kruiken, 2 vesten en 2 dekens op de bank gaan liggen omdat je het naar eigen zeggen ijskoud hebt van de koorts (37.9 viel alles mee dus) vind ik overdreven, ga dan in bed liggen. Mij een grauw en een snauw geven omdat je thee niet goed is vind ik belachelijk. Maar bij klagen dat je dood gaat trek ik de grens bij buikgriep. Zeker als ik mij niet zo moet aanstellen omdat je van buikgriep echt niet dood gaat.
Maar verder zijn we heel erg verliefd en graag bij elkaar, ook als we ziek zijn.
Erger u niet, verwonder u slechts!
dinsdag 5 april 2011 om 10:22
Whahaha wat een herkenbaarheid. Als ik mijn man er mee confronteer dan zegt hij altijd: ja maar als ik ziek ben dan kreun en steun ik helemaal niet.................. Yeah right. Ik denk dat ik het maar eens op moet nemen, want hij kreunt en steunt en zucht en piept wat mij betreft net iets te vaak. Ik werk 32 uur, dus ik hoef me er gelukkig niet aan te ergeren verder hihi. Alleen als ik dan ziek ben ben ik wel degene die onze dochter naar school moet brengen, het huishouden doet enz. enz.