advies gevraagd
zondag 25 maart 2018 om 22:04
Als je haar tegenkomt voor het huis dan knoop je gewoon een praatje aan.
Het begint al behoorlijk lente te worden / het is nog fris / brr wat een regen al naar gelang van toepassing is. Ik wilde net koffie gaan drinken. Ook zin in een bakje?
We wonen nu al een tijdje naast elkaar en kennen elkaar eigenlijk niet.
Vertel vooral niet dat jij die bloemen en chocola hebt gestuurd met een anoniem email adressen. Als ik een aantal keren bloemen of chocola zou krijgen van iemand zonder dat ik weet van wie het komt zou ik dat ontzettend creepy vinden en als ik er dan achter kwam dat het van jou kwam gelijk de deur voor je neus dicht slaan.
Het begint al behoorlijk lente te worden / het is nog fris / brr wat een regen al naar gelang van toepassing is. Ik wilde net koffie gaan drinken. Ook zin in een bakje?
We wonen nu al een tijdje naast elkaar en kennen elkaar eigenlijk niet.
Vertel vooral niet dat jij die bloemen en chocola hebt gestuurd met een anoniem email adressen. Als ik een aantal keren bloemen of chocola zou krijgen van iemand zonder dat ik weet van wie het komt zou ik dat ontzettend creepy vinden en als ik er dan achter kwam dat het van jou kwam gelijk de deur voor je neus dicht slaan.
zondag 25 maart 2018 om 22:06
Dit idd. En snel stoppen met die anonieme mailtjes en presentjes. Er zijn (helaas) niet veel vrouwen die dat nog echt kunnen waarderen.
Een bloemetje zo nu en dan kan zeker maar wel als jullie er al een paar date op hebben zitten.
Heb je trouwens helemaal geen vrienden? of geen vrienden die je date advies kan vragen?
zondag 25 maart 2018 om 22:13
Ik lees wel eens wat dingen op de dames variant. Ik vermoed dat dit ook wel interessant leesvoer isdeucebiggalow schreef: ↑25-03-2018 22:09oké bedankt , ik zal als ik er tegen kom kunnen proberen kijken wat het wordt![]()
https://www.versiercoach.nl/vrouwen-versieren-blog/
zondag 25 maart 2018 om 22:13
Dat is echt heel erg creepy.
zondag 25 maart 2018 om 22:14
Waarom ging je anoniem met haar mailen? Vroeg ze niet wie je was in die mailtjes en zo ja wat zei je dan, ik snap niet zo goed waarom je niet gewoon zelf die bloemen bent gaan brengen.
Ik heb een zus die een tijdje angstig en benauwd is geweest omdat 'een één of andere gestoorde' haar anoniem bloemen stuurde en een keer een setje oorbellen en een kettinkje.
Ze wist wel zeker dat het een vreemde moest zijn, iedereen die haar kent weet dat ze chocolade smerig vind en ze kreeg tot 2x toe dure Belgische bonbons...
Voor meer tips: zie hierboven, gewoon aanspreken, vragen of ze zin heeft om mee te gaan naar een terrasje; bij jou thuis vind ze mss griezelig.
Mocht ze je leuk vinden zou ik ook maar nooit vertellen dat jij achter die anonieme moves zat. Succes
Ik heb een zus die een tijdje angstig en benauwd is geweest omdat 'een één of andere gestoorde' haar anoniem bloemen stuurde en een keer een setje oorbellen en een kettinkje.
Ze wist wel zeker dat het een vreemde moest zijn, iedereen die haar kent weet dat ze chocolade smerig vind en ze kreeg tot 2x toe dure Belgische bonbons...
Voor meer tips: zie hierboven, gewoon aanspreken, vragen of ze zin heeft om mee te gaan naar een terrasje; bij jou thuis vind ze mss griezelig.
Mocht ze je leuk vinden zou ik ook maar nooit vertellen dat jij achter die anonieme moves zat. Succes
zondag 25 maart 2018 om 22:22
Snap er niks van, wat heb je dan uitgelegd en ze wilde niet weten wie je nou eigenlijk was hmm..... heul apart.deucebiggalow schreef: ↑25-03-2018 22:16ze vond eerst een beetje raar maar na het mailen en een kleine uitleg het een leuk idee
ben 30
bedankt voor de tip zal het eens door nemen
Dertig jaar, je woont bij je moeder en wat ga je eens doornemen?
Ik als man zou het al weird vinden en ook wel een beetje griezelig. Zou niet mailen ook of hooguit: 'wie ben je'.
zondag 25 maart 2018 om 22:27
Maar wat mailde ze dan naar jou, verzoek om haar met rust te laten?deucebiggalow schreef: ↑25-03-2018 22:22ik wou het eerst sturen met Valentijn maar ik was er niet heb ik het later gestuurd heb alles uitgelegd in de mail wat voor werk ik doe hobby's noem maar op en mijn intenties is allemaal met goede aard maar ik denk dat ik haar vraag een bakkie koffie![]()
Ik heb het vermoeden dat ze denkt 'die spoort niet'.
Als iemand mij zo zou benaderen (en elke vrouw die ik ken) zou ik het echt eng vinden, een vreemde die gaat vertellen over zijn hobby's.
Alleen dat hobby's al...
Als ze niet bang werd heeft ze ws gedacht te weten wie haar spullen stuurde, een collega, familielid, geintje van een vriendin.
zondag 25 maart 2018 om 22:32
Dit dus,Sjaantje37 schreef: ↑25-03-2018 21:57Je gewoon ff voorstellen en haar vragen of ze een bak koffie wil drinken.
En stop alsjeblieft met anoniem spullen sturen en anoniem mailen.
zondag 25 maart 2018 om 22:33
Was net zoiets, beetje sneu maar ze heeft wekenlang over haar schouder lopen kijken..
Ik vond het ook eng eerlijk gezegd, ze woonde alleen en het bleek net zo'n type als TO te zijn.
Woonde bij haar in hetzelfde flatgebouw.
Niet leuk.
Beetje simpel type, toen het uitkwam -tip van een ander die hij in vertrouwen had genomen en haar meteen heeft verteld wie haar troep stuurde- heeft ze hem verrot gescholden en duidelijk gemaakt dat hij op moest zouten.
Dat hielp
zondag 25 maart 2018 om 22:34
En daardoor kon je ook je naam niet op a die ongevraagde cadeautjes zetten natuurlijk.deucebiggalow schreef: ↑25-03-2018 22:32om dat ik ook mantelzorg doe voor haar en heb nooit en relatie gehad door mijn werk zat veel in buitenland