Advies gevraagd

08-07-2018 11:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen

Jullie hebben het allemaal vast al eens gehoord, maar ik wil julie graag vragen om advies op het gebied van het vinden van een vriendin.

Mijn probleem hierin is dat ik geloof ik niet een bijster aantrekkelijke match ben op tinder. Heeft mogelijk wat te maken met het feit dat ik mijzelf niet anders omschrijf als wat ik ben, relatief nerdy.

Ik vroeg mij af of de mensen hier nog wat tips voor mij hebben omtrent waar en hoe te zoeken.
Heel eerlijk, toen ik nog tinderde keek ik echt alleen naar de foto's
Niet naar de teksten.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Er zijn meer opties dan Tinder he? Jij lijkt me juist het type dat op een andere manier contact moet zoeken, misschien via een gezamenlijke hobby of online contact met een vriendschappelijke basis. Of gewoon via een relatiebureau.
Niet iedereen is geschikt om een relatie te vinden op Tinder of in de kroeg, dat geldt ook voor vrouwen.
Summerdance schreef:
08-07-2018 11:24
Heel eerlijk, toen ik nog tinderde keek ik echt alleen naar de foto's
Niet naar de teksten.
Ik heb er opzich wel wat foto's opstaan die ik wel leuk vind (onder andere een met een arend op de arm), maar als ik eerlijk moet zijn vindt ik een profiel met alleen fotos juist een enorme afknapper.
AliceV schreef:
08-07-2018 11:26
Er zijn meer opties dan Tinder he? Jij lijkt me juist het type dat op een andere manier contact moet zoeken, misschien via een gezamenlijke hobby of online contact met een vriendschappelijke basis. Of gewoon via een relatiebureau.
Niet iedereen is geschikt om een relatie te vinden op Tinder of in de kroeg, dat geldt ook voor vrouwen.
Het relatiebureau is misschien nog wel een optie, zat zelf ook naar speeddating te kijken. Qua gezamelijke hobby is een tikkeltje lastig gezien ik relatieve loner hobbies heb. zoals lezen of gamen, dnd is wel meer een hobby waarbij ik mensen zou kunnen ontmoeten mits ik naar de stad ga.

Verders vindt ik het leuk om met cosplay dingen te rotzooien maar daar ontmoet je nou ook neit direct mensen mee, en om op mensen af te stappen op festivals of cons lijkt me nou ook niet echt de bedoeling.

Maar toch zeker bedankt voor het advies
Ik heb wel nieuwe mensen leren kennen via dnd. Maar het is niet de beste hobby om vrouwen te ontmoeten inderdaad.
Waarom zou je niet op mensen afstappen op festivals of cons? Gemeenschappelijke interesse heb je al.
anoniem_368225 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 11:43
0.94% gewijzigd
Koentju2 schreef:
08-07-2018 11:33
Het relatiebureau is misschien nog wel een optie, zat zelf ook naar speeddating te kijken. Qua gezamelijke hobby is een tikkeltje lastig gezien ik relatieve loner hobbies heb. zoals lezen of gamen, dnd is wel meer een hobby waarbij ik mensen zou kunnen ontmoeten mits ik naar de stad ga.

Verders vindt ik het leuk om met cosplay dingen te rotzooien maar daar ontmoet je nou ook neit direct mensen mee, en om op mensen af te stappen op festivals of cons lijkt me nou ook niet echt de bedoeling.

Maar toch zeker bedankt voor het advies
En toch zijn er ontmoetingsplekken en fora etc voor mensen die aan cosplay etc doen...daar kom je heus wel de goede tegen...enkel moet je denk ik niet op zoek gaan.
Stroman, heeft meerdere redenen.

Het eerste is dat ikzelf dat eigenlijks niet zo echt durf, ben in dat opzicht best wel een watje.

De tweede reden is dat ik men liever laat genieten van hun dag uit met vrienden dan dat ik jongen #521 ben die hun aanspreekt omdat ze er zo leuk uitzien in hun kostuum.

Wat mogelijk de compleet verkeerde aanpak is maar ik heb hier bijzonder weinig verstand van.
Koentju2 schreef:
08-07-2018 11:45
De tweede reden is dat ik men liever laat genieten van hun dag uit met vrienden dan dat ik jongen #521 ben die hun aanspreekt omdat ze er zo leuk uitzien in hun kostuum.
Hmja, ik ben niet van de cosplay, maar ik kan me voorstellen dat als ik me de tering gewerkt heb aan een kostuum, dat het dan wel teleurstellend is als er niet één leuke nerd opaf komt.
Ik zou een serieuze datingsite zoals Relatieplanet of, beter nog, Parship proberen. Kost wel wat, maar véél minder dan zo'n relatiebureau.
Tinder zou ik je afraden.
creativeguy schreef:
08-07-2018 11:53
Ik zou een serieuze datingsite zoals Relatieplanet of, beter nog, Parship proberen. Kost wel wat, maar véél minder dan zo'n relatiebureau.
Tinder zou ik je afraden.
Een specifieke reden waarom je mij tinder zou afraden? Daarnaast heb ik wel gekeken naar parship maar de grote hoeveelheid zeer negatieve reviews werkte daarin remmend.
Koentju2 schreef:
08-07-2018 11:45
Stroman, heeft meerdere redenen.

Het eerste is dat ikzelf dat eigenlijks niet zo echt durf, ben in dat opzicht best wel een watje.

Wat mogelijk de compleet verkeerde aanpak is maar ik heb hier bijzonder weinig verstand van.

Stop eerst eens met denken en invullen voor een ander.

Als tweede (is al eerder gezegd); misschien je aandacht op vrouwen buiten Tinder richten.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 12:28
7.94% gewijzigd
Wat is Tinder? Ik pik mijn vrouwtjes gewoon op uit de kroeg.
Tijdschriftenverslindster schreef:
08-07-2018 12:22
Stop eerst eens met denken en invullen voor een ander.

Als tweede (is al eerder gezegd); misschien je aandacht op vrouwen buiten Tinder richten.
Dus toch gewoon de stap maar wagen als ik iemand zie waarvan ik denk dat ze er leuk uitziet?
willem1959 schreef:
08-07-2018 12:24
Wat is Tinder? Ik pik mijn vrouwtjes gewoon op uit de kroeg.
Ja in je dromen, waarna je alleen thuis gaat zitten rukken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Koentju2 schreef:
08-07-2018 12:33
Dus toch gewoon de stap maar wagen als ik iemand zie waarvan ik denk dat ze er leuk uitziet?
Natuurlijk. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je langs de zijlijn blijft staan gebeurt er zeker niks.
Maar even eerlijk hè, want ik geloof echt dat er voor iedereen een geschikte wederhelft is, wat is het type vrouw waar jij naar kijkt dan?
Want als jij alleen duimpjes omhoog geeft bij party animals /type Megan fox oid dan is er denk ik sowieso een mismatch.
En is tinder niet gewoon bedoeld voor het vinden van one night stands? En niet voor relatiemateriaal?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
08-07-2018 13:43
Maar even eerlijk hè, want ik geloof echt dat er voor iedereen een geschikte wederhelft is, wat is het type vrouw waar jij naar kijkt dan?
Want als jij alleen duimpjes omhoog geeft bij party animals /type Megan fox oid dan is er denk ik sowieso een mismatch.
En is tinder niet gewoon bedoeld voor het vinden van one night stands? En niet voor relatiemateriaal?
Ik zoek iemand die mijn interesses deelt, natuurlijk niet gelijk alles maar het zou wel leuk zijn als het iemand is die samen mee naar een festival of con zou willen gaan. Of die het niet erg vindt om gewoon een weekend/zondag op de bank te hangen met een leuk boek.
Tinder leek me daar een redelijk platform voor gezien het een van de meer bekende apps ervoor is.

Of tinder alleen voor one night stands is zou ik niet weten, is zoiezo niet wat ik zoek.
Koentju2 schreef:
08-07-2018 12:33
Tuurlijk. Je bent er zelf leuk genoeg voor.
Ik vind de hobby's die je noemt, zoals dnd en cosplay, juist heel erg goede hobby's om iemand te ontmoeten. Ik ken heel veel vrouwen die dnd spelen. Je weet dan al dat je dat gemeen hebt en die vrouwen vinden die omgeving leuk, anders waren ze er niet.
.
biol schreef:
08-07-2018 13:43
Um nou ik heb mijn vriend via tinder ontmoet. En ik was niet eens op zoek naar een one night stand, was gewoon benieuwd naar het hele fenomeen tinder. Haha pas ermee op want voor je het weet heb je dus wel een relatie en ben je zo 2 jaar verder samen :P

Verder hoeft het echt niet via datingsites oid. Ik kom ook wel eens bij game board nights die worden georganiseerd door de lokale spellenwinkel. Lopen super veel leuke mensen rond die een beetje nerdy zijn (ik mag dat zeggen want ik ben dat zelf ook wel een beetje haha). Ze gaan ook regelmatig met groepjes mensen larpen, ik ben daar dan weer minder van maar iedereen mag in principe aansluiten. Dan heb je al makkelijk contact als er een leuke elf ofzo mee gaat ;) En je leert via via ook weer nieuwe mensen kennen. Je zal niet de eerste zijn die bij zoiets een relatie opdoet.
jufank schreef:
08-07-2018 14:20
Um nou ik heb mijn vriend via tinder ontmoet. En ik was niet eens op zoek naar een one night stand, was gewoon benieuwd naar het hele fenomeen tinder. Haha pas ermee op want voor je het weet heb je dus wel een relatie en ben je zo 2 jaar verder samen :P

Verder hoeft het echt niet via datingsites oid. Ik kom ook wel eens bij game board nights die worden georganiseerd door de lokale spellenwinkel. Lopen super veel leuke mensen rond die een beetje nerdy zijn (ik mag dat zeggen want ik ben dat zelf ook wel een beetje haha). Ze gaan ook regelmatig met groepjes mensen larpen, ik ben daar dan weer minder van maar iedereen mag in principe aansluiten. Dan heb je al makkelijk contact als er een leuke elf ofzo mee gaat ;) En je leert via via ook weer nieuwe mensen kennen. Je zal niet de eerste zijn die bij zoiets een relatie opdoet.
Merk zelf dat de lokale spellenwinkel daar erg weinig aan doet. Een andere in de buurt heeft wel een boardgame night, zou daar wel eens langs kunnen.
Maar wat doe je er zelf aan? Zit je op fora voor gelijkgestemde? Fanclubs/dagen voor cosplay?
Het is niet mijn wereld maar er zal vast genoeg zijn te vinden.

Als je gaat wachten tot er iemand aanbelt kan het lang duren.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
08-07-2018 15:18
Maar wat doe je er zelf aan? Zit je op fora voor gelijkgestemde? Fanclubs/dagen voor cosplay?
Het is niet mijn wereld maar er zal vast genoeg zijn te vinden.

Als je gaat wachten tot er iemand aanbelt kan het lang duren.
Zit wel in een aantal facebook groepen voor cosplay maar niet zozeer op losse fora. Verders conventies voor de lol voornamelijk.

Moet ook zeggen dat ik nog niet bijster lang bezig ben met het zoeken naar een relatie, zocht vooral advies omdat ik er absoluut geen verstand van heb.
Koentju2 schreef:
08-07-2018 11:33
Ho, een con is juist dé plek om iemand aan te spreken, zonder het het raar is. Mensen in kostuum vinden het hartstikke tof als je er wat over zegt of nog beter als je een foto maakt. Heb je een digitale camera dan maken ze tijd voor je hoor. Heb je die niet, geen probleem, selfiestick mee en met alle conmeisjes op de foto. Durf je dat niet goed, trek dan zelf een kostuum aan en ga met iedereen op de foto die bij je karakter past. Kies je een Avenger dan heb je een goed excuus om met alle Black Widows op de foto te gaan. Ik wil niet beweren dat je dan meteen iemand aan de haak slaat, maar een con is erg laagdrempelig om iemand aan te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven