Advies gevraagd

08-07-2018 11:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen

Jullie hebben het allemaal vast al eens gehoord, maar ik wil julie graag vragen om advies op het gebied van het vinden van een vriendin.

Mijn probleem hierin is dat ik geloof ik niet een bijster aantrekkelijke match ben op tinder. Heeft mogelijk wat te maken met het feit dat ik mijzelf niet anders omschrijf als wat ik ben, relatief nerdy.

Ik vroeg mij af of de mensen hier nog wat tips voor mij hebben omtrent waar en hoe te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
eerwaarde schreef:
08-07-2018 15:45
Ho, een con is juist dé plek om iemand aan te spreken, zonder het het raar is. Mensen in kostuum vinden het hartstikke tof als je er wat over zegt of nog beter als je een foto maakt. Heb je een digitale camera dan maken ze tijd voor je hoor. Heb je die niet, geen probleem, selfiestick mee en met alle conmeisjes op de foto. Durf je dat niet goed, trek dan zelf een kostuum aan en ga met iedereen op de foto die bij je karakter past. Kies je een Avenger dan heb je een goed excuus om met alle Black Widows op de foto te gaan. Ik wil niet beweren dat je dan meteen iemand aan de haak slaat, maar een con is erg laagdrempelig om iemand aan te spreken.
Zat qua kostuum zelf eerder te denken aan mandalorian of space marine. Maar ik denk dat ik toch maar eens gewoon moet stoppen met zo'n watje zijn en mensen aan ga spreken op cons/festivals. En die bordspel avond bezoeken is natuurlijk ook geen slecht idee.
Ik vind dat van die foto’s erg slim. Kun je ze meteen de foto sturen en heb je contactgegevens. Kan haast niet makkelijker.

Het is dat ik oud ben en al 30 jaar verkering heb, anders ging ik het alsnog proberen. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven