Advies gevraagd.

01-12-2019 22:18 39 berichten
.
anoniem_391963 wijzigde dit bericht op 23-07-2020 13:42
99.89% gewijzigd
Cleidy36 schreef:
01-12-2019 23:13
Het gedrag van jouw (toekomstige) collega’s en vriend adequaat interpreteren en hier op passend reageren?
Op aardige mensen reageer ik gewoon erg goed. Dan kan ik helemaal mezelf zijn.

Het zijn de draken en feeksen waar ik echt niet weet wat ik ermee aan moet. Daar heb ik heel veel moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Zalmrooze schreef:
01-12-2019 23:18

Het zijn de draken en feeksen waar ik echt niet weet wat ik ermee aan moet. Daar heb ik heel veel moeite mee.
je weet niet eens of het draken en feeksen zijn, dat heb je zelf al besloten. En ja, dat ligt toch echt aan jouw eigen gedachten.
Bee_Kind schreef:
01-12-2019 23:20
je weet niet eens of het draken en feeksen zijn, dat heb je zelf al besloten. En ja, dat ligt toch echt aan jouw eigen gedachten.
Had het over mijn eerdere ervaringen, dus niet over mijn toekomstige collega's. Ja heb een slechte 1e indruk van ze, maar zal er niet zo naar handelen.

Ik bedoel dus dat ik in het verleden ook niet wist hoe met vervelende mensen om te gaan.
Je moet nog starten met je nieuwe baan en hebt je oordeel over allerlei toekomstige collega’s al klaar. Gelijkertijd neem je hen kwalijk wat ze volgens jou over jou zouden denken. Zie je de overeenkomst? Je doet zelf net zo hard wat je de ander verwijt. Ga eerst maar eens werken daar, dan kom je er wel achter of je (voor)oordeel klopt.
Zoek verder hulp als dit soort dingen suïcidale gedachten bij je oproepen. Kun je direct werken aan de andere dingen die je in dit en je vorige topic beschreef.
Zalmrooze schreef:
01-12-2019 23:22
Had het over mijn eerdere ervaringen, dus niet over mijn toekomstige collega's. Ja heb een slechte 1e indruk van ze, maar zal er niet zo naar handelen.

Ik bedoel dus dat ik in het verleden ook niet wist hoe met vervelende mensen om te gaan.

In de OP schrijf je dat toch echt over je nieuwe collega’s van wie je een ‘sneak peek’ hebt gehad.
Tijdschriftenverslindster schreef:
01-12-2019 23:28
In de OP schrijf je dat toch echt over je nieuwe collega’s van wie je een ‘sneek peek’ hebt gehad.
Had het over mijn post die ze had gequote. Niet mijn OP
Zalmrooze schreef:
01-12-2019 23:29
Had het over mijn post die ze had gequote. Niet mijn OP

Nogmaals: in je OP schrijf je ook al over je aanstaande collega dat ze ‘echt een ontzettende feeks’ is.
Tijdschriftenverslindster schreef:
01-12-2019 23:33
Nogmaals: in je OP schrijf je ook al over je aanstaande collega dat ze ‘echt een ontzettende feeks’ is.
Zuchtt, lees nou even goed. Lees even de post die ze had geqoute. Ik had het specifiek alleen over die post van mij en verder niks. Ik ontken niet dat ik n collega een feeks vond
Zalmrooze schreef:
01-12-2019 23:18

En je vriend, is die aardig of een draak?
Kan je weer met een gerust hart verder Zalmrooze?
Zalmrooze schreef:
02-12-2019 00:00
Zuchtt, lees nou even goed. Lees even de post die ze had geqoute. Ik had het specifiek alleen over die post van mij en verder niks. Ik ontken niet dat ik n collega een feeks vond
Je snapt toch heus wel wat we bedoelen? Ik mag geen OP quoten, maar ik reageer op je hele verhaal. En daarin stop je mensen inderdaad heeeel snel onder het labeltje feeks. Dan kunnen we daar een spelletje van maken met 'in deze post had ik dat niet gezegd', maar je zegt het wel in dit topic. Dus heeft niet echt zin om het te gaan ontkennen.
Bee_Kind schreef:
02-12-2019 00:15
Je snapt toch heus wel wat we bedoelen? Ik mag geen OP quoten, maar ik reageer op je hele verhaal. En daarin stop je mensen inderdaad heeeel snel onder het labeltje feeks. Dan kunnen we daar een spelletje van maken met 'in deze post had ik dat niet gezegd', maar je zegt het wel in dit topic. Dus heeft niet echt zin om het te gaan ontkennen.

Dat is nog maar de vraag. Er komt namelijk niets door en een echt gesprek is ook niet mogelijk, niet in dit topic en niet in de andere topics.
S-Groot schreef:
02-12-2019 00:25
Dat is nog maar de vraag. Er komt namelijk niets door en een echt gesprek is ook niet mogelijk, niet in dit topic en niet in de andere topics.
Daar heb je gelijk in, het voelt een beetje als tegen een muur praten.
Zalmrooze schreef:
02-12-2019 00:00

Ik begrijp steeds beter waar je moeite met veel dingen en mensen vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven