advies

14-03-2017 09:19 34 berichten
Ik heb sinds 2 weken en 2 dagen telefonisch contact met iemand. Nu had hij voorgesteld om iets te gaan drinken. Ik had dat geweigerd omdat ik die dag niet kon. Toen zei hij ja na mijn vakantie zullen we dan wel iets gaan drinken. De eerste week nam ik altijd initiatief om hem te bellen en berichten te sturen. Als ik bericht stuur stuurt hij altijd iets terug. Nu heb ik bewust hem niet meer gebeld of bericht gestuurd. Omdat ik wil dat hij ook zelf initiatief neemt om mij te bellen of bericht te sturen. Ik heb al 8 dagen hem niet gecontacteerd. Hij heeft in die 8 dagen ook niets van zich laten horen. Dus hij neemt ook geen contact op.

Nu vertrekt hij vrijdag op vakantie voor twee weken. Nu is mijn vraag moet ik hem vrijdag hem een bericht sturen met ik wens je een goede vakantie. Of toch geen bericht sturen. Wat zouden jullie doen

Let niet op de schrijffouten
Alle reacties Link kopieren
quote:rebaca schreef op 14 maart 2017 @ 16:13:

Zal ik hem nog donderdag een bericht sturen met fijne vakantie of hem beter bellen donderdag?Wat dacht je ervan om hem nu een berichtje te sturen om af te spreken, met een voorstel qua tijd en plaats?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Mag je als moslima niet enthousiast reageren op een leuke man? Moet je dan afwachten?

ik heb er geen kaas van gegeten hoe moslims horen te daten, dus sorry
quote:handigmetgeld schreef op 14 maart 2017 @ 16:14:

Het is dinsdag. Als je iets wil, dan bel je hem nu, en spreek je voor morgenavond wat af. Niet van dat benauwde, het is 2017.

Hij werkt van 10 uur s' morgens tot 19 uur. Ik kan als ik wil na 19 uur afspreken. MAAR als ik na 19 uur ga afspreken is het al donker en dan gaat hij denken wat een ongemanierde vrouw. Na 21 uur is zij nog buiten en spreekt ze met een man af. Zoals ik al zei ben ik moslima en hebben we andere gedachten over bepaalde zaken.

Met een niet moslim man na 19 uur afspreken doe ik direkt. Maar met een moslim man moet ik voorzichtiger zijn. Ik ga hem straks bellen en vragen of hij toevallig donderdag verlof heeft aangezien hij vrijdag op vakantie gaat. En dan donderdag overdag afspreken.
quote:Lucylucille schreef op 14 maart 2017 @ 16:12:

[...]

Wat is nou je probleem? Je doet zo moeilijk.

Na de eerste afwijzing vraagt hij je alsnog mee uit, na de vakantie. En vervolgens doe jij niets meer.

Hoe moeilijk is het om te zeggen: Ja leuk, doen we dat. Laat na je vakantie maar weten wat je uit komt, dan plannen we een datum. ik heb er zin in!

Als ik hem was geweest was ik al klaar met je.Ja hij zei dan spreken we af na de vakantie. En ik antwoord ja is goed na de vakantie kan ik meestal in het weekend. Waarop hij zei ja in weekend ben ik ook vrij dan moet ik niet werken.
Wij weten niet wat wel en niet mag binnen je cultuur qua afspraakjes met (moslim) mannen. Zelf weet je dat blijkbaar wel. Of je hem nu wel of niet een goede reis moet wensen ..Ik weet niet wat gepast is binnen jouw cultuur.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:elviva schreef op 14 maart 2017 @ 23:49:

Wij weten niet wat wel en niet mag binnen je cultuur qua afspraakjes met (moslim) mannen. Zelf weet je dat blijkbaar wel. Weet je ook wel of je hem nu wel of niet een goede reis moet wensen.
quote:elviva schreef op 14 maart 2017 @ 23:49:Dubbel
.
Nou ik heb hem gisterenavond een bericht gestuurd. Hij reageerde direkt. En toen heb ik hem gebeld en we hebben een uur gepraat aan telefoon. Ik vroeg moet je donderdag werken en hij zei ja. Toen begon hij spontaan te vertellen ja ik vertrek vrijdag om 16 uur op vakantie. En ik kom 30 maart terug. En toen zei hij spontaan ja als ik terug kom van vakantie dan gaan we afspreken. Ik zei ja is goed. En ik zei ik ben meestal in weekend vrij. En hij zei na de vakantie zullen we datum bespreken om af te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven