Afknappers

22-10-2025 14:57 305 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
aurora79 schreef:
23-10-2025 13:18
Of als iemand zegt: "zullen we rond koffietijd afspreken?". Geen idee wanneer het volgens de andere koffietijd is. Ik drink hele dag koffie
Zou ik ook niet weten. 10-11 uur of 20 uur?
calvijn1 schreef:
23-10-2025 13:13
Ik knap al af bij de term "borrel", net als "theetje doen"
wat zou jij dan zeggen ipv borrel? het is hier wel een standaard uitdrukking
Theetje of borrel mag van mij wel al is het niet mijn terminologie.

Wat ik slecht trek is: "Hoe was je dag?"
"Goedemorgen schoonheid." "Fijne dag 🥰"

Of sexting uit het niets. Keer een date gehad met type rijke-fotograaf-met-bril-en-coltrui, volgende ochtend: "zin om wakker te worden met een keiharde pik in je?" Die zag ik niet aankomen. Knap ik echt op af.
noorderlicht76 schreef:
23-10-2025 13:23

'Zullen we wat gaan drinken? '

Een borrel doen vind ik ook vreselijk klinken, net als een koffietje of theetje doen.

Dat is echt een mega afknapper!!
' een vorkje prikken' is ook zo erg. :|
aurora79 schreef:
22-10-2025 15:01
stem
idem dito
Barnsteen schreef:
23-10-2025 12:05
Ja maar kennelijk heeft ze ook maar weinig info op haar profiel staan, dus dan heeft hij weinig andere opties dan een algemeen bericht te sturen, toch?
Had ze er maar meer op moeten zetten....

Als je een heel uitgebreid profiel hebt kan ik me wel wat meer voorstellen dat het een afknapper is idd...maar dan nog zou ik iemand nog wel een kans geven. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
of even wachten tot er meer staat?? ik vind reageren op een minimaal gevuld profiel, ook al een afknapper
bijtie schreef:
23-10-2025 13:24

Of sexting uit het niets.
en ik snap daar echt niks van, zouden daar vrouwen nou vaak positief op reageren?
Het is toch gewoon een vorm van exhibitionisme?
Paradise schreef:
23-10-2025 12:15
Ja, dat is zo.

Maar sommige mensen zijn actief op zoek naar minpunten bij de ander. En soms wordt de ander niet de gelegenheid gegeven zichzelf te zijn. Je bent toch op zoek naar een ander mens, niet naar een kopie van jezelf?

En: je hebt er moeite mee dat die ander snel is met zijn oordeel, maar dat snelle oordelen doe je zelf ook. Zo kom je geen stap verder. Zo denk ik er in ieder geval over.
ik denk wel, dat vrouwen veel strenger oordelen en beoordelen en dat dat niet onverstandig is. De kans dat je als vrouw vermoord/verkracht/aangerand/mishandeld wordt, is toch nog steeds aanzienlijk tijdens het daten. Je wil geen rode vlaggen (of vlaggetjes) over het hoofd zien
Lila-Linda schreef:
23-10-2025 14:35
ik denk wel, dat vrouwen veel strenger oordelen en beoordelen en dat dat niet onverstandig is. De kans dat je als vrouw vermoord/verkracht/aangerand/mishandeld wordt, is toch nog steeds aanzienlijk tijdens het daten. Je wil geen rode vlaggen (of vlaggetjes) over het hoofd zien
Ik denk dat dat heel verstandig is, zeker in dat voorbeeld waarbij je het gevoel krijgt dat je door de ballotage moet ofzo. Maar of sec het woord 'borreltje' daar een rol in speelt?
Wat eten we vanavond?
Lila-Linda schreef:
23-10-2025 14:35
Ik denk dat dat gewoon is omdat vrouwen veel meer keuze hebben en daarom soms een beetje overdreven kritisch worden.
apppie schreef:
23-10-2025 15:19
Ik denk dat dat gewoon is omdat vrouwen veel meer keuze hebben en daarom soms een beetje overdreven kritisch worden.
ach, er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen hoor
Ik denk dat er soms ook van vrouwen verwacht wordt dat ze een reden hebben om niet (verder) te willen daten. Dus dan ga je idd spijkers op laag water zoeken, terwijl je het gewoon soms niet bij iemand voelt. Dat kun je niet altijd verklaren, maar is er dan niet.
Lila-Linda schreef:
23-10-2025 15:21
ach, er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen hoor
Op datingapps hebben vrouwen het toch echt voor het uitzoeken.
Afknappers (bij dates of gewoon andere mensen):
- weinig tot geen maatschappelijke interesse hebben. Er prat op gaan geen nieuws te kijken en nooit een boek te lezen.
- Alleen over jezelf kunnen praten
Lila-Linda schreef:
23-10-2025 14:33
en ik snap daar echt niks van, zouden daar vrouwen nou vaak positief op reageren?
Het is toch gewoon een vorm van exhibitionisme?
Vooral dickpics, erge afknapper toch. Die heb ik overigens tot op heden nooit ontvangen.
noorderlicht76 schreef:
23-10-2025 13:23
Wat/iets drinken
Frankly my dear, I don"t give a damn
heel erg afknapper vind ik mensen die niet een leuk gesprekje via de app op gang kunnen houden, Ik heb wel eens iemand gehad die zei ik ga wel praten als er op de date een klik is...
Wadapatja schreef:
23-10-2025 13:36
'Zullen we wat gaan drinken? '

Een borrel doen vind ik ook vreselijk klinken, net als een koffietje of theetje doen.

Dat is echt een mega afknapper!!

:yes: :worship:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
23-10-2025 16:20
Wat/iets drinken
grappig, vorkje prikken vind ik vreselijk, maar borrel doen denk ik nooit over na, wijntje doen ook nier
Waitingforthenight schreef:
23-10-2025 15:24
Ik denk dat er soms ook van vrouwen verwacht wordt dat ze een reden hebben om niet (verder) te willen daten. Dus dan ga je idd spijkers op laag water zoeken, terwijl je het gewoon soms niet bij iemand voelt. Dat kun je niet altijd verklaren, maar is er dan niet.
Als iemand vraagt om redenen beschouw ik dat meer als de fase die voor berusting komt, ongeloof/verzet/onderhandelen. Volgens mij hoef je daar inhoudelijk niet op te reageren.

Wel afknapper als mensen zichzelf niet in bedwang kunnen houden als je iets afkapt.
bijtie schreef:
23-10-2025 16:23
Als iemand vraagt om redenen beschouw ik dat meer als de fase die voor berusting komt, ongeloof/verzet/onderhandelen. Volgens mij hoef je daar inhoudelijk niet op te reageren.

Wel afknapper als mensen zichzelf niet in bedwang kunnen houden als je iets afkapt.
ja enrm, ik heb wel eens iets afgekapt en die man eiste dat ik een cadeautje dat hij had gestuurd persoonlijk kwam terigbrengen
noorderlicht76 schreef:
23-10-2025 16:28
ja enrm, ik heb wel eens iets afgekapt en die man eiste dat ik een cadeautje dat hij had gestuurd persoonlijk kwam terigbrengen
Ik kreeg een keer na een date nog voordat ik thuis was een filmpje met dat hij met zichzelf bezig was en mijn naam kreunde...
Ik vond hem al niks, maar toen al helemaal niet.
Toen ik hem dat mededeelde werd hij heel kwaad. Want ik had immers zijn kop helemaal gek gemaakt.
noorderlicht76 schreef:
23-10-2025 16:28
Dat is toch vreselijk en hoor ik nog best vaak.

Andersom had iemand een lieve kaart die ik hem gestuurd had, dramatisch in mijn tuin gesmeten :-)

En een keer hadden mijn buurvrouw en ik beiden iets afgebroken met iemand, waardoor we niet wisten wiens date een verwelkte rode roos door de toegangspoort had gestoken.
bijtie wijzigde dit bericht op 23-10-2025 16:36
0.38% gewijzigd
aurora79 schreef:
23-10-2025 16:33
Ik kreeg een keer na een date nog voordat ik thuis was een filmpje met dat hij met zichzelf bezig was en mijn naam kreunde...
Ik vond hem al niks, maar toen al helemaal niet.
Toen ik hem dat mededeelde werd hij heel kwaad. Want ik had immers zijn kop helemaal gek gemaakt.
Griezel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven