Afscheid ex-schoonouders?
dinsdag 3 september 2019 om 21:11
Hi, nog niet zo lang geleden heb ik de relatie met mijn vriend verbroken. Het ging al een lange tijd niet goed en ik heb toch voor mijzelf gekozen. De verliefdheid was over en ik trok zijn boze buien niet goed.
We hebben 1 jaar en 2 maanden een relatie gehad. In die tijd heb ik zijn ouders een paar gezien, een stuk of 10 keer ofzo. Daar af en toe ook gelogeerd. Ze waren altijd gastvrij en ik kon het goed met ze vinden. Ook heb ik sinterklaas en kerst met ze gevierd. Ik wil ze graag een kaartje sturen, omdat ik het toch wel gek vind dat ik ze nooit meer zie.
Alleen... ik heb geen flauw idee wat ik in die kaart moet zetten! Iemand tips?
We hebben 1 jaar en 2 maanden een relatie gehad. In die tijd heb ik zijn ouders een paar gezien, een stuk of 10 keer ofzo. Daar af en toe ook gelogeerd. Ze waren altijd gastvrij en ik kon het goed met ze vinden. Ook heb ik sinterklaas en kerst met ze gevierd. Ik wil ze graag een kaartje sturen, omdat ik het toch wel gek vind dat ik ze nooit meer zie.
Alleen... ik heb geen flauw idee wat ik in die kaart moet zetten! Iemand tips?
woensdag 4 september 2019 om 09:41
+100...mijn ex ging nog cadeautjes brengen naar mijn ouders...Het was geen huwelijk van 20 jaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 5 september 2019 om 10:54
Ik heb ooit nog een mail gestuurd naar mijn exschoonmoeder na een jarenlange relatie, nooit meer wat op gehoord. Vond ik zelf erg jammer en was ook wel teleurgesteld. Wat wil je ermee bereiken? Jullie zijn net een jaar samen geweest. Verwacht je een reactie terug of wil je gewoon een kaartje sturen om ze te bedanken?
donderdag 5 september 2019 om 16:16
Zitten zijn ouders er dan ook bij....?Vlinder1963 schreef: ↑04-09-2019 00:10Ik heb kort geleden de ex van mijn jongste opgevangen en getroost.
Binnenkort gaan mijn man en ik met hun om de tafel om te helpen de boel op een eerlijke manier te verdelen en een datum af te spreken dat ex schoonzoon ergens anders gaat wonen, we doen dat zodat er niet meer kappot gemaakt word er is al genoeg verdriet.
donderdag 5 september 2019 om 22:00
Nee die zijn mede de reden dat mijn dochter de relatie verbroken heeft, als zijn ouders en zus er bij zijn word het een slagveld ben ik bang ze proberen hem zover te krijgen het hele huis leeg te trekken hebben haar bedreigd om haar te pakken te nemen. Dus no way dat die er bij zijn.
Even voor de duidelijkheid, hij krijgt spullen mee maar wil ook geld en dat terwijl mijn dochter de vaste lasten heeft betaald de afgelopen 6jaar.
Mijn dochter wil ook dat hij eind deze maand vertrekt, (het is sinds juli uit)
Dus word er een datum afgesproken en zullen we er ook dan zijn om er voor te zorgen dat de sleutel ook per direct word ingeleverd.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 22:05
16.26% gewijzigd
vrijdag 6 september 2019 om 00:23
Mijn broertje heeft meer dan 20 jaar een relatie gehad. Opeens wilde zij afstand en verhuisde ze naar een andere woonplaats en trok bij een vriendin in, wij, en mijn moeder hebben nooit meer wat van haar gehoord, heel raar. 20 plus jaar ken je elkaar en dan nooit meer een afscheid.
Inmiddels wil ze weer terug naar mijn broertje, maar die is verder gegaan met zijn leven.
Inmiddels wil ze weer terug naar mijn broertje, maar die is verder gegaan met zijn leven.
vrijdag 6 september 2019 om 00:36
Ik zou het doen!
Ik heb het bij mijn ex-schoonouders wel gedaan, ik ben een bos bloemen gaan brengen om ze te bedanken voor alle goede zorgen. We woonden toen nog thuis, en kwamen vaak bij elkaar over de vloer. Ik kwam ze daarna nog regelmatig tegen en heb ze altijd aan kunnen kijken.
Lijkt me ook zo ongemakkelijk als je ze later tegen komt.
Ik heb het bij mijn ex-schoonouders wel gedaan, ik ben een bos bloemen gaan brengen om ze te bedanken voor alle goede zorgen. We woonden toen nog thuis, en kwamen vaak bij elkaar over de vloer. Ik kwam ze daarna nog regelmatig tegen en heb ze altijd aan kunnen kijken.
Lijkt me ook zo ongemakkelijk als je ze later tegen komt.
vrijdag 6 september 2019 om 12:21