Afspraak met ex

20-12-2017 17:20 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb 7 maanden een relatie gehad met een man wat erg goed ging. We waren beide heel verliefd en alles voelde heel goed. De laatste tijd zijn er meer ruzies ontstaan en hadden we ruzies om de kleinste dingen maar verder hadden we het ook weer heel leuk.

Hij heeft het 2 weken geleden met me uit gemaakt omdat het hem teveel is. Problemen op het werk en met zijn ex omdat die niet mee werkt met betalingen enz. Hij houdt nog steeds heel veel van me maar hij kan het gewoon niet. Ik heb het geaccepteerd en hem een paar dagen met rust gelaten. Een paar dagen later belde ik hem op en was hij er nog klaar mee, hij moest wel heel erg huilen en mist me ook. Toen heb ik hem weer een paar dagen niet gesproken. Die week hebben we veel verdriet gehad en besloten dat het over is.

Sinds zondag hebben we weer gebeld,we hebben een leuk gesprek gehad en weer gelachen. We hebben afgesproken vrijdag af te spreken om te praten over alles. Hij zei maandag dat hij er wel klaar mee is maar dat hij nog wel wil denken omdat hij wel heel veel van me houdt en me speciaal vindt. Dinsdag hebben we gebeld en hebben we weer een fijn gesprek gehad, hij klonk zelfs een beetje jaloers omdat hij een reactie had gezien van een andere man. Maar verder was het gesprek wel gewoon leuk en hebben we weer gelachen. Vandaag heb ik hem weer gesproken. We hebben besloten om vrijdag ook wat te gaan eten samen. Ik vroeg aan hem, als je toch al weet wat je wil,dan kunnen we ook eerder afspreken. Hij zei, ik DENK dat ik weet wat ik wil, dus hij weet het niet zeker. Toen ik vroeg of hij het niet zeker wist reageerde hij er niet op en zei hij tot vrijdag..

Vorige week wou hij me niet zien omdat hij er 100 procent klaar mee was, en sinds deze week praat hij heel dubbel,hij weet DENK ik wel wat hij wil maar hij weet het dus nog niet zeker. Ik ga vrijdag met hem praten en wil graag dat het goed komt. Ik wil het er ook met hem over hebben wat we kunnen veranderen om die ruzies te voorkomen want we hebben verder nooit ruzie gehad. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik graag de ruzies achter ons wil laten en een leuke tijd tegemoet wil met hem,met kerst en nieuwjaar en zo... Hij zou er nog over na denken en we spreken vrijdag af en dan zal hij zijzijn besluit nemen. Het is gewoon echt heel dubbel omdat hij nog zegt dat hij wel denkt dat hij weet wat hij wil en nog zal na denken.

Wat kan ik vrijdag het beste zeggen om te zorgen dat het goed komt?Ik heb net al een aantal dingen genoemd die ik gezegd heb tegen hem en ik heb ook gezegd dat ik hem graag weer het vertrouwen in onze relatie terug wil geven en de klote dingen achter ons wil laten.. wat zou ik vrijdag kunnen doen of zeggen?

Groetjes
Uh? Waarom laten jullie elkaar niet gewoon met rust?

Heel maf dit. Het gaat uit, en vervolgens hangen jullie 37 keer in de week met elkaar aan de telefoon. :facepalm:

Zal wel aan mij liggen, maar het klinkt behoorlijk puberaal.
jij kan niets zeggen of doen, de keus is aan hem.
Ik denk dat je jezelf beter af kunt vragen of je een goede relatie wil en wat je daarin belangrijk vindt of dat het koste wat het kost “goed” komt
Plat op je knieën, 1000 keer sorry zeggen, een pijpbeurt beloven, een goede. Of twee, nog beter!

Of stop met je te gedragen als een ruggengraatloze miep die zich in alle bochten wil wringen om hem terug te krijgen.
Zucht, soms mogen van mij de spicegirls weer terugkomen. What happened with girlpower...?
Wat een verhaal zeg ik snap het niet helemaal maar zit je nou als een trouwe hond te wachten of je vrijdag een koekje krijgt of niet? Belachelijk het beste zeg je de afspraak voor vrijdag af, zeg dat je geen zin heb in dat twijfelgezeur bij nader inzien.
Graag of niet.
Als hij dan binnen een uur met een bos bloemen en een fles champagne op de stoep staat vind hij je toch de moeite waard. zo niet next. wat heb je aan dat ja, nee, misschien van hem. Echt stapelgek is hij niet op je wel gevleid omdat je zo achter hem aanloopt. Zo komt het op mij over niet als een man die niet kan wachten je weer eens te zien. Sorry wil niet bot zijn maar ik zou de touwtjes zelf in handen nemen ipv wachten of hij toch nog iets in je gaat zien wat meestal niet zo is als een man zo loopt te draaien.
Of hij wil gewoon een sexrelatie meer niet. Als jij dat oke vind prima maar dat idee heb ik niet echt. Gewoon afzeggen dus voor vrijdag, niet te happig tegen zo'n twijfelachtig geval
Het is naar mijn idee simpel. Hij is er klaar mee. Dat is de eindconclusie. Alle tranen tussendoor zijn afleiding. Als je het weet, weet je het. Zo niet, dan is ze (jij) het niet. Ik zou niet te hard lopen trekken, het is “graag of niet”.
Hij wil geen relatie. Maar vrijdag gaat hij voorstellen of hij nog wel af en toe langs kan komen om zijn kwakkie te lozen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dus nu ga jij zijn verdict zitten afwachten? :nope:
Waarom zou je dat doen?
Hij zegt zelf dat hij het nog niet weet en wil denken. Hij wil vrijdag met me praten om over alles te kunnen praten en hoe we dat op kunnen lossen
Waarom wachten tot vrijdag?
Eindhoven07 schreef:
20-12-2017 17:45
Hij zegt zelf dat hij het nog niet weet en wil denken. Hij wil vrijdag met me praten om over alles te kunnen praten en hoe we dat op kunnen lossen
Zeg het af.
Wie weet komt hij dan achter jou aan.
Rooss4.0 schreef:
20-12-2017 17:27
Plat op je knieën, 1000 keer sorry zeggen, een pijpbeurt beloven, een goede. Of twee, nog beter!

Of stop met je te gedragen als een ruggengraatloze miep die zich in alle bochten wil wringen om hem terug te krijgen.
Zucht, soms mogen van mij de spicegirls weer terugkomen. What happened with girlpower...?
Echt hè!
[/quote]

Nou echt :facepalm: :woa: @(
Lillybit schreef:
20-12-2017 17:47
Echt hè!
Maar ze heeft toch wel echt gelijk.
Hij heeft het 2 weken geleden met me uit gemaakt omdat het hem teveel is.
Hij maakte het dus uit. Voor mij zou dat betekenen dat ik geen contact meer zou opnemen, of hooguit over het ophalen van spullen die nog bij de ander liggen.

Een paar dagen later belde ik hem op

Waarom belde jij hem?

Sinds zondag hebben we weer gebeld,we hebben een leuk gesprek gehad en weer gelachen. We hebben afgesproken vrijdag af te spreken om te praten over alles.
Heb jij hem weer gebeld?

Hij zei maandag
Ehm, wacht even. Jullie hadden toch een afspraak gemaakt voor vrijdag? Waarom maandag alweer contact? Op wiens initiatief was dat?

Dinsdag hebben we gebeld

Wie belde wie?

Vandaag heb ik hem weer gesproken.

Alweer? En op wiens initiatief?
Ehm, het is UIT! Laat die gast met rust. Hij wil je waarschijnlijk niet kwetsen of het is gewoon een besluiteloze pipo die niet weet wat hij wil. In beide gevallen zou ik zeggen, zoek het lekker uit. Graag of helemaal niet.
Als dat geen neuken wordt.
Dat wordt geen neuken. Dat wordt janken...
Ik twijfel nog hoor.
lindaatje1900 schreef:
20-12-2017 17:52
Maar ze heeft toch wel echt gelijk.
Dat zeg ik!
Marana-- schreef:
20-12-2017 18:02
Dat wordt geen neuken. Dat wordt janken...
Het wordt neuken EN janken, na het neuken komt hij er toch achter dat hij het wil stoppen, dus dat wordt janken
Volgende week belt hij/ zij weer, weer janken en neuken, of andere volgorde
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het komt goed, jullie neuken, en daarna maakt hij het toch weer uit. En dit keer 10.
Lillybit schreef:
20-12-2017 18:05
Dat zeg ik!
Oh! ;)
Wat zit je die man te stalken en wat ben je aan het drammen. Voorderest is dat bord voor je hoofd enorm.
Ik weet niet waarom jij hoop hebt, maar hij geeft jou niet aan dat je die zou kunnen hebben.
Hij heeft het met je uitgemaakt. Hij wil niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven