Al dat gepieker! Waarom?
vrijdag 18 februari 2011 om 09:59
Goed, ik ga vast heel veel schoppen krijgen van jullie. Ik lees al langer mee op het forum maar ik heb nog nooit zelf wat gepost. Maar nu toch wel, want er zit me al langere tijd iets helemaal niet lekker En nu zal het vast jaloezie zijn, en gaan jullie hard roepen: waar ben je mee bezig? Goed, so be it.
Mijn vriend werkt alleen maar met vrouwelijke collega's. En dan echt alleen maar met vrouwen. Nu gaan zijn collega's vaak borrelen en zo af en toe gaat hij dan met ze mee. Dus dan zit hij bijv met 2 vrouwen een biertje te doen. En ik merk dat ik dit enorm slecht trek. Als ik dan bedenk dat zij gezellig met elkaar drankjes aan het doen zijn, kan ik geen afleiding vinden. Gevolg is vaak ruzie.
Maar het gaat nog wat verder. Over een aantal maanden gaan ze voor werkoverleg naar Engeland. Nu hebben ze het weekend ervoor met een aantal colelga's een appartement geboekt. En ja, mijn vriend gaat dus mee. Hij ligt dadelijk dus met zo'n 6 andere vrouwen op 1 kamer. En dit zit me helemaal niet lekker. We hebben hier nu zo vaak ruzie over, dat ik het allemaal niet meer trek. Ik weet dat hij altijd zal blijven werken met vrouwen, dat is zijn vakgebied. Maar ik trek het niet
Sorry voor mijn gehuil, wel graag tips
Mijn vriend werkt alleen maar met vrouwelijke collega's. En dan echt alleen maar met vrouwen. Nu gaan zijn collega's vaak borrelen en zo af en toe gaat hij dan met ze mee. Dus dan zit hij bijv met 2 vrouwen een biertje te doen. En ik merk dat ik dit enorm slecht trek. Als ik dan bedenk dat zij gezellig met elkaar drankjes aan het doen zijn, kan ik geen afleiding vinden. Gevolg is vaak ruzie.
Maar het gaat nog wat verder. Over een aantal maanden gaan ze voor werkoverleg naar Engeland. Nu hebben ze het weekend ervoor met een aantal colelga's een appartement geboekt. En ja, mijn vriend gaat dus mee. Hij ligt dadelijk dus met zo'n 6 andere vrouwen op 1 kamer. En dit zit me helemaal niet lekker. We hebben hier nu zo vaak ruzie over, dat ik het allemaal niet meer trek. Ik weet dat hij altijd zal blijven werken met vrouwen, dat is zijn vakgebied. Maar ik trek het niet
Sorry voor mijn gehuil, wel graag tips
zaterdag 19 februari 2011 om 10:15
Goed plan Jane. Hij zegt dat het moet helen. Jullie relatie loopt al mank, en wat doe jij? Gewoon het andere been ook onder t beestje uitschoppen door hem ongefundeerd te gaan controleren op zijn pc. Wees toch niet zo ziek bezig. Jij bent de destructieve factor in de relatie. Volgens mij HOOP je gewoon dat je wat vind zodat je in je slachtofferrol kan kruipen en heel hard ZIE JE NOU WEL!!!! te gaan roepen. Doe normaal zeg. En wees eerlijk, die jongen verdient toch ook eigenlijk beter dan jij???????
zaterdag 19 februari 2011 om 11:00
Ik vraag me altijd oprecht af...
Waarom hebben vrouwen, wamt gek genoeg hoor ik dit soort verhalen zelden bij mijn mannelijke vrienden, om in mail en telefoons te gaan zitten snuffelen?
Wat is de toegevoegde waarde?
Want A) je vindt wat, en je voelt je kut, want je kan er niets over zeggen
Of
je vindt niets en je voelt je ook kut omdat je je in zijn prive zaken zit te snuffelen
Het is toch van de zotte dat je eigen laptop niet eens meer veilig is voor je partner?
Misschien ben ik in mijn huidige relatie wel heel erg naïef hoor
Maar ik heb die behoefte helemaal niet.
Wat denk jij er blijer van te worden als je zijn mail leest TO?
Oprechte vraag overigens
Waarom hebben vrouwen, wamt gek genoeg hoor ik dit soort verhalen zelden bij mijn mannelijke vrienden, om in mail en telefoons te gaan zitten snuffelen?
Wat is de toegevoegde waarde?
Want A) je vindt wat, en je voelt je kut, want je kan er niets over zeggen
Of
Het is toch van de zotte dat je eigen laptop niet eens meer veilig is voor je partner?
Misschien ben ik in mijn huidige relatie wel heel erg naïef hoor
Maar ik heb die behoefte helemaal niet.
Wat denk jij er blijer van te worden als je zijn mail leest TO?
Oprechte vraag overigens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 februari 2011 om 12:41
quote:tulpje21 schreef op 19 februari 2011 @ 11:02:
wel apart, dit topic is geopend door Janeislief en het topic dat er super veel op lijkt is geopend door Nienkeislief.
Toeval?
Dit vroeg ik mij ook al af.
Nouja in beide gevallen heb ik hetzelfde advies:
- Lees je eigen topic onder je andere nick eens door, het is een lang topic met veel adviezen.
- Lees het topic van nienkeislief eens door, het is een lang topic met veel adviezen.
wel apart, dit topic is geopend door Janeislief en het topic dat er super veel op lijkt is geopend door Nienkeislief.
Toeval?
Dit vroeg ik mij ook al af.
Nouja in beide gevallen heb ik hetzelfde advies:
- Lees je eigen topic onder je andere nick eens door, het is een lang topic met veel adviezen.
- Lees het topic van nienkeislief eens door, het is een lang topic met veel adviezen.
zaterdag 19 februari 2011 om 12:45
Dit is puur toeval. Maar situatie lijkt inderdaad wel op elkaar. Blijkbaar ben ik niet de enige...
Maar hoe los je het op? Prof hulp vindt mijn vriend niet nodig. Terwijl ik denk dat ik er baat bij kan hebben.
En soms gaat het wel goed hoor als hij met vrouwen afspreekt. Maar na afloop vraag ik dan niet: hoe was het? Kan ik alleen maar jaloers van worden. En dat vindt hij dan weer stom. Tsja...
Maar hoe los je het op? Prof hulp vindt mijn vriend niet nodig. Terwijl ik denk dat ik er baat bij kan hebben.
En soms gaat het wel goed hoor als hij met vrouwen afspreekt. Maar na afloop vraag ik dan niet: hoe was het? Kan ik alleen maar jaloers van worden. En dat vindt hij dan weer stom. Tsja...
zaterdag 19 februari 2011 om 12:57
ik heb altijd met vrijwel alleen mannen gewerkt. in het begin was het echt aftasten, maar al snel was ik one of the guys. en natuurlijk werd er wel een beetje geflirt, maar heel onschuldig. met al die mannen had ik ook weer een andere band, sommige werden echt vrienden, ging ik zelfs weleens mee uit.
anderen waren super aantrekkelijk, maar het bleven collega,s en met collega,s rommel je niet.
en natuurlijk waren ze ook zuinig op me, nadat ik me zelf bewezen had waren ze erg trots op me.
zullen al die vrouwelijke collega,s van je vriend ook hebben, t is gewoon een aparte status.
anderen waren super aantrekkelijk, maar het bleven collega,s en met collega,s rommel je niet.
en natuurlijk waren ze ook zuinig op me, nadat ik me zelf bewezen had waren ze erg trots op me.
zullen al die vrouwelijke collega,s van je vriend ook hebben, t is gewoon een aparte status.
wij slapen nooit.
zaterdag 19 februari 2011 om 13:07
quote:janeislief schreef op 19 februari 2011 @ 12:45:
Dit is puur toeval. Maar situatie lijkt inderdaad wel op elkaar. Blijkbaar ben ik niet de enige...
En soms gaat het wel goed hoor als hij met vrouwen afspreekt. Maar na afloop vraag ik dan niet: hoe was het? Kan ik alleen maar jaloers van worden. En dat vindt hij dan weer stom. Tsja...Waarom heb jij toestemming nodig van je vriend als JIJ hulp gaat zoeken?
En soms gaat het wel goed hoor als hij met vrouwen afspreekt. Maar na afloop vraag ik dan niet: hoe was het? Kan ik alleen maar jaloers van worden. En dat vindt hij dan weer stom. Tsja...Waarom heb jij toestemming nodig van je vriend als JIJ hulp gaat zoeken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 februari 2011 om 15:15
zondag 20 februari 2011 om 00:03
quote:tulpje21 schreef op 18 februari 2011 @ 10:27:
[...]
Ja, dat bedoel ik, maar blijkbaar dus niet van TO, want zij heeft nog nooit eerder gepost. Wel apart want was echt exact dezelfde inhoud, ook die vriend moest vanwege werk naar het buitenland met alleen vrouwelijke collega's.Tja, dat was toen een dubbelnick van R*** (laten we de privacy dan nog een beetje respecteren). Dat ging over een cadeautje meegeven op een reis voor een congres, maar daar zouden ook alleen vrouwen meegaan en vooraf zou er een vakantie aan geplakt worden (geweldige vergrootglazen hier) dus het zou me niet verbazen als dit dezelfde zou zijn.
[...]
Ja, dat bedoel ik, maar blijkbaar dus niet van TO, want zij heeft nog nooit eerder gepost. Wel apart want was echt exact dezelfde inhoud, ook die vriend moest vanwege werk naar het buitenland met alleen vrouwelijke collega's.Tja, dat was toen een dubbelnick van R*** (laten we de privacy dan nog een beetje respecteren). Dat ging over een cadeautje meegeven op een reis voor een congres, maar daar zouden ook alleen vrouwen meegaan en vooraf zou er een vakantie aan geplakt worden (geweldige vergrootglazen hier) dus het zou me niet verbazen als dit dezelfde zou zijn.
zondag 20 februari 2011 om 00:08
Ik zou zoiets ook niet trekken...zijn ze gek geworden op dat werk! Dat is echt vragen om problemen. Ik zou het ook echt niet willen, niet uit jaloezie, maar gewoon het hoort niet. Zo denk ik nog en veel mensen denken tegenwoordig anders, so be it! Als ik jou was en ik was het er niet mee eens zou ik erover praten. Gaat hij dan toch en gebeurt dit vaker en je voelt je er niet fijn bij dan passen jullie niet samen......Je kunt hem niet veranderen en als hij zich niet ietsje aanpast om een beetje meer naar elkaar toe te komen dan houdt het op. Je moet je goed voelen met je vriend zoals hij is en is hij niet anders dan dit en jij bent er niet blij mee en hij verandert niet een klein beetje dan houdt het op denk ik......
voer eendjes geen oorlog!
zondag 20 februari 2011 om 11:10
Petit, heb jij dit topic wel gelezen?
Het is toch duidelijk dat het echt een groot probleem is van TO. Zij moet er iets aan doen, niet haar vriend en ook niet het werk van haar vriend. Iemand moet toch fatsoenlijk met z'n collega's iets kunnen drinken zonder een boze vriendin thuis aan te treffen over dit feit. Als je zoiets niet trekt, dan moet je geen relatie aan gaan.
En of ze gek zijn geworden op dat werk? In het onderwijs worden wel eens reisjes gemaakt naar londen bijv. om te zien hoe het onderwijs systeem daar in elkaar zit. Er is dan vaak geen budget voor dure luxe hotels, zoals in het bedrijf leven.
Het is toch duidelijk dat het echt een groot probleem is van TO. Zij moet er iets aan doen, niet haar vriend en ook niet het werk van haar vriend. Iemand moet toch fatsoenlijk met z'n collega's iets kunnen drinken zonder een boze vriendin thuis aan te treffen over dit feit. Als je zoiets niet trekt, dan moet je geen relatie aan gaan.
En of ze gek zijn geworden op dat werk? In het onderwijs worden wel eens reisjes gemaakt naar londen bijv. om te zien hoe het onderwijs systeem daar in elkaar zit. Er is dan vaak geen budget voor dure luxe hotels, zoals in het bedrijf leven.