Alleen seks in relaties

02-07-2019 15:43 861 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu heel langzaam aan het daten. Toch merk ik dat het nog stroef gaat. Mannen die enthousiast lijken haken af als ik aangeef dat ik niet aan scharrelen doe en seks voor mij iets is wat ik binnen een relatie wil doen. Het is moeilijk; aan de ene kant wil ik niet gebruikt worden en daarna gedumpt, aan de andere kant schrikt het woord relatie mannen af... maar voor mij werkt uittesten niet. Ik hecht me aan een man als ik er seks mee heb.

Hoe zorg ik ervoor dat ik bij online daten de types aantrek die echt een relatie willen? Dat vul ik nu in op Bumble, maar ook al hebben matches dat staan rennen ze toch weg zodra ik zeg dat er geen seks aan vooraf gaat...
Sugar and spice, and everything nice.
Het type man dat het over makkelijke en moeilijke vrouwen heeft wil ik sowieso al niets mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch vrij veel gedate en nooit vreemde reacties gehad en ik wacht ook altijd liever met seks. Sowieso niks doen wat je niet wil TO. Ik heb ook een beetje wat jij hebt; gauw gehecht gevoel na seks. Als ik dan niks meer hoor kan ik me super down voelen. ONS is niks voor mij. Vind seks te intiem. Meestal legde ik rond de 3e date uit dat ik niet zo snel met iemand het bed in duik en dat leek altijd eerder iets te zijn wat leuk bevonden werd. Daten via een datingsite deed ik nooit zo, meer vanuit omgeving. Vrienden van vrienden, kennissen van kennissen. Ook hele leuke vriendschappen aan overgehouden. Misschien ook een idee om een fwb te zoeken? Want na een tijdje single zonder seks kan het ook vervelend worden weet ik uit ervaring haha. Een goede vriend en ik zijn zo een tijdje wat verder gegaan, voelde prima want ik gaf ook om hem en je bent op je gemak bij elkaar. (En nu nog goede vrienden) Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat het woord relatie afschrikt, wanneer je op een datingsite staat en in je profiel staat dat je op zoek bent naar een relatie. :-D Dates die vanuit een datingsite kwamen vond ik altijd minder leuk als de dates met de mannen die ik had leren kennen. Wat spontaner, minder druk misschien. Zoek misschien niet te hard, lijkt me een frustratie worden anders. Geniet van je tijd, je vind je persoon nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
02-07-2019 18:22
Het is maar hoe je het noemt. Je kunt prima een half jaar of langer leuk met iemand daten zonder seks en daar van beide kanten heel serieus in zijn en niet met anderen bezig zijn, maar ik noem het pas een relatie als er seks is. Tot die tijd is er wat mij betreft een intentie of het streven naar een relatie.
Het maakt ook verschil langs welke weg je elkaar ontmoet denk ik. Wanneer het iemand binnen je reguliere sociale kring betreft (en dat je dus geen of amper moeite hoeft te doen om elkaar te kunnen zien en spreken) is dat anders dan wanneer je online contact gelegd hebt en je dus daadwerkelijk moet investeren in die ander. Dan ga je prioriteiten stellen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
02-07-2019 18:42
Ik heb toch vrij veel gedate en nooit vreemde reacties gehad en ik wacht ook altijd liever met seks. Sowieso niks doen wat je niet wil TO.
Dit lijkt me een prima advies.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
02-07-2019 18:26
Dat is omdat sommige mannen in hun zoektocht naar de juiste vrouw graag makkelijke vrouwen tegen komen waar ze eventjes seks mee kunnen hebben.
Maw mogen zij wel snelle, betekenisloze seks hebben met elk grietje dat ze daar geschikt voor vinden en gewillig is maar 'de juiste vrouw' mag dat niet. Zielige hypocrieten.
Ik heb het ernstige vermoeden dat je stelling volstrekt uit de lucht gegrepen is en dan vooral aangaande dat ‘de juiste vrouw’.

Dat is een sprookje dat onzekere vrouwen die een probleem met seks hebben elkaar vertellen.

IMHO uiteraard.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 16:20
Maar hoe bind ik een man dan aan mij
Ik denk dat je te veel flauwekul van die online date- goeroes leest. 'Hoe win ik mijn ex terug' 'Hoe bind ik een man aan mij' Niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
02-07-2019 18:50
Ik denk dat je te veel flauwekul van die online date- goeroes leest. 'Hoe win ik mijn ex terug' 'Hoe bind ik een man aan mij' Niet doen.
Nou idd. Je bind een man niet. Hechting groeit, van nature. Dat proberen op te roepen of proberen te manipuleren zal ook niet het gewenste resultaat geven denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
02-07-2019 18:49
Ik heb het ernstige vermoeden dat je stelling volstrekt uit de lucht gegrepen is en dan vooral aangaande dat ‘de juiste vrouw’.

Dat is een sprookje dat onzekere vrouwen die een probleem met seks hebben elkaar vertellen.

IMHO uiteraard.
Nee hoor, je vermoeden is heel erg verkeerd. Dat was een regelmatig terugkerende discussie met een ex.
Hij vond dat ik een te vrijpostige periode had gekend in mijn tijd als single. Hij viel niet op dat soort van 'gemakkelijke vrouwen'.
Maar vond het wel oneerlijk dat vrouwen (lees:ik) zo makkelijk aan seks voor de fun raken en mannen (lees:hij) niet.
En hij is zeker niet de enige die zo denkt.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal vast niet de enige zijn, nee. Ik vind mijn stelling echter een heel stuk waarschijnlijker; wat mij betreft is het een veilige gok om te stellen dat de meeste mannen geen behoefte hebben aan een vrouw die problemen heeft met seks.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
02-07-2019 18:17
Je ziet een man op het station en jankt op een forum dat je geen leuke mannen leert kennen :facepalm:
Waarom spreek je die man niet aan dan? Ik denk namelijk dat de écht leuke mannen niet online daten. DIe hebben dat niet nodig namelijk.
Dat is toch hartstikke creepy?! Mannen die langslopen om de trein te pakken of snel een broodje kopen willen met rust gelaten worden. Ik vind het ook al vervelend om zo aangesproken worden.
anoniem_386446 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 19:11
18.59% gewijzigd
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
02-07-2019 18:50
Ik denk dat je te veel flauwekul van die online date- goeroes leest. 'Hoe win ik mijn ex terug' 'Hoe bind ik een man aan mij' Niet doen.
Guilty...
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
02-07-2019 18:59
Nee hoor, je vermoeden is heel erg verkeerd. Dat was een regelmatig terugkerende discussie met een ex.
Hij vond dat ik een te vrijpostige periode had gekend in mijn tijd als single. Hij viel niet op dat soort van 'gemakkelijke vrouwen'.
Maar vond het wel oneerlijk dat vrouwen (lees:ik) zo makkelijk aan seks voor de fun raken en mannen (lees:hij) niet.
En hij is zeker niet de enige die zo denkt.
Herkenbaar
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
02-07-2019 18:59
Nee hoor, je vermoeden is heel erg verkeerd. Dat was een regelmatig terugkerende discussie met een ex.
Hij vond dat ik een te vrijpostige periode had gekend in mijn tijd als single. Hij viel niet op dat soort van 'gemakkelijke vrouwen'.
Maar vond het wel oneerlijk dat vrouwen (lees:ik) zo makkelijk aan seks voor de fun raken en mannen (lees:hij) niet.
En hij is zeker niet de enige die zo denkt.
Dat slaat echt niet op jou. Vrouwen kunnen makkelijker aan seks komen dan mannen. Zelfs hele lelijke. Er is altijd wel een hopeloos of kansloos figuur dat hem ergens in wil hangen. Dat is gewoon een gegeven. Dat jouw vriend daar problemen mee heeft moet je je niet al teveel van aantrekken. ;)
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 19:07
Dat is toch hartstikke creepy?!
Ben je sociaal een beetje spontaan en handig daarin? Een vrolijk gesprekje beginnen, spontaan, met een onbekende? Daar komen vaak uitnodigingen uit voort hoor. Of je moet zelf de ballen hebben hem mee uit te vragen, maar daar was ik altijd te verlegen en angstig voor :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
02-07-2019 19:07
Hij zal vast niet de enige zijn, nee. Ik vind mijn stelling echter een heel stuk waarschijnlijker; wat mij betreft is het een veilige gok om te stellen dat de meeste mannen geen behoefte hebben aan een vrouw die problemen heeft met seks.
Ik heb geen problemen met seks. Ik hou ervan, maar ik laat me niet gebruiken.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
02-07-2019 19:10
Dat slaat echt niet op jou. Vrouwen kunnen makkelijker aan seks komen dan mannen. Zelfs hele lelijke. Er is altijd wel een hopeloos of kansloos figuur dat hem ergens in wil hangen. Dat is gewoon een gegeven. Dat jouw vriend daar problemen mee heeft moet je je niet al teveel van aantrekken. ;)
Ja, voor de lelijke vrouwen zijn er gelukkig altijd nog de hopeloze en kansloze mannen om hun kut gevuld te krijgen :wtf:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 19:12
Ik heb geen problemen met seks. Ik hou ervan, maar ik laat me niet gebruiken.
Wanneer je aan seks hebben denkt in termen als ‘gebruikt worden’ dan benijd ik je niet.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
02-07-2019 19:15
Wanneer je aan seks hebben denkt in termen als ‘gebruikt worden’ dan benijd ik je niet.
Ik wil een relatie. Man zegt ook dat hij mij wil. Na de seks hoor ik niks meer. Dan ben ik voorgelogen en gebruikt.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
02-07-2019 19:12
Ben je sociaal een beetje spontaan en handig daarin? Een vrolijk gesprekje beginnen, spontaan, met een onbekende? Daar komen vaak uitnodigingen uit voort hoor. Of je moet zelf de ballen hebben hem mee uit te vragen, maar daar was ik altijd te verlegen en angstig voor :biggrin:
Ik heb ASS,ik kan wel spontaan zijn als ik mensen vaag ken maar compleet vreemden daar word ik ongemakkelijk van. Ik probeer soms nog wel oogcontact te maken masr ze zijn te druk met hun telefoon bezig.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 19:18
Ik wil een relatie. Man zegt ook dat hij mij wil. Na de seks hoor ik niks meer. Dan ben ik voorgelogen en gebruikt.
Of de seks was gewoon waardeloos en hij gunt zichzelf een vrouw waarmee hij wél lekkere seks heeft tot de dood hen scheidt. Kan ook hè?

Waarom heb je trouwens seks wanneer dat bij jou kan leiden tot ‘je gebruikt voelen’? Denk daar eens over na.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
prive
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 19:38
97.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, er is een diagnose in het spel lees ik. Ik zeg niks meer.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
02-07-2019 19:24
Oh, er is een diagnose in het spel lees ik. Ik zeg niks meer.
Het is ook elke keer het zelfde soort onderwerp wat opnieuw te voorschijn komt.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
02-07-2019 19:24
Oh, er is een diagnose in het spel lees ik. Ik zeg niks meer.
Gemeen.
Sjulia schreef:
02-07-2019 19:26
Gemeen.
Dat vind ik van niet het is echt elke keer het zelfde onderwerp over mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven