Alleen thuis...
vrijdag 6 mei 2011 om 20:08
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.
Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!
Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?
Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!
Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 6 mei 2011 om 20:52
vrijdag 6 mei 2011 om 20:56
quote:calvijn1 schreef op 06 mei 2011 @ 20:53:
Als je toch achter zijn laptop zit, google gelijk even naar een of andere stornis.
Ken je ook nog een leuk labeltje op hem plakken; narcist, autist, hufter, HSPer etc etcBedankt voor de tip. Maar sinds ik hem wat langer ken, weet ik dat het een indigokind is.
Als je toch achter zijn laptop zit, google gelijk even naar een of andere stornis.
Ken je ook nog een leuk labeltje op hem plakken; narcist, autist, hufter, HSPer etc etcBedankt voor de tip. Maar sinds ik hem wat langer ken, weet ik dat het een indigokind is.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 6 mei 2011 om 20:58
quote:EvyBlissy schreef op 06 mei 2011 @ 20:56:
[...]
Bedankt voor de tip. Maar sinds ik hem wat langer ken, weet ik dat het een indigokind is.
Ik denk dat hij je ook hier wat op de mouw gespeld heeft TO.
Indigokinderen staan er namelijk om bekend dat ze goed van vertrouwen zijn en zullen derhalve nooit hun mail met een wachtwoord beveiligen.
[...]
Bedankt voor de tip. Maar sinds ik hem wat langer ken, weet ik dat het een indigokind is.
Ik denk dat hij je ook hier wat op de mouw gespeld heeft TO.
Indigokinderen staan er namelijk om bekend dat ze goed van vertrouwen zijn en zullen derhalve nooit hun mail met een wachtwoord beveiligen.
vrijdag 6 mei 2011 om 21:02
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2011 @ 20:56:
Hoe voel je je TO?
Ik voel me leeg en verdoofd.
Het is gewoon heel moeilijk als je hele leven een leugen blijkt te zijn.
Als je soulmate gewoon niet is, die je dacht dat hij was. Ik dacht dat wij echte liefde hadden.
Hoe voel je je TO?
Ik voel me leeg en verdoofd.
Het is gewoon heel moeilijk als je hele leven een leugen blijkt te zijn.
Als je soulmate gewoon niet is, die je dacht dat hij was. Ik dacht dat wij echte liefde hadden.
vrijdag 6 mei 2011 om 21:05