Alleen thuis...
vrijdag 6 mei 2011 om 20:08
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.
Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!
Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?
Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!
Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 6 mei 2011 om 21:30
quote:toekomst17 schreef op 06 mei 2011 @ 21:29:
Wat jammer dat ik dat überromantische topic gemist heb zeg! Is zeker op zo'n typische eind-goed al-goed manier afgelopen?
Gek genoeg weet ik dat dus niet meer...
Vreemd eigenlijk, we hebben zo lang met die TO meegeleefd
Wat jammer dat ik dat überromantische topic gemist heb zeg! Is zeker op zo'n typische eind-goed al-goed manier afgelopen?
Gek genoeg weet ik dat dus niet meer...
Vreemd eigenlijk, we hebben zo lang met die TO meegeleefd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 6 mei 2011 om 21:31
vrijdag 6 mei 2011 om 21:33
quote:toekomst17 schreef op 06 mei 2011 @ 21:29:
[...]
Geen idee die to is nooit meer teruggekomen.
Ja ook niet zo gek want ze werd totaal belachelijk gemaakt door Summerdance en Chardonnay.!!
Zou ik nou nooit doen..
[...]
Ja ook niet zo gek want ze werd totaal belachelijk gemaakt door Summerdance en Chardonnay.!!
Zou ik nou nooit doen..
vrijdag 6 mei 2011 om 21:33
Hij zei dat hij zijn telefoon eerder niet op kon nemen omdat hij met zijn vrienden in een sushitentje zat. Hij zei dat ik zijn liefje was, en dat ik zijn ultieme soulmate was en hij zei dat dat album een greatest hits album was en dat hij dat van iemand gekregen heeft. En hij snapt dat er nu Hele Sterke Emoties bij me zijn losgekomen zijn. Dus hij blijft toch maar bij zijn vrienden slapen vanavond en dan laten we alles even bezinken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 6 mei 2011 om 21:35
vrijdag 6 mei 2011 om 21:35
quote:EvyBlissy schreef op 06 mei 2011 @ 21:33:
Hij zei dat hij zijn telefoon eerder niet op kon nemen omdat hij met zijn vrienden in een sushitentje zat. Hij zei dat ik zijn liefje was, en dat ik zijn ultieme soulmate was en hij zei dat dat album een greatest hits album was en dat hij dat van iemand gekregen heeft. En hij snapt dat er nu Hele Sterke Emoties bij me zijn losgekomen zijn. Dus hij blijft toch maar bij zijn vrienden slapen vanavond en dan laten we alles even bezinken.
En hij hield zeker zijn mond over degene van wie hij het album gekregen had he?
Sterkte TO, je zult het nodig hebben
En hij hield zeker zijn mond over degene van wie hij het album gekregen had he?
Sterkte TO, je zult het nodig hebben
vrijdag 6 mei 2011 om 21:37
Zei ik het niet!!!!!
Maar als ik het goed begrijp komt hij dus niet gelijk naar huis om je te troosten en om je twijfels weg te kussen?
Lieve TO, ik denk dat je deze extra vrije tijd eens heel goed moet gaan gebruiken om te kijken of je wel met dit weggewaaide dakraam verder wilt
Hij houdt mijns inziens TOTAAL geen rekening met je gevoelens!
En mocht je besluiten om hem op straat te zetten, geef hem mijn nummer maar, maar laat hem wel zijn Appel meenemen
Zei ik het niet!!!!!
Maar als ik het goed begrijp komt hij dus niet gelijk naar huis om je te troosten en om je twijfels weg te kussen?
Lieve TO, ik denk dat je deze extra vrije tijd eens heel goed moet gaan gebruiken om te kijken of je wel met dit weggewaaide dakraam verder wilt
Hij houdt mijns inziens TOTAAL geen rekening met je gevoelens!
En mocht je besluiten om hem op straat te zetten, geef hem mijn nummer maar, maar laat hem wel zijn Appel meenemen
vrijdag 6 mei 2011 om 21:38
Hij zei dat hij zijn telefoon eerder niet op kon nemen omdat hij met zijn vrienden in een sushitentje zat. Hij zei dat ik zijn liefje was, en dat ik zijn ultieme soulmate was en hij zei dat dat album een greatest hits album was en dat hij dat van iemand gekregen heeft. En hij snapt dat er nu Hele Sterke Emoties bij me zijn losgekomen zijn. Dus hij blijft toch maar bij zijn vrienden slapen vanavond en dan laten we alles even bezinken.Hij slaapt vannacht ergens ander!!! Gelukkig heb je dan wel meer tijd om de sloten te vervangen...
Hij zei dat hij zijn telefoon eerder niet op kon nemen omdat hij met zijn vrienden in een sushitentje zat. Hij zei dat ik zijn liefje was, en dat ik zijn ultieme soulmate was en hij zei dat dat album een greatest hits album was en dat hij dat van iemand gekregen heeft. En hij snapt dat er nu Hele Sterke Emoties bij me zijn losgekomen zijn. Dus hij blijft toch maar bij zijn vrienden slapen vanavond en dan laten we alles even bezinken.Hij slaapt vannacht ergens ander!!! Gelukkig heb je dan wel meer tijd om de sloten te vervangen...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:calvijn1 schreef op 06 mei 2011 @ 21:36:
Vind het wel héé'l toevallig dat mijn vent ook net belt.
Hij is net geland in India waar hij twee weken voor werk zit
zegt hij.....
Hmnm
Oh wat rot voor je dat even langsrijden geen optie is.
Kan me voorstellen dat je behoefte om het te checken groot is!
zegt hij.....
Hmnm
Oh wat rot voor je dat even langsrijden geen optie is.
Kan me voorstellen dat je behoefte om het te checken groot is!
vrijdag 6 mei 2011 om 21:39
quote:calvijn1 schreef op 06 mei 2011 @ 21:36:
zegt hij.....
Hmnm
Tuurlijk, en dat geloof je klakkeloos?
Snel even op internet kijken of het echt zo is...
zegt hij.....
Hmnm
Tuurlijk, en dat geloof je klakkeloos?
Snel even op internet kijken of het echt zo is...
vrijdag 6 mei 2011 om 21:40
vrijdag 6 mei 2011 om 21:41
quote:superstar_2 schreef op 06 mei 2011 @ 21:33:
[...]
Zou ik nou nooit doen..
Misschien was ze wel Bloemetje.
Waren ze samen en liep het mis en kwam ze terug als bloemetje.
[...]
Zou ik nou nooit doen..
Misschien was ze wel Bloemetje.
Waren ze samen en liep het mis en kwam ze terug als bloemetje.
vrijdag 6 mei 2011 om 21:42
vrijdag 6 mei 2011 om 21:42