altijd liegen
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:39
goede morgen iedereen,ben een man van 21 jaar oud ben geboren in irak maar toen ik 9 maanden was ben ik met mij ouders vertrokken naar Nederland, hier komt het verhaal ik heb een vrouw onmoent op een spel we hadden een zeer sterke eerste praat en dat uitlopende tot een relatie ben zelf heel slecht begonnen met leugen hier en daar,heb altijd al gezegt sorry voor al die leugens ze is 35 trouwens en komt uit Frankrijk ben 3x daar naar toe te gaan om werk te vinden en daar t blijven helaas gefaald maar ik zij altijd al sorry dat ik zo veel liegde in begin ze kwam er altijd moeilijk overheen maar nog iets anders we waren super veliefd op elkaar daar niet van maar probleem is ze heeft wel meer dan 100 manen gehad heef nog al haar exen op haar telefoon en fotos praat met mij over de seks ervaringen,ik had een slechte start dat ik veel liegde heb het gezegd sorry dat ik zo veel liegde maar helaas ze kwam er maar moeilijk overheen helaas is het eer gisteren uitgegaan toen ik vertrekte van Frankrijk voel nog superveel voor der blijkbaar zij niet meer iemand tips ben een goede man werk hard lief zorgt voor der kindje ja ze heeft nog een kindje van 3 en half iemand tips om hoe dit nog goed kan aflopen of zeggen jullie move on?bedankt alvast
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:24
Werk in een fabriek, horeca of post/pakketjes bezorging moet toch altijd wel te vinden zijn? Dat is tenminste wel het geval hier in Nederland of zoek je iets specifiek? Dan is het misschien moeilijker.
Maar dan jouw vriendin, fijn dat jullie elkaar hebben gevonden maar 100 ex-en???
en dan ook nog met allemaal contact houden dat vind ik niet normaal hoor.
Dat ze zoveel (boven normaal is mijn mening) mannen heeft gehad is natuurlijk helemaal haar zaak maar op het moment dat je een nieuwe liefde ontmoet dan vergeet je alle oude liefdes en richt je je op je toekomst met je nieuwe liefde.
Als je (man of vrouw) veel partners hebt gehad zit daar altijd wel iemand tussen die je heel speciaal hebt gevonden. Je blijft dan altijd zoeken naar iemand gelijk aan die ene leuke.
Ik denk dat er niet veel toekomst in jouw relatie zit dus ga lekker werken waar je wat kan vinden, je bent nog jong dus jouw vrouw komt nog wel, iemand die alleen aan jou denkt en jou heel speciaal gaat vinden.
Maar dan jouw vriendin, fijn dat jullie elkaar hebben gevonden maar 100 ex-en???
Dat ze zoveel (boven normaal is mijn mening) mannen heeft gehad is natuurlijk helemaal haar zaak maar op het moment dat je een nieuwe liefde ontmoet dan vergeet je alle oude liefdes en richt je je op je toekomst met je nieuwe liefde.
Als je (man of vrouw) veel partners hebt gehad zit daar altijd wel iemand tussen die je heel speciaal hebt gevonden. Je blijft dan altijd zoeken naar iemand gelijk aan die ene leuke.
Ik denk dat er niet veel toekomst in jouw relatie zit dus ga lekker werken waar je wat kan vinden, je bent nog jong dus jouw vrouw komt nog wel, iemand die alleen aan jou denkt en jou heel speciaal gaat vinden.
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:11
Interpunctie en de juiste vervoegingen, dat mag wel na 21 jaar Nederlandse taalles.
On topic. Wat Sherry750106 zegt sluit ik bij aan. Beter zoeken en je vindt een baan, ook in Frankrijk. Maar waarom je voor een vrouw van 35 met 100 exen daar naartoe wilt verhuizen snap ik niet helemaal. Lijkt me ook niet echt een gezonde situatie voor jou.
On topic. Wat Sherry750106 zegt sluit ik bij aan. Beter zoeken en je vindt een baan, ook in Frankrijk. Maar waarom je voor een vrouw van 35 met 100 exen daar naartoe wilt verhuizen snap ik niet helemaal. Lijkt me ook niet echt een gezonde situatie voor jou.
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:55
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:33
Als je een paar keer liegt, dan ben je gewoon onbetrouwbaar, en sorry zeggen verandert daar niks meer aan.
Je doet net alsof je spijt hebt van dat liegen, maar tegelijkertijd maak je haar volkomen overbodig zwart door haar exen te noemen, alsof je wil zeggen dat je zelf misschien niet lekker bent maar zij ook niet. Leugenaars zijn net junkies wat dat aangaat, je probeert zelfs in dit topic nog een deel van je schuld te verschuiven naar haar, liegebeest.
Wordt eens volwassen en neem de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag en je eigen leugens, in plaats van ze aan de omstandigheden of aan het gedrag van een ander te wijten.
Je doet net alsof je spijt hebt van dat liegen, maar tegelijkertijd maak je haar volkomen overbodig zwart door haar exen te noemen, alsof je wil zeggen dat je zelf misschien niet lekker bent maar zij ook niet. Leugenaars zijn net junkies wat dat aangaat, je probeert zelfs in dit topic nog een deel van je schuld te verschuiven naar haar, liegebeest.
Wordt eens volwassen en neem de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag en je eigen leugens, in plaats van ze aan de omstandigheden of aan het gedrag van een ander te wijten.