Anonieme brief ontvangen, vreemdgaan

25-11-2021 16:39 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag jullie mening horen. Vandaag heb ik briefpost ontvangen, het was een screenshot van een whatsapp gesprek tussen een dame en mijn vriend. Het gesprek was seksueel getint en hij vroeg aan haar op welke manier hij mij het beste kon verlaten. Ik ben er kapot van. Zelfs mijn moeder heeft de brief ontvangen! Mijn vriend ontkent alles, en zegt dat dit nep is. Ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Enerzijds denk ik.. waar rook is, is vuur. En wat heeft iemand er nu aan om zo'n 'neppe' brief te maken? Het is zijn manier van typen etc.

Mijn moeder was al niet erg enthousiast over onze relatie en nu dit er ook nog eens bij...
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-11-2021 18:19
Maar waarom zou iemand dan een kopie naar de moeder sturen?!

Die moeder zelf niet denk ik. Beetje jezelf als verdachte in the picture zetten
Neehee juist niet. De moeder is niet de apper, maar de verzender van de brief.
Alle reacties Link kopieren
Dropdrop schreef:
25-11-2021 18:17
Hoe denk je dat ze moeder is geworden?
Wat heeft het ermee te maken of hoe ze moeder is geworden?
Seksueel getinte chats tussen moeder ( in disguise ) en zoon vind ik zo onschuldig niet. Hier noemen we dat incest.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft aan in je op dat het zijn manier van typen is. Heeft je vriend het zelf misschien gedaan? Dat hij geen uitweg weet en dat hij het op deze manier wil spelen?
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
25-11-2021 18:21
Wat heeft het ermee te maken of hoe ze moeder is geworden?
Seksueel getinte chats tussen moeder ( in disguise ) en zoon vind ik zo onschuldig niet. Hier noemen we dat incest.
Schoonmoeder met schoonzoon is geen incest, hoogstens sneu.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:23
Schoonmoeder met schoonzoon is geen incest, hoogstens sneu.
Toch wel een beetje incestieus?
Sneu zeker!
Alle reacties Link kopieren
Laten we er eens even vanuit gaan dat dit echt is.

Dan moet het iemand zijn uit je directe kennissenkring. Want mijn vriendinnen hebben het nummer van mijn moeder niet. En ik heb de nummers van de vrienden en vriendinnen van mijn dochter ook niet. De nummers van de collega's van mijn man... twee of drie, omdat ik ze zelf ook privé ken.

Kortom: wie is zo dichtbij dat hij/zij én die screenshot kan maken én jouw nummer heeft én dat van je moeder.
Moet haast een vriendin van je zijn dan. Of een zus, of een tante.

Hopelijk is dit gewoon een foktopic.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
CleopatraVII schreef:
25-11-2021 18:15
Het staat op papier dus het is waar? Geloof jij ook dat alles wat op Facebook staat waar is?
Wel als je het uitprint
Alle reacties Link kopieren
Alleen kan ik dan de link met een brief naar je moeder sturen niet plaatsen. 🤔
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
25-11-2021 18:24
Alleen kan ik dan de link met een brief naar je moeder sturen niet plaatsen. 🤔
Ik ook niet. Tenzij oma de dame is.
...
Alle reacties Link kopieren
Kijk naar de poststempel op de envelop :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
25-11-2021 18:24
Laten we er eens even vanuit gaan dat dit echt is.

Dan moet het iemand zijn uit je directe kennissenkring. Want mijn vriendinnen hebben het nummer van mijn moeder niet. En ik heb de nummers van de vrienden en vriendinnen van mijn dochter ook niet. De nummers van de collega's van mijn man... twee of drie, omdat ik ze zelf ook privé ken.

Kortom: wie is zo dichtbij dat hij/zij én die screenshot kan maken én jouw nummer heeft én dat van je moeder.
Moet haast een vriendin van je zijn dan. Of een zus, of een tante.

Hopelijk is dit gewoon een foktopic.
Adres.
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
25-11-2021 18:25
Kijk naar de poststempel op de envelop :sherlock:
Oeeee ja!
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:20
Neehee juist niet. De moeder is niet de apper, maar de verzender van de brief.
Dat bedoelde ik ook.

Dat roept toch gelijk de vraag op: ‘waarom die moeder ook een brief?’ En dan plaatst je je als moeder/dader toch wel erg in the picture
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:25
Adres.

Je hebt gelijk.

Maar dan geldt hetzelfde. Of weet jij van je volwassen kinderen van al hun vrienden precies waar ze wonen. Ik in elk geval niet. Idem met mijn moeders vrienden. Die heeft een hoop kennissen in haar buurt en ik hoor de namen en dan wordt er naar links of naar rechts gezwaaid en dat is het dan wel.

Dus als mijn man zoiets zou uitvreten zou een screenshot al door een heel goede vriend(in) gemaakt moeten worden (hoe kom je anders aan de telefoon) én die moet dan ook nog eens weten waar ik woon én waar mijn moeder precies woont. De enige mensen die dat weten zijn mijn vriendinnen. Nou.....

Dus ofwel je vriend gaat vreemd met je beste vriendin. Of het is werkelijk een fake gesprek.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Misschien een leuk buurmeisje jou TO? Of een vriendin van vroeger ofzo? Die jouw huidige adres niet weet maar wel die van jouw moeder ?
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 18:40
32.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar dit is smeuïger dan pindakaas
Ceylon schreef:
25-11-2021 18:33
Je hebt gelijk.

Maar dan geldt hetzelfde. Of weet jij van je volwassen kinderen van al hun vrienden precies waar ze wonen. Ik in elk geval niet. Idem met mijn moeders vrienden. Die heeft een hoop kennissen in haar buurt en ik hoor de namen en dan wordt er naar links of naar rechts gezwaaid en dat is het dan wel.

Dus als mijn man zoiets zou uitvreten zou een screenshot al door een heel goede vriend(in) gemaakt moeten worden (hoe kom je anders aan de telefoon) én die moet dan ook nog eens weten waar ik woon én waar mijn moeder precies woont. De enige mensen die dat weten zijn mijn vriendinnen. Nou.....

Dus ofwel je vriend gaat vreemd met je beste vriendin. Of het is werkelijk een fake gesprek.
Het lijkt me logischer dan degene die de ontvanger is van de apjes dat screenshot heeft gemaakt, is 2 knopjes indrukken van je telefoon en hoppa screenshot.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 18:37
1.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:09
Moeder stuurt brief met fake screenshots naar TO en ook naar zichzelf om zo een bommetje onder de relatie te leggen.
Mijn moeder is zo atechnisch als het maar kan. Zij zelf kan dit nooit gedaan hebben..
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
25-11-2021 18:11
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel degelijk waar is. Waarom zou iemand dit verzinnen. En het staat notabene zelfs op papier. Kun je wel zeggen dat het nep is, maar waarom die creativiteit en tijd besteden aan iets wat niet belangrijk voor iemand is?
Heb je het nu over de brief of over dit topic? :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
25-11-2021 18:25
Kijk naar de poststempel op de envelop :sherlock:
Oh heel dom misschien maar wat kan ik daaraan zien dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de dame in kwestie ontdekt heeft hoe jullie uit elkaar gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dropdrop schreef:
25-11-2021 18:17
Of moeder treft schoonzoon op chatsite en lokt hem in de val... intrige, we hebben meer info nodig
Het is echt een screenshot van een whatsapp gesprek. Heel realistisch..zelfs met een naaktfoto van de dame erbij..
Ik snap de link met mijn moeder, maar dit kan zij nooit hebben gedaan. Hier is ze te simpel voor op het vlak van technologie.
Ik weet gewoon niet wie ik moet geloven. Diegene of mijn partner. Ik heb hier wel een screenshot nu liggen wat heel realistisch is en precies zijn schrijfstijl
Alle reacties Link kopieren
Een brief? Hoe oud zijn jullie?
Worden er nog brieven verstuurd door mensen onder de 50?
.
Hahaha, dus geen bekende van jou.
Google search op die naakte vrouw foto al gedaan?
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
25-11-2021 18:36
Het lijkt me logischer dan degene die de ontvanger is van de apjes dat screenshot heeft gemaakt, is 2 knopjes indrukken van je telefoon en hoppa screenshot.
Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven