Auto frustratie buren

17-09-2018 06:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze parkeerplaats deelt de ruimte met een aangrenzend appartementencomplex. Nu woont er daar een nieuw stel met dus een auto.
Geen probleem behalve dat als ze hem openen de auto enorm hard begint te piepen. Ook midden in de nacht. Mijn wekker op standje bejaard komt nog niet eens in de buurt van die herrie.

Ik lig inmiddels vanaf 5 uur wakker omdat ze al de hele ochtend heen en weer lijken te lopen naar de auto.

Mag dit zomaar in Nederland? De auto heeft een Bulgaars kenteken, misschien is het daar de normaalste zaak van de wereld. En kan ik er wat van zeggen of iets mee doen? Heb eigenlijk geen zin in gezeik. Maar word zo langzamerhand wel gek van het gepiep.
S-Groot schreef:
17-09-2018 11:26
Zijn het nou piepjes of is het herrie :confused: ?
Het is een keer of 5 een hele harde piep. Ik slaap gerust door oud en nieuw heen maar hier word ik wel wakker van ;)

Maar goed niet gek dus om van iemand te vragen of het er af kan. Dus dat ga ik maar doen.
Trien30 schreef:
17-09-2018 12:04

Maar goed niet gek dus om van iemand te vragen of het er af kan. Dus dat ga ik maar doen.
Heb je de buren al gesproken?
Tja, overlast, het is zo subjectief. Veel van mijn buren hebben (zelfgebouwde) aanbouwen aan huis met plastic of glazen daken. Aangezien er heel veel bomen staan met eikels, word ik meerdere malen per nacht met een keiharde klap wakker vanwege die eikels die met loeiveel kabaal op die daken vallen. Dat gebeurt meer dan 20x per nacht. Maar kan moeilijk van mijn buren eisen dat ze die aanbouwen gaan afbreken.

In jouw geval zou een gewoon normaal gesprekje al wonderen kunnen doen. Kost je veel minder energie dan je liggen op te vreten.
ava75 schreef:
17-09-2018 17:04
Heb je de buren al gesproken?
K heb een poging gedaan ze aan te spreken. Maar ze snapte er niks van. En mijn hongaars is niet zo best zullen we maar zeggen ;)
Trien30 schreef:
17-09-2018 21:23
K heb een poging gedaan ze aan te spreken. Maar ze snapte er niks van. En mijn hongaars is niet zo best zullen we maar zeggen ;)
google translate proberen? Moet je wel even uitvissen welke taal het nou is, bulgaars of hongaars.... of toch iets anders.
Trien30 schreef:
17-09-2018 21:23
Bulgaren spreken over het algemeen ook geen Hongaars.
Nitflex schreef:
17-09-2018 23:33
Bulgaren spreken over het algemeen ook geen Hongaars.
Dat schept een band
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja google vertaling. En dan het laten lezen. En snappen ze het niet, de andere taaloptie kiezen;).
De auto is ingeruild voor een nieuw exemplaar! Probleem opgelost ;)
Wauw dat is relaxt!
'Mag dit zomaar in Nederland' :rofl:
:thumbsup:
Eidde schreef:
28-09-2018 23:33
'Mag dit zomaar in Nederland' :rofl:
:thumbsup:
Ja echt te gek. Schijnbaar kan je dus gewoon een andere auto kopen als je daar zin in hebt. :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven