Auw..

07-11-2008 14:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wist dat ooit ging komen, is gebeurd..

Ex heeft een nieuwe vriendin..

Wil uit zelfbescherming nooit iets over hem weten maar ben dit via via ongewild toch te weten gekomen..

Het is al 2,5 jaar uit, maar ik ben sinds die tijd alleen geweest, denk nog elke dag aan hem (zie hem nooit). Hij was mijn eerste (en enige) extreme verliefdheid en (enige) lange relatie.

Ik denk nog steeds dat er niemand bestaat die beter bij mij past dan hij.

Pijn..

Het realistische besef dat we inderdaad nooit meer samen zullen zijn..

Dat was natuurlijk al zo, maar nu realiseer ik het me ineens weer.

Sorry, geen vraag of dilemma, moet even ergens mijn verdriet kwijt..

Kom ik hier ooit nog wel overheen?

Ja! Je komt er overheen hoor!!

Al voelt het nu misschien heel anders....

Misschien heb je er nu weinig aan, maar misschien is dit juist wel het begin van echt 'loslaten'... misschien zat je nog in een soort van overgangsfase (wennen dat je niet meer samen bent, misschien toch een beetje hoop houden dat het ooit weer goed komt?)... hoe hard het nu ook voelt: het is wel duidelijk nu!

En dat betekend uiteindelijk... een nieuw begin!

Sterkte!
Bedankt.

Ja, verstandelijk gezien is het goed.

Het heeft al heeeel lang geduurd voordat ik mezelf zo kon beheersen qua geen contact.

Toch heb ik al deze tijd nog het idee gehad dat als ik hem tegen zou komen, we weer in elkaar's armen zouden vallen..

Maar nee, dat kan natuurlijk eigenlijk niet en nu ineens heb ik inderdaad die duidelijkheid dat dat nooit meer de bedoeling zal zijn.

Ik hoop dat ik hem nooit meer zie

En dat ik het hem kan gunnen

Dat ik zelf zo alleen ben (op liefdesgebied) maakt het ook zo moeilijk voor me..
Yukii, loslaten is zóóó moeilijk. Maar het móet, anders kom je zelf niet verder.

Probeer jezelf open te stellen voor de liefde van een ander en wie weet wat er nog op jouw pad komt...

Sterkte !
Je hoeft het hem nu nog te gunnen hoor... je mag ook hartstikke boos zijn en hem allerlei vervelende dingen toewensen (en die nieuwe vriendin, dat k...wijf natuurlijk ook ;)

Is toch allemaal heel normaal... maar het komt echt goed hoor.

Vertrouw erop!

Sterkte-x-
Het is pijnlijk maar dit gevoel gaat ook weer over....echt waar!!!!

Dikke knuf!!!
Ja, je komt hier overheen hoor! Maar blijft natuurlijk moeilijk om te horen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Yukii dat is echt heeeeel erg k*t! Komt goed hoor meis, je mag nu echt wel heel erg verdrietig zijn...! En boos...

Jij komt er echt wel, misschien was dit wel gewoon nodig voor jou om het los te laten? Nu is het echt echt over en moet je wel verder...

Heel veel sterkte
Misschien helpt je dit om te beseffen dat het echt over is tussen jullie. Het komt wel weer goed.
Tuurlijk kom je hier ooit wel overheen meis

Alleen niet vandaag.

En waar staat trouwens geschreven dat je het hem gelijk maar moet gunnen?

Je mag ook hartstikke boos zijn nu hoor even...

Het geen contact hebben/zoeken is en blijft moeilijk, zeker als je denkt dat hij de ware voor je is

Maar tis precies wat Dushi al zegt

Hoe hard het nu ook aankomt, misschien helpt dit wel bij het besef dat hij de ware niet is...

Als je dat idee los kan laten sta je zelf ook weer open voor nieuwe dingen...

Dikke knuffel,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven