baal van de computer

07-11-2009 00:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben te boos en te gefrustreerd om nu een heel lang verhaal te tikken. Maar baal ervan dat mijn man nu op dit moment liever zit te gamen dan dat we gezellig samen het bed in stappen. Om te gaan slapen dat dan weer wel te verstaan. Seks hebben we al heerlijk eerder op de avond gehad.

En er is ook niks mee wanneer manlief eens gaat gamen. Maar had er nu echt behoefte aan om in zijn armen heerlijk in slaap te vallen. Niet dat er nou perse moet gebeuren wat ik wil. Heb alleen net drie nachtdiensten gedraaid en dan gaat manlief sowieso gamen vanaf een uur of half tien tot een uur of half twee 'snachts.

Wat er gebeurde; om elf uur kreeg manlief een sms van een engelse vriend van de gameclan of hij kwam gamen. Waarop manlief aan mij vroeg of ik het erg vond als hij nog even zou gaan gamen. Ik zei heel eerlijk ja en dat ik er juist veel zin in had om samen in bed te stappen. Hij zei dat ie dat ook fijn vind maar dat we dat morgen doen. Ik beargumenteerde weer dat ik er juist nu behoefte aan had omdat ik al drie nachten niet naast hem geslapen had.

Nou ja slot van het liedje was dat ik verdrietig beneden zit en hij boos achter de pc.
Kan me dat van een man zo goed voorstellen. Wil je vrouw per se naast/op/bij je liggen, terwijl je ook ff kan gamen met een vriend. Nou heb ik niks met gamen en ben geen man, maar pfffff. Vannacht lig je toch naast hem? Laat hem lekker!
Mijn vriend gaat altijd later naar bed dan ik.. Ook als ik slaapdienst heb gehad. Het gaat mij meer om de tijd die we samen op de bank hebben, dan om de tijd dat we bij elkaar in SLAAP vallen.

Hij kan toch straks lekker tegen je aan komen liggen? Snap het niet zo..
En stel nou dat hij nog helemaal niet moe is? Moet hij dan naar bed komen terwijl hij niet moe is en nog iets leuks wil doen? Zo te lezen hebben jullie er zelfs ruzie om gehad (jij verdrietig, hij boos)..

Gelukkig is het pas vrijdagavond en kunnen jullie nog het hele weekend van elkaar genieten.. Morgen lekker samen in bed luieren?
Ja idd, vind het echt wijvengezeik. Snap helemaal dat mannen daar niets van snappen.

Sorry TO, niet lullig bedoeld, maar snap out of it! Zo erg issut niet..
Ga lekker zelf gamen op je laptop met maar 1 doel: hem en z'n clan helemaal kapotbombarderen. En dan kun je 'm heel schijnheilig troosten als 'ie met tranen in z'n ogen verslagen het bed in duikt.

Omdat wijvengezeik op dit forum toch n beetje mijn term is wil ik het toch ff roepen ook al is het zwaar mosterd....

WIJVENGEZEIK!!!!

Laat m lekker gamen, je hebt je sex toch al gehad?
Dit is inderdaad echt wijvengezeik ja..! Meestal komen vrouwen na een uurtje of de volgende dag weer tot hun positieven en snappen ze het zelf eigenlijk ook niet... :-)
Je kan het ook zo zien: jij HEBT tenminste een man om dingen te verbieden. Count your blessings darling.

En 'wijvengezeik' zeg ik waar en waneer ik wil, mij niet bekend dat ie van iemand 'is' mama
Maar intussen zit je wel op een vrouwenforum zelf.
Ja, omdat er nog nergens tegenaan te slapen valt.
Ja, je wilde toch naar bed?
quote:emaille schreef op 07 november 2009 @ 01:09:

Ja, omdat er nog nergens tegenaan te slapen valt.Ah joh, laat je een dikke scheet, kun je daar tegenaan leunen..
Ik heb enkel een knuffelbeest om tegenaan te slapen. Ik wacht op een forummer die naast me komt liggen. Kan ik lang wachten denken jullie?

Op valium slaap je trouwens prinsheerlijk.
Ik knuffel mijn kussen Maar ik slaap er nog niet van.

Lijkt erop dat TO inmiddels wel slaapt trouwens.
Mijn vriend komt zo thuis, dus daar ga ik zo lekker tegenaan liggen!
Je had dat toch wel van tevoren al aangegeven he, dat het tegen-elkaar-aan-in-slaap-vallen-avond is!

Ik moet ook echt gaan tukken nu. Lekker tegen mezelf aan.
Eh...jij gaat toch slapen? Moet hij daarvoor naar boven, om jou te zien slapen?
quote:Digitalis schreef op 07 november 2009 @ 01:11:

Ik heb enkel een knuffelbeest om tegenaan te slapen. Ik wacht op een forummer die naast me komt liggen. Kan ik lang wachten denken jullie?

Op valium slaap je trouwens prinsheerlijk.Ja, dat had je 1,5 uur geleden moeten zeggen, nu heb ik de laatste trein al gemist!
Ja Minny, en lekker haar te zien kwijlen en horen snurken.

Ik kan wel een kusje op m'n elleboog gebruiken. Ik ben zo onhandig dat ik zelfs nuchter lopend kan vallen. Maar ja, mijn knuffelbeest kijkt me nukkig aan.
Nou virtueel dan maar, hou je elleboog maar tegen het scherm
En m'n linkerheup, maar dat gaat niet zo goed
Eh...je heup....dat wordt wel een tikkie intiem dame... Wat schuift dat?
Eh nou ik had gehoopt op een vriendendienst. Maar anders reiskostenvergoeding, is dat ok? 't Doet wel erg veel pijn!
Nou vooruit dan maar, vriendendienst

Maar je staat bij me in het krijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven